10 minuten regel bij gele kaart 
(met alle respect) maar welk niveau speel jij dan? Want voor ons geldt dit niet hoor, alleen bij beker in ons gevalwrote:10 minuten regel bij gele kaart
(met alle respect) maar welk niveau speel jij dan? Want voor ons geldt dit niet hoor, alleen bij beker in ons gevalwrote:10 minuten regel bij gele kaart
wrote:(met alle respect) maar welk niveau speel jij dan? Want voor ons geldt dit niet hoor, alleen bij beker in ons gevalwrote:10 minuten regel bij gele kaart
wrote:mwhaha, ja ik zit in de B en speel gelukkig (iets) hoger waardoor die regel niet geldt. Tsjaa dat is vrij lullig haha, en hoezo staakte hij dan de wedstrijd, wat was zijn uitleg iig? Voelde hij zich bedreigd ofzo?
wrote:Haha, voor zover t niveau van jullie clubje dus
uhm nee was van de tegenpartijwrote:Had t al aangepast, maar t is neem ik aan een scheids van jullie club, da bedoel ik ermee
Edit: verkeerd gelezen, excuses.
wrote:Krijg weer een paar frenchcore promo's binnen nu (promo's altijd leuk, frenchcore nooit eigenlijk), maar welke zieke franse kutgeest haalt het in zijn hoofd Ophidian - Butterfly een Frenchcore remix te geven (antwoord is Adrenokrome trouwens)...wat een ramp zeg, hoe krijg je het voor elkaar. Sowieso een track die je niet mag remixen, maar zeker zo niet
Is dit niet de omgekeerde wereldwrote:me ma die op elk mogelijk moment door de muziek heen staat te bleren..zet ik muziek op pauze en dan zegt ze niks meer...zet ik muziek weer aan begint ze weer te bleren
Komt me zo bekend voor, is ze aan t lullen doe ik eindelijk mn koptelefoon af stopt ze met lullenwrote:me ma die op elk mogelijk moment door de muziek heen staat te bleren..zet ik muziek op pauze en dan zegt ze niks meer...zet ik muziek weer aan begint ze weer te bleren
zolang me ma haar muziek door de woonkamer blaast doe ik het ook gewoon...alleen ik hou me mond als er muziek aanstaatwrote:Is dit niet de omgekeerde wereldwrote:me ma die op elk mogelijk moment door de muziek heen staat te bleren..zet ik muziek op pauze en dan zegt ze niks meer...zet ik muziek weer aan begint ze weer te bleren, ben blij dat je muziek mag luisteren in de woonkamer (of waar dan ook waar zij bij zit).