Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 681, 682, 683, 684, 685, 686, 687 ... 1303  Volgende
Bericht Geplaatst op 31 aug 2013 11:30 
 
Hardtraxx Addict

Posts die gequote worden "omdat mensen het ergens mee eens zijn". Verrekte irritant.

Like this: post1251661.html#p1251661
[Onderste post]

Het wordt er 1 grote onoverzichtelijke boel van.
Bericht Geplaatst op 31 aug 2013 11:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Basss27 schreef:
Posts die gequote worden "omdat mensen het ergens mee eens zijn". Verrekte irritant.

Like this: post1251661.html#p1251661
[Onderste post]

Het wordt er 1 grote onoverzichtelijke boel van.

Ik zie het ook nergens anders :P zal wel een vloek zijn ofzo.
Bericht Geplaatst op 31 aug 2013 11:33 
 
Hardtraxx Addict

Je ziet het vaker.
Bericht Geplaatst op 31 aug 2013 11:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Basss27 schreef:
Je ziet het vaker.

Alleen op Hardtraxx, bedoel ik.
Bericht Geplaatst op 31 aug 2013 11:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zeer zware oorontsteking opgelopen. Uit laten spuiten en nu oordruppels, maar na 3 dagen is de pijn alleen maar erger geworden. Helemaal doorgetroken naar m'n kaak. Als ik nu m'n mond beweeg ga ik kapot, dus kan ook niet eten :cry: Zo maar eens de huisartsenpost bezoeken
Bericht Geplaatst op 31 aug 2013 12:01 
 
Hardtraxx Addict

Ai, succes man! Beterschap!
Bericht Geplaatst op 31 aug 2013 12:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rawbin schreef:
Zeer zware oorontsteking opgelopen. Uit laten spuiten en nu oordruppels, maar na 3 dagen is de pijn alleen maar erger geworden. Helemaal doorgetroken naar m'n kaak. Als ik nu m'n mond beweeg ga ik kapot, dus kan ook niet eten :cry: Zo maar eens de huisartsenpost bezoeken

Aaaah klote man! Beterschap!
Bericht Geplaatst op 31 aug 2013 12:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

domme mensen
Bericht Geplaatst op 31 aug 2013 13:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Rawbin, beterschap. Ik heb het zelf ook gehad, geen pretje :/
Bericht Geplaatst op 31 aug 2013 14:04 
 
Hardtraxx Veteran

ExoBassTix schreef:
Rawbin, beterschap. Ik heb het zelf ook gehad, geen pretje :/


Beide oren zelfs... :P

Maar beterschap Rawbin. :thumbup:
Bericht Geplaatst op 31 aug 2013 20:30 
 
Hardtraxx Veteran

Cruelty schreef:
Basss27 schreef:
Het wordt er 1 grote onoverzichtelijke boel van.
Bericht Geplaatst op 31 aug 2013 20:46 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Dit

Afbeelding
Bericht Geplaatst op 01 sep 2013 03:25 
 

Beide
Bericht Geplaatst op 01 sep 2013 09:42 
 
Hardtraxx Veteran

Haters
Bericht Geplaatst op 01 sep 2013 14:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kenneth vermeer
Bericht Geplaatst op 01 sep 2013 15:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

AniThing schreef:
kenneth vermeer


Jezus, hij maakt een 'blunder' na zoveel goede reddingen, terwijl de rest van het team hem gewoon in de steek laat (en ajax in het algemeen), en dan is het zijn schuld? -.-
Bericht Geplaatst op 01 sep 2013 15:01 
 
Hardtraxx Veteran

Ja.
Bericht Geplaatst op 01 sep 2013 15:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chicken schreef:
Ja.
Bericht Geplaatst op 01 sep 2013 15:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

HardstyleForEvah schreef:
AniThing schreef:
kenneth vermeer


Jezus, hij maakt een 'blunder' na zoveel goede reddingen, terwijl de rest van het team hem gewoon in de steek laat (en ajax in het algemeen), en dan is het zijn schuld? -.-


jij wou zeggen dat het niet zijn schuld was?
Bericht Geplaatst op 01 sep 2013 15:23 
 
Hardtraxx Veteran

HardstyleForEvah schreef:
AniThing schreef:
kenneth vermeer


Jezus, hij maakt een 'blunder' na zoveel goede reddingen, terwijl de rest van het team hem gewoon in de steek laat (en ajax in het algemeen), en dan is het zijn schuld? -.-


Ja. Voetbal is keihard al speelde Ajax vandaag alsof het een dood kinderpartijtje was, godverdomme wat slecht. En daar betaal ik 500,- om naar te kijken. Verdomme Pec Zwolle speelt nog leuker voetbal.
Bericht Geplaatst op 01 sep 2013 15:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

AniThing schreef:
HardstyleForEvah schreef:
AniThing schreef:
kenneth vermeer


Jezus, hij maakt een 'blunder' na zoveel goede reddingen, terwijl de rest van het team hem gewoon in de steek laat (en ajax in het algemeen), en dan is het zijn schuld? -.-


jij wou zeggen dat het niet zijn schuld was?


Ik vind inderdaad dat het niet Vermeer zijn schuld dat we punten verloren hebben, nogal was die goal wel gedeeltelijk zijn fout, maar wat dacht je van Poulsen die zijn tegenstander wel heel makkelijk liet koppen.. Conclusie: Héél Ajax1 was grotsgruwelijk bagger vandaag
Bericht Geplaatst op 01 sep 2013 15:38 
 
Hardtraxx Veteran

Klopt. Ik heb een hekel aan Poulsen, baklap. Speelt alles terug op Vermeer...
Bericht Geplaatst op 01 sep 2013 15:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ach het is niet de eerste keer dat vermeer keept als een aap met een downsyndroom.

heeft soms leuke reddingen maar daar red je het straks niet mee in de CL

vraag me echt al 2jaar af waarom cillessen nooit echt de kans heeft gekregen
Bericht Geplaatst op 01 sep 2013 16:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geen zin hebben om ook maar iets te doen.
Bericht Geplaatst op 01 sep 2013 16:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Cruelty schreef:
urbandesigner schreef:
Geen zin hebben om ook maar iets te doen.

En tegelijkertijd vervelen.


+1, totaal geen zin om voetbal te kijken omdat ik fucking chagrijnig van Ajax/heel voetbal op dit moment word, en verder is r niks te doen -.-
Vorige  1 ... 681, 682, 683, 684, 685, 686, 687 ... 1303  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic