Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 683, 684, 685, 686, 687, 688, 689 ... 1303  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2013 16:15 

Hardtraxx Veteran

10 minuten regel bij gele kaart :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2013 16:17 

Hardtraxx Veteran

AniThing schreef:

(met alle respect) maar welk niveau speel jij dan? Want voor ons geldt dit niet hoor, alleen bij beker in ons geval
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2013 16:39 

Hardtraxx Veteran

HardstyleForEvah schreef:
AniThing schreef:

(met alle respect) maar welk niveau speel jij dan? Want voor ons geldt dit niet hoor, alleen bij beker in ons geval

ik speel met vriendenteam bij DWO 8 en dat is geloof k ook 8ste klasse dacht k

en het is als het goed is vanaf de B

maar afgelope zaterdag was dramatisch, scheids was thuisfluiter...bij ons in het team vielen er in de eerste helft al 5 spelers geblesseerd uit waaronder 1 met scheurtje in ze spier in bovenbeen en nog 1 met scheurtje in ze bot bij kuitbeen en die mag 3 maanden niks meer doen. tegenstander geen enkele gele kaart (wij hebben maar 1 vrij trap mee gehad, was een handsbal) schouderduwtjes van ons werden gelijk bestraft met als je dat nog 1 keer doet vlieg je eruit. keeper van ons was aanvoerder..die zegt 1 keer wat tegen de scheids...en die krijgt een gele kaart dus 10 minuten eruit en toen onze trainer aan de scheids vroeg of hij thuis niks te vertellen had staakte de scheids de wedstrijd :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2013 16:44 

Hardtraxx Veteran

mwhaha, ja ik zit in de B en speel gelukkig (iets) hoger waardoor die regel niet geldt. Tsjaa dat is vrij lullig haha, en hoezo staakte hij dan de wedstrijd, wat was zijn uitleg iig? Voelde hij zich bedreigd ofzo xd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2013 17:36 

Hardtraxx Veteran

mwhaha, ja ik zit in de B en speel gelukkig (iets) hoger waardoor die regel niet geldt. Tsjaa dat is vrij lullig haha, en hoezo staakte hij dan de wedstrijd, wat was zijn uitleg iig? Voelde hij zich bedreigd ofzo xd?

hij liep gewoon het veld af.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2013 17:40 

Hardtraxx Veteran

Haha, voor zover t niveau van jullie clubje/scheidsrechters dus :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2013 17:41 

Hardtraxx Veteran

Haha, voor zover t niveau van jullie clubje dus :P

hoezo ons niveau?

scheids hoort gewoon neutraal te fluiten
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2013 17:43 

Hardtraxx Veteran

Had t al aangepast, maar t is neem ik aan een scheids van jullie club, da bedoel ik ermee ;)

Edit: verkeerd gelezen, excuses.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2013 17:46 

Hardtraxx Veteran

Had t al aangepast, maar t is neem ik aan een scheids van jullie club, da bedoel ik ermee ;)

Edit: verkeerd gelezen, excuses.

uhm nee was van de tegenpartij
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2013 17:48 

Hardtraxx Veteran

Jep had t aldoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2013 19:25 

Hardtraxx Veteran

Krijg weer een paar frenchcore promo's binnen nu (promo's altijd leuk, frenchcore nooit eigenlijk xd ), maar welke zieke franse kutgeest haalt het in zijn hoofd Ophidian - Butterfly een Frenchcore remix te geven (antwoord is Adrenokrome trouwens)...wat een ramp zeg, hoe krijg je het voor elkaar. Sowieso een track die je niet mag remixen, maar zeker zo niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2013 19:27 

Hardtraxx Crew

Te commercieel?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2013 19:30 

Hardtraxx Veteran

Origineel (ok, de VIP versie dan, die wordt altijd gedraaid) is commerciëler :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2013 21:03 

Steffnov schreef:
Krijg weer een paar frenchcore promo's binnen nu (promo's altijd leuk, frenchcore nooit eigenlijk xd ), maar welke zieke franse kutgeest haalt het in zijn hoofd Ophidian - Butterfly een Frenchcore remix te geven (antwoord is Adrenokrome trouwens)...wat een ramp zeg, hoe krijg je het voor elkaar. Sowieso een track die je niet mag remixen, maar zeker zo niet

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2013 22:48 

Hardtraxx Veteran

Ik vond Frenchcore live best leuk :P maar goed, Butterfly is een no go.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2013 23:47 

Kraak... Piep...

Die geniale piano met zo'n huppelkickje? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2013 10:00 

Hardtraxx Addict

Erachter komen dat ik een uur te vroeg op school ben :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2013 12:32 

Hardtraxx Veteran

me ma die op elk mogelijk moment door de muziek heen staat te bleren..zet ik muziek op pauze en dan zegt ze niks meer...zet ik muziek weer aan begint ze weer te bleren
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2013 12:38 

Hardtraxx Veteran

AniThing schreef:
me ma die op elk mogelijk moment door de muziek heen staat te bleren..zet ik muziek op pauze en dan zegt ze niks meer...zet ik muziek weer aan begint ze weer te bleren

Is dit niet de omgekeerde wereld xd, ben blij dat je muziek mag luisteren in de woonkamer (of waar dan ook waar zij bij zit).
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2013 12:44 

AniThing schreef:

Komt me zo bekend voor, is ze aan t lullen doe ik eindelijk mn koptelefoon af stopt ze met lullen
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2013 12:50 

Hardtraxx Veteran

Ja oké ik snap wel wat je bedoelt, maar volgens mij luistert Marc altijd in de woonkamer muziek, dus dat vind ik anders xd Ik luister ook op zolder muziek, en als smam dan van beneden roept dan ist wel grotsgruwelijk irritant.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2013 12:57 

Hardtraxx Veteran

AniThing schreef:

Is dit niet de omgekeerde wereld xd, ben blij dat je muziek mag luisteren in de woonkamer (of waar dan ook waar zij bij zit).

zolang me ma haar muziek door de woonkamer blaast doe ik het ook gewoon...alleen ik hou me mond als er muziek aanstaat xd

zelfde als ik (naar haar id) kutmuziek opzet...faat ze klagen zet koptelefoon op....die zet ik dan op ..en dan vervolgens gaan klagen dat ik niet reageer als ze wat vraagt xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2013 17:15 

Hardtraxx Veteran

DUO

Knuppels :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2013 02:14 

Hardtraxx Veteran

Marokkanen (in Rotterdam).
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2013 08:31 

Hardtraxx Veteran

De eerste weken stage.

Duurt zo lang voor je echt kan beginnen. Plan van aanpak eerst langs begeleider hier op het bedrijf. Dan terug, wat feedback aan het PVA toevoegen. Dan opsturen naar begeleider vanuit school. Daar op wachten. Dan weer de feedback aan het PVA toevoegen. Dan weer terug sturen of het zo goed is. En dan, dan mag je pas echt beginnen met je opdracht...

Saaie dagen zo.
Vorige  1 ... 683, 684, 685, 686, 687, 688, 689 ... 1303  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic