Hardtraxx Veteran
3118 posts member since 2012
last seen Sep 2024
Net fietste ik vanuit mijn vriendin naar huis, fiets ik net de oprit af en nog geen minuut later zie ik twee scooters aankomen rijden en word ik beschoten door een paintball geweer. Helaas had ik geen tijd om m'n fiets tegen de scooter aan te gooien aangezien de lafaards allang weggereden zijn. Heel m'n jas oranje en paar afdrukken op m'n arm. Stoer man :thumbup: Vervolgens samen met m'n vriendin met de auto rondjes gereden maar ze waren (natuurlijk) nergens meer te bekennen.
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 10 days ago
stefan_helmond wrote:Net fietste ik vanuit mijn vriendin naar huis, fiets ik net de oprit af en nog geen minuut later zie ik twee scooters aankomen rijden en word ik beschoten door een paintball geweer. Helaas had ik geen tijd om m'n fiets tegen de scooter aan te gooien aangezien de lafaards allang weggereden zijn. Heel m'n jas oranje en paar afdrukken op m'n arm. Stoer man :thumbup: Vervolgens samen met m'n vriendin met de auto rondjes gereden maar ze waren (natuurlijk) nergens meer te bekennen.
Fuck yeah, Helmond!

Maar sowieso, wtf :huh:
G
schavuiten! een beetje op kleine kinderen schieten!
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Only in..

Maargoed, wel vaag natuurlijk :/
KSwoosh wrote:schavuiten! een beetje op kleine kinderen schieten!
:lol:
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 7 hours ago
Scooters. Zelden mensen op scooters gezien die ik mag, altijd tuig.
L
Hardtraxx Veteran
3475 posts member since 2013
last seen Feb 2024
stefan_helmond wrote:Net fietste ik vanuit mijn vriendin naar huis, fiets ik net de oprit af en nog geen minuut later zie ik twee scooters aankomen rijden en word ik beschoten door een paintball geweer. Helaas had ik geen tijd om m'n fiets tegen de scooter aan te gooien aangezien de lafaards allang weggereden zijn. Heel m'n jas oranje en paar afdrukken op m'n arm. Stoer man :thumbup: Vervolgens samen met m'n vriendin met de auto rondjes gereden maar ze waren (natuurlijk) nergens meer te bekennen.
Wat leven er toch trieste mensen op deze aardkloot, beetje met een paintball geweer iemand bewerken die helemaal niks fout doet.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Parvuz wrote:Scooters. Zelden mensen op scooters gezien die ik mag, altijd tuig.
Dit, of van die snolletjes..
Zelfde met bestelbusjes, daarbij weet je ook dat je nooit voorrang krijgt zelfs als je dat hoort te krijgen. Die rijden je gewoon plat.
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
strontverkouden zijn :thumbdown:
Hardtraxx Addict
1450 posts member since 2013
last seen Apr 2017
Broertje wiens wereld helemaal instort omdat we geen ei hebben voor avondeten :x

Oh en wielrenners.
Arrogante klootzakken.
E
waar ben je geweest?

heb je de geile pony`s gedekt?
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
ExoBassTix wrote:
Oh en wielrenners.
Arrogante klootzakken.
Indeed.
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2010
last seen 13 days ago
Islam
Hardtraxx Veteran
6265 posts member since 2010
last seen Dec 2025
urbandesigner wrote:Islam
Heerlijk kortzichtig dit. Leg uit...?
Hardtraxx Veteran
4056 posts member since 2009
last seen Nov 2018
:corn:

(ik ga akkoord hoor maar heb gewoon zin in alle reacties :thumbsup: )
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2010
last seen 13 days ago
The Skribbler wrote:
Heerlijk kortzichtig dit. Leg uit...?
Weet ik, maar lees de berichtgeving er maar op na.
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
ziek zijn
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2025
urbandesigner wrote: Weet ik, maar lees de berichtgeving er maar op na.
En toch ben ik benieuwd naar jouw motivatie ;) Ik neem aan dat het over Al Shabaab gaat...?

Ik wil je graag even herinneren aan de soort-van-burgeroorlog in Ierland/Noord-Ierland tussen protestanten en katholieken (ja, dat zijn dus allemaal Christenen) die elkaar ongeveer de hersens insloegen tot 1998... ;)
Hardtraxx Veteran
last seen 10 days ago
urbandesigner wrote:Religie, cults en andere massa-ideologiën
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2025
Dan zeg je het al een stuk beter dan Tim, Stefan :thumbup: Dan nog vind ik het niet kloppen, er hoort volgens mij nog 'extremistisch' voor. Ik heb niks tegen mensen die gematigd hun eigen filosofie aanhangen en het andere mensen niet opdringen (ja, die mensen bestaan ook, zelfs in de moslim-gemeenschap xd )
Hardtraxx Veteran
last seen 10 days ago
In plaats van 'extremistisch' zet ik er liever 'openbaar geuit' voor eigenlijk. Iedereen mag van mij denken en vinden wat ze willen, maar als dit jou een andere positie in of beoordeling van de samenleving geeft, leidt dit al tot onnodige fricties en conflicten.
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2025
Nou, je mag het van mij ook best wel openbaar uiten, als je anderen maar gewoon in hun waarde laat. Je mag best uitdragen dat je 'dit en dat' gelooft, als je dan maar niet anderen gaat afkraken als zij het niet met je eens zijn ;)
Hardtraxx Veteran
5048 posts member since 2011
last seen Nov 2018
The Skribbler wrote:Nou, je mag het van mij ook best wel openbaar uiten, als je anderen maar gewoon in hun waarde laat.
Dat is het 'm dus, dat gaat niet. Lekker iedereen laten geloven wat hij of zij wil, maar laat het ze lekker voor hunzelf houden, leidt alleen maar tot problemen.

On topic: dat de Into The Dark Lands setjes online staan maar dat die van Fracture 4 er niet tussen staat :(
Hardtraxx Veteran
5048 posts member since 2011
last seen Nov 2018
The Skribbler wrote:Nou, je mag het van mij ook best wel openbaar uiten, als je anderen maar gewoon in hun waarde laat.
Dat is het 'm dus, dat gaat niet. Lekker iedereen laten geloven wat hij of zij wil, maar laat het ze lekker voor hunzelf houden, leidt alleen maar tot problemen.

On topic: dat de Into The Dark Lands setjes online staan maar dat die van Fracture 4 er niet tussen staat :(
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Idd, zat ik ook naar te kijken >.<
Hardtraxx Addict
1450 posts member since 2013
last seen Apr 2017
Maar 1 les hebben.
Naar school gaan.
Les valt uit.
:')