Aha dhr retseketser 
HoiEl Mare wrote:Aha dhr retseketser
RETSEKETSEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!retseketser wrote:HoiEl Mare wrote:Aha dhr retseketser
Ik heb zin om te retseketsen, maar dat duurt nog zo lang.KSwoosh wrote:RETSEKETSEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!retseketser wrote:HoiEl Mare wrote:Aha dhr retseketser
vrijdag weeerretseketser wrote:Ik heb zin om te retseketsen, maar dat duurt nog zo lang.KSwoosh wrote:RETSEKETSEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
AniThing wrote:te vrolijke mensen op je werk om 5uur sochtends
van formaatje vrachtwagenwiel zo leek hetpatrickjeb wrote:Remsporen?
Je hebt ook gewoon mensen die op de rand van de WC schijten, al dan niet als ongelukje, maar dit dan ook laten zitten en niet schoonmakenAniThing wrote:mensen die niet weten hoe een wc borstel werkt op wc op werk
Hoe poep je op de bril als ongelukje?El Mare wrote:Je hebt ook gewoon mensen die op de rand van de WC schijten, al dan niet als ongelukje, maar dit dan ook laten zitten en niet schoonmakenAniThing wrote:mensen die niet weten hoe een wc borstel werkt op wc op werk
Jezus, laat hem, wat boeit jou dat? Ik, en anderen, vinden t anders wel gezellig met hemSL8492 wrote:De mods mogen wel even beter kijken hier, Junkenlul heeft zich hier weer eens aangemeld onder een andere account
En ze hebben weer eens over mij zitten praten in de shout
Wie is het?SL8492 wrote:De mods mogen wel even beter kijken hier, Junkenlul heeft zich hier weer eens aangemeld onder een andere account
SL8492 wrote:De mods mogen wel even beter kijken hier, Junkenlul heeft zich hier weer eens aangemeld onder een andere account
Wat random dat je mij noemt. Ik heb het nooit over Sander. Ik had het over HT in het algemeen. Maar maakt niet uit, ik waardeer je rijke fantasie.En-er-gy wrote:Wie is het?retse?
t was ook maar een suggestie. ik heb nooit aan je getwijfelt dat jij een echt persoon bent...retseketser wrote:Wat random dat je mij noemt. Ik heb het nooit over Sander. Ik had het over HT in het algemeen. Maar maakt niet uit, ik waardeer je rijke fantasie.En-er-gy wrote:Wie is het?retse?
Verder nog iets?retseketser wrote:Doe maar een cappuccino.