Zeker. Dan maar op bed liggenCruelty wrote:En tegelijkertijd vervelen.urbandesigner wrote:Geen zin hebben om ook maar iets te doen.
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Caiway die overduidelijk internet af zit te knijpen in de aanloop naar glasvezel om marketingredenen. Eikels.
me ma die ff der schoenen uittrekt
de tering het lijkt wel of er 1 of andere chemische bom ontploft is
de tering het lijkt wel of er 1 of andere chemische bom ontploft is
geen leuk grapjeCruelty wrote:Ik meende al dat ik haar in Damascus rond zag lopen.AniThing wrote:de tering het lijkt wel of er 1 of andere chemische bom ontploft is
wat een kutgrapCruelty wrote:Ik meende al dat ik haar in Damascus rond zag lopen.AniThing wrote:de tering het lijkt wel of er 1 of andere chemische bom ontploft is
OT:
Dit
Is het tegenwoordig voor de mens verboden om te zwaaien met je hand ofzo?The Venator wrote:wat een kutgrapCruelty wrote:Ik meende al dat ik haar in Damascus rond zag lopen.AniThing wrote:de tering het lijkt wel of er 1 of andere chemische bom ontploft is
OT:
Dit
Irritatiemomentje: wachtwoord invoeren en dan bij de laatste paar letters verkeerd zitten met je vingers. Hele wachtwoord opnieuw doen. 
Of dat je 1 wachtwoord hebt, maar bij de 1 moet je een hoofdletter invoeren, bij de ander een cijfer toevoegen, dan weer een undersquare, etc. En dan niet weten welke je moet hebben.Parvuz wrote:Irritatiemomentje: wachtwoord invoeren en dan bij de laatste paar letters verkeerd zitten met je vingers. Hele wachtwoord opnieuw doen.
Haha ook zo iets ja. Ik probeerde altijd over het zelfde wachtwoord te doen. Mja al die regels maken t lastig.
"Sorry, your password needs to contain a capital letter, two numbers, a symbol, an inspiring message, a spell, a gang sign, a hieroglyph and the blood of a virgin."
Mijn docent voor Frans is een irritatiemoment. Enne flinke.
Ok.ExoBassTix wrote:"Sorry, your password needs to contain a capital letter, two numbers, a symbol, an inspiring message, a spell, a gang sign, a hieroglyph and the blood of a virgin."
-
D
Kaka!kakabeeyo wrote:Ok.ExoBassTix wrote:"Sorry, your password needs to contain a capital letter, two numbers, a symbol, an inspiring message, a spell, a gang sign, a hieroglyph and the blood of a virgin."
DeldellionNL wrote:Kaka!kakabeeyo wrote:Ok.ExoBassTix wrote:"Sorry, your password needs to contain a capital letter, two numbers, a symbol, an inspiring message, a spell, a gang sign, a hieroglyph and the blood of a virgin."
-
G
dat elke keer als ik bij centraal beheer wil inloggen, mn inloggegevens vergeten ben 
Ik zie de lichten en lasers van Q-Base vanuit mijn slaapkamerraam en ik wil ook 
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Dat had ik vorig jaar met mn digi-d, wat een gedoe is dat zeg.KSwoosh wrote:dat elke keer als ik bij centraal beheer wil inloggen, mn inloggegevens vergeten ben
een thuis fluitende scheidsrechter die gewoon de wedstrijd durft te staken als er 2x iets tegen hem gezegt wordt :')
-
RHardtraxx Elite
- 2297 posts member since 2012
- last seen Jul 2017
Er zit een meisje achter mij in de klas en die heeft een loopneus, schijt irritant, lijkt steeds of ze jankt, dr neus steeds op te halen
Mwhaha, da is pas kut al is het herfst ofzo, dan heeft gewoon heel de klas dat.ramon038 wrote:Er zit een meisje achter mij in de klas en die heeft een loopneus, schijt irritant, lijkt steeds of ze jankt, dr neus steeds op te halen
En dan een anderhalf uur durend tentamen moeten maken...HardstyleForEvah wrote:Mwhaha, da is pas kut al is het herfst ofzo, dan heeft gewoon heel de klas dat.ramon038 wrote:Er zit een meisje achter mij in de klas en die heeft een loopneus, schijt irritant, lijkt steeds of ze jankt, dr neus steeds op te halen
Ja of 9 lesurenParvuz wrote:En dan een anderhalf uur durend tentamen moeten maken...HardstyleForEvah wrote:Mwhaha, da is pas kut al is het herfst ofzo, dan heeft gewoon heel de klas dat.ramon038 wrote:Er zit een meisje achter mij in de klas en die heeft een loopneus, schijt irritant, lijkt steeds of ze jankt, dr neus steeds op te halen
Gelukkig haha, want iedereen kent dat wel. Voorover moeten leunen met een loopneus...