Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 688, 689, 690, 691, 692, 693, 694 ... 1303  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2013 22:35 

Hardtraxx Veteran

Net fietste ik vanuit mijn vriendin naar huis, fiets ik net de oprit af en nog geen minuut later zie ik twee scooters aankomen rijden en word ik beschoten door een paintball geweer. Helaas had ik geen tijd om m'n fiets tegen de scooter aan te gooien aangezien de lafaards allang weggereden zijn. Heel m'n jas oranje en paar afdrukken op m'n arm. Stoer man :thumbup: Vervolgens samen met m'n vriendin met de auto rondjes gereden maar ze waren (natuurlijk) nergens meer te bekennen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2013 22:39 

Hardtraxx Veteran

stefan_helmond schreef:
Net fietste ik vanuit mijn vriendin naar huis, fiets ik net de oprit af en nog geen minuut later zie ik twee scooters aankomen rijden en word ik beschoten door een paintball geweer. Helaas had ik geen tijd om m'n fiets tegen de scooter aan te gooien aangezien de lafaards allang weggereden zijn. Heel m'n jas oranje en paar afdrukken op m'n arm. Stoer man :thumbup: Vervolgens samen met m'n vriendin met de auto rondjes gereden maar ze waren (natuurlijk) nergens meer te bekennen.

Fuck yeah, Helmond!

Maar sowieso, wtf :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2013 09:16 

schavuiten! een beetje op kleine kinderen schieten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2013 09:20 

Hardtraxx Veteran

Only in..

Maargoed, wel vaag natuurlijk :/

KSwoosh schreef:
schavuiten! een beetje op kleine kinderen schieten!

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2013 09:23 

Hardtraxx Veteran

Scooters. Zelden mensen op scooters gezien die ik mag, altijd tuig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2013 09:30 

Hardtraxx Veteran

stefan_helmond schreef:

Wat leven er toch trieste mensen op deze aardkloot, beetje met een paintball geweer iemand bewerken die helemaal niks fout doet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2013 11:24 

Kraak... Piep...

Parvuz schreef:
Scooters. Zelden mensen op scooters gezien die ik mag, altijd tuig.

Dit, of van die snolletjes..
Zelfde met bestelbusjes, daarbij weet je ook dat je nooit voorrang krijgt zelfs als je dat hoort te krijgen. Die rijden je gewoon plat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2013 13:04 

Hardtraxx Veteran

strontverkouden zijn :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2013 15:40 

Hardtraxx Addict

Broertje wiens wereld helemaal instort omdat we geen ei hebben voor avondeten :x

Oh en wielrenners.
Arrogante klootzakken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2013 16:01 

waar ben je geweest?

heb je de geile pony`s gedekt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2013 16:30 

Hardtraxx Veteran

ExoBassTix schreef:

Oh en wielrenners.
Arrogante klootzakken.

Indeed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2013 00:02 

Hardtraxx Veteran

Islam
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2013 01:48 

Hardtraxx Veteran

urbandesigner schreef:
Islam

Heerlijk kortzichtig dit. Leg uit...?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2013 01:55 

Hardtraxx Veteran

urbandesigner schreef:
Islam

:corn:

(ik ga akkoord hoor maar heb gewoon zin in alle reacties :thumbsup: )
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2013 09:01 

Hardtraxx Veteran

The Skribbler schreef:
urbandesigner schreef:
Islam

Heerlijk kortzichtig dit. Leg uit...?

Weet ik, maar lees de berichtgeving er maar op na.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2013 13:29 

Hardtraxx Veteran

ziek zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2013 13:57 

Hardtraxx Veteran

urbandesigner schreef:
Weet ik, maar lees de berichtgeving er maar op na.

En toch ben ik benieuwd naar jouw motivatie ;) Ik neem aan dat het over Al Shabaab gaat...?

Ik wil je graag even herinneren aan de soort-van-burgeroorlog in Ierland/Noord-Ierland tussen protestanten en katholieken (ja, dat zijn dus allemaal Christenen) die elkaar ongeveer de hersens insloegen tot 1998... ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2013 14:10 

Hardtraxx Veteran

urbandesigner schreef:
Religie, cults en andere massa-ideologiƫn
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2013 14:11 

Hardtraxx Veteran

Dan zeg je het al een stuk beter dan Tim, Stefan :thumbup: Dan nog vind ik het niet kloppen, er hoort volgens mij nog 'extremistisch' voor. Ik heb niks tegen mensen die gematigd hun eigen filosofie aanhangen en het andere mensen niet opdringen (ja, die mensen bestaan ook, zelfs in de moslim-gemeenschap xd )
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2013 14:18 

Hardtraxx Veteran

In plaats van 'extremistisch' zet ik er liever 'openbaar geuit' voor eigenlijk. Iedereen mag van mij denken en vinden wat ze willen, maar als dit jou een andere positie in of beoordeling van de samenleving geeft, leidt dit al tot onnodige fricties en conflicten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2013 14:30 

Hardtraxx Veteran

Nou, je mag het van mij ook best wel openbaar uiten, als je anderen maar gewoon in hun waarde laat. Je mag best uitdragen dat je 'dit en dat' gelooft, als je dan maar niet anderen gaat afkraken als zij het niet met je eens zijn ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2013 20:15 

Hardtraxx Veteran

The Skribbler schreef:
Nou, je mag het van mij ook best wel openbaar uiten, als je anderen maar gewoon in hun waarde laat.

Dat is het 'm dus, dat gaat niet. Lekker iedereen laten geloven wat hij of zij wil, maar laat het ze lekker voor hunzelf houden, leidt alleen maar tot problemen.

On topic: dat de Into The Dark Lands setjes online staan maar dat die van Fracture 4 er niet tussen staat :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2013 20:15 

Hardtraxx Veteran

The Skribbler schreef:
Nou, je mag het van mij ook best wel openbaar uiten, als je anderen maar gewoon in hun waarde laat.

Dat is het 'm dus, dat gaat niet. Lekker iedereen laten geloven wat hij of zij wil, maar laat het ze lekker voor hunzelf houden, leidt alleen maar tot problemen.

On topic: dat de Into The Dark Lands setjes online staan maar dat die van Fracture 4 er niet tussen staat :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2013 20:49 

Hardtraxx Veteran

Idd, zat ik ook naar te kijken >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2013 13:31 

Hardtraxx Addict

Maar 1 les hebben.
Naar school gaan.
Les valt uit.
:')
Vorige  1 ... 688, 689, 690, 691, 692, 693, 694 ... 1303  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic