Overal taalfouten tegenkomen... op HT, andere fora, schooldocumenten van medestudenten, menukaarten, zelfs in PP presentaties van docenten... Serieus zeg, hoe moeilijk kan het zijn. Iedereen loopt te kankeren over dat allochtonen slecht Nederlands spreken/schrijven, maar de helft van de Nederlanders kan het zelf niet eens goed 
Active topics in Off-Topic
Moderators
Ik zag dit al ergens op facebook langskomen, na ipv naar, is ipv eens, ma ipv maar

Ja en nu Syztrax hier, die me verteld dat de muntjes 'gratis kosten' 
Uhhhhh wacht ff hoor:
Van de kaart & Helemaal naar de klote
Gozer is helemaal naar de klote! Het lijkt wel of zijn ligaam is overgenomen!
verteld is in deze zin een persoonsvorm en volgens de regels dus stam + t?The Skribbler wrote:Ja en nu Syztrax hier, die me verteld dat de muntjes 'gratis kosten'
Jep, vul maar lopen/blijven in, in dit geval: die me blijft vertellen /die me looptmrazura wrote:verteld is in deze zin een persoonsvorm en volgens de regels dus stam + t?The Skribbler wrote:Ja en nu Syztrax hier, die me verteld dat de muntjes 'gratis kosten'
Is het zo moeilijk om deze regel te leren?
Persoonsvorm (tijd kunnen veranderen) = stam + t
Geen pv/werkwoordelijk gezegde = kofschip
Godzijdank dat iemand me verbeterd (mrazura wrote:verteld is in deze zin een persoonsvorm en volgens de regels dus stam + t?The Skribbler wrote:Ja en nu Syztrax hier, die me verteld dat de muntjes 'gratis kosten'
Dit meen je toch nietThe Skribbler wrote:Godzijdank dat iemand me verbeterd (mrazura wrote:verteld is in deze zin een persoonsvorm en volgens de regels dus stam + t?The Skribbler wrote:Ja en nu Syztrax hier, die me verteld dat de muntjes 'gratis kosten'), ik vond het al lang duren
Edit: of is dit het slechtste sarcasme ooit?
Zo fijn als mensen je niet snappen 
Tsja, ik dacht zó flauw kun je nou ook weer niet zijn, maar ik had 't misThe Skribbler wrote:Zo fijn als mensen je niet snappen
Verkeerde topic, Sander... moet naar Genietmomentjes onderhand 
-
B
Moed*The Skribbler wrote:Verkeerde topic, Sander... moet naar Genietmomentjes onderhand
Leuk zo'n software update voor iPhone. Maar waarom heb ik 2,9 GB opslagruimte nodig voor iets dat 665 MB is? Ik heb kats alles wat weg kon van mn telefoon gehaald maar nog niet genoeg ruimte. En heb niet eens hele telefoon vol met apps.
Verdomme inderdaad. Heb maar 1,5GB muziek verwijderd om het er na die update weer op te zetten.Parvuz wrote:Leuk zo'n software update voor iPhone. Maar waarom heb ik 2,9 GB opslagruimte nodig voor iets dat 665 MB is? Ik heb kats alles wat weg kon van mn telefoon gehaald maar nog niet genoeg ruimte. En heb niet eens hele telefoon vol met apps.
Krijg ook nog eens een foutmelding midden in de download. Tiefus.
Ik heb niet eens muziek op mn telefoon. 
-
E
doe t ook eens via itunes?
doet ie dan wel goed?
uurtje tandarts achter de rug hebben....
volgende afspraak moet ik er 2 uur liggen...
lang leven me oude tandarts
die had beter een ander beroep kunnen kiezen
volgende afspraak moet ik er 2 uur liggen...
lang leven me oude tandarts
De JSF :') Stom kloteding. Kost je 4,5 miljard om ze aan te schaffen en nu gaan ze 6 miljard bezuinigen, wanbeleid pur sang dit. Helaas kun je daar als individu niks tegen doen 
El Mare wrote:De JSF :') Stom kloteding. Kost je 4,5 miljard om ze aan te schaffen en nu gaan ze 6 miljard bezuinigen, wanbeleid pur sang dit. Helaas kun je daar als individu niks tegen doen
ja ach snap het ook niet echt
maar volgens rutten komt het allemaal goed :') als we maar blijven betalen
-
AHardtraxx Elite
- 2912 posts member since 2013
JSF is een eenmalige aankoop die toch Moet gebeuren. Of het nu volgend jaar of dit jaar gebeurd maakt dan ook niet meer uit.AniThing wrote:El Mare wrote:De JSF :') Stom kloteding. Kost je 4,5 miljard om ze aan te schaffen en nu gaan ze 6 miljard bezuinigen, wanbeleid pur sang dit. Helaas kun je daar als individu niks tegen doen
ja ach snap het ook niet echt
maar volgens rutten komt het allemaal goed :') als we maar blijven betalen