Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 686, 687, 688, 689, 690, 691, 692 ... 1303  Volgende
Bericht Geplaatst op 18 sep 2013 14:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Overal taalfouten tegenkomen... op HT, andere fora, schooldocumenten van medestudenten, menukaarten, zelfs in PP presentaties van docenten... Serieus zeg, hoe moeilijk kan het zijn. Iedereen loopt te kankeren over dat allochtonen slecht Nederlands spreken/schrijven, maar de helft van de Nederlanders kan het zelf niet eens goed >.<
Bericht Geplaatst op 18 sep 2013 14:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zag dit al ergens op facebook langskomen, na ipv naar, is ipv eens, ma ipv maar :x :x :x
Bericht Geplaatst op 18 sep 2013 16:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja en nu Syztrax hier, die me verteld dat de muntjes 'gratis kosten' >.<
Bericht Geplaatst op 18 sep 2013 16:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol:

Uhhhhh wacht ff hoor:

Van de kaart & Helemaal naar de klote
Gozer is helemaal naar de klote! Het lijkt wel of zijn ligaam is overgenomen!

>.< >.< >.< >.<
Bericht Geplaatst op 18 sep 2013 16:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Ja en nu Syztrax hier, die me verteld dat de muntjes 'gratis kosten' >.<


verteld is in deze zin een persoonsvorm en volgens de regels dus stam + t? :P
Bericht Geplaatst op 18 sep 2013 16:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mrazura schreef:
The Skribbler schreef:
Ja en nu Syztrax hier, die me verteld dat de muntjes 'gratis kosten' >.<


verteld is in deze zin een persoonsvorm en volgens de regels dus stam + t? :P


Jep, vul maar lopen/blijven in, in dit geval: die me blijft vertellen /die me loopt
Bericht Geplaatst op 18 sep 2013 16:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

xd dat mensen lopen invullen heb ik nooit begrepen

Is het zo moeilijk om deze regel te leren?

Persoonsvorm (tijd kunnen veranderen) = stam + t
Geen pv/werkwoordelijk gezegde = kofschip
Bericht Geplaatst op 18 sep 2013 16:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mrazura schreef:
The Skribbler schreef:
Ja en nu Syztrax hier, die me verteld dat de muntjes 'gratis kosten' >.<


verteld is in deze zin een persoonsvorm en volgens de regels dus stam + t? :P

Godzijdank dat iemand me verbeterd ( xd ), ik vond het al lang duren :thumbup:
Bericht Geplaatst op 18 sep 2013 16:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
mrazura schreef:
The Skribbler schreef:
Ja en nu Syztrax hier, die me verteld dat de muntjes 'gratis kosten' >.<


verteld is in deze zin een persoonsvorm en volgens de regels dus stam + t? :P

Godzijdank dat iemand me verbeterd ( xd ), ik vond het al lang duren :thumbup:


Dit meen je toch niet :lol: ?

Edit: of is dit het slechtste sarcasme ooit?
Bericht Geplaatst op 18 sep 2013 16:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo fijn als mensen je niet snappen xd
Bericht Geplaatst op 18 sep 2013 16:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Zo fijn als mensen je niet snappen xd


Tsja, ik dacht zó flauw kun je nou ook weer niet zijn, maar ik had 't mis ;)
Bericht Geplaatst op 18 sep 2013 16:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahahaha Dirk gvd zeg, tranen hier :lol: :lol:
Bericht Geplaatst op 18 sep 2013 16:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Verkeerde topic, Sander... moet naar Genietmomentjes onderhand :P
Bericht Geplaatst op 18 sep 2013 16:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zet het er maar neer xd
Bericht Geplaatst op 18 sep 2013 18:33 
 

The Skribbler schreef:
Verkeerde topic, Sander... moet naar Genietmomentjes onderhand :P


Moed*
Bericht Geplaatst op 18 sep 2013 19:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Gratis kost indd veel.
Bericht Geplaatst op 18 sep 2013 19:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuk zo'n software update voor iPhone. Maar waarom heb ik 2,9 GB opslagruimte nodig voor iets dat 665 MB is? Ik heb kats alles wat weg kon van mn telefoon gehaald maar nog niet genoeg ruimte. En heb niet eens hele telefoon vol met apps.
Bericht Geplaatst op 18 sep 2013 19:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Leuk zo'n software update voor iPhone. Maar waarom heb ik 2,9 GB opslagruimte nodig voor iets dat 665 MB is? Ik heb kats alles wat weg kon van mn telefoon gehaald maar nog niet genoeg ruimte. En heb niet eens hele telefoon vol met apps.


Verdomme inderdaad. Heb maar 1,5GB muziek verwijderd om het er na die update weer op te zetten.

Krijg ook nog eens een foutmelding midden in de download. Tiefus.
Bericht Geplaatst op 18 sep 2013 19:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb niet eens muziek op mn telefoon. :P
Bericht Geplaatst op 18 sep 2013 20:36 
 

:lol:

doe t ook eens via itunes?

doet ie dan wel goed?
Bericht Geplaatst op 19 sep 2013 11:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

uurtje tandarts achter de rug hebben....
volgende afspraak moet ik er 2 uur liggen...

lang leven me oude tandarts :thumbdown: die had beter een ander beroep kunnen kiezen
Bericht Geplaatst op 19 sep 2013 18:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De JSF :') Stom kloteding. Kost je 4,5 miljard om ze aan te schaffen en nu gaan ze 6 miljard bezuinigen, wanbeleid pur sang dit. Helaas kun je daar als individu niks tegen doen :(
Bericht Geplaatst op 19 sep 2013 18:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
De JSF :') Stom kloteding. Kost je 4,5 miljard om ze aan te schaffen en nu gaan ze 6 miljard bezuinigen, wanbeleid pur sang dit. Helaas kun je daar als individu niks tegen doen :(



ja ach snap het ook niet echt
maar volgens rutten komt het allemaal goed :') als we maar blijven betalen >.<
Bericht Geplaatst op 19 sep 2013 19:55 
 
Hardtraxx Elite

AniThing schreef:
El Mare schreef:
De JSF :') Stom kloteding. Kost je 4,5 miljard om ze aan te schaffen en nu gaan ze 6 miljard bezuinigen, wanbeleid pur sang dit. Helaas kun je daar als individu niks tegen doen :(



ja ach snap het ook niet echt
maar volgens rutten komt het allemaal goed :') als we maar blijven betalen >.<

JSF is een eenmalige aankoop die toch Moet gebeuren. Of het nu volgend jaar of dit jaar gebeurd maakt dan ook niet meer uit.
Bericht Geplaatst op 19 sep 2013 19:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarom zou dat moeten? Er zullen ongetwijfeld goedkopere alternatieven zijn. Ik ben hier echt faliekant op tegen.
Vorige  1 ... 686, 687, 688, 689, 690, 691, 692 ... 1303  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic