Sorry maar dit vind ik bullshit, doe die gordel gewoon om joh.En-er-gy wrote: omdat ik juist voorzichtig rij.
maar een gordel zit mij vaak meer in de weg dan dat ie handig is.
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
BHardtraxx Addict
- 1401 posts member since 2012
- last seen Jan 2021
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Ik vind het zelfs raar zitten als ik geen gordel om heb. 
-
BHardtraxx Addict
- last seen Jan 2021
Dat vind ik dus ook
Zelfs met 50 km/h zonder gordel je auto tegen een boompje parkeren, nou dan heb ik toch 10x liever een gordel om. Of je nou nog zo netjes rijd of niet, het kan iedereen zomaar gebeuren.
Haha dit is werkelijk de domste opmerking die ik in tijden gehoord heb en ik zeg je ik ga echt met domme mensen om.En-er-gy wrote:maar een gordel zit mij vaak meer in de weg dan dat ie handig is.
En-er-gy wrote:tis meer gemakszucht. ik draag dat ding vrijwel nooit. omdat ik juist voorzichtig rij. alleen als ik mensen nog bij me heb dan doe ik m uiteraard wel om....
leuk dat jij voorzichtig rijdt...doet iedereen namelijk
Is natuurlijk zwaar dom om geen gordel om te doen, omdat jij veilig rijd. Totaal niet denken aan het feit dat er zat gekken rondrijden die je zo de berm induwen.
Gewoon eigen schuld dat je er dan een prent voor krijgt.
Gewoon eigen schuld dat je er dan een prent voor krijgt.
-
CHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2026
Idd. Boodschappenkarretjes die op het laatste moment nog voor je schieten om in te halen.AniThing wrote:leuk dat jij voorzichtig rijdt...doet iedereen namelijk
-
BHardtraxx Addict
- last seen Jan 2021
Van die blauwe Opel Corsas al helemaal!chicken wrote:Idd. Boodschappenkarretjes die op het laatste moment nog voor je schieten om in te halen.AniThing wrote:leuk dat jij voorzichtig rijdt...doet iedereen namelijk
Last edited by Bas on 06 Aug 2013 23:17, edited 1 time in total.
-
G
toch maar eens afvallen danEn-er-gy wrote:tis meer gemakszucht. ik draag dat ding vrijwel nooit. omdat ik juist voorzichtig rij. alleen als ik mensen nog bij me heb dan doe ik m uiteraard wel om....
-
CHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2026
Ik schiet niet opeens naar links. Ik rijd constant links omdat iedereen onnodig in het midden rijdt.Basss27 wrote:Van die blauwe Opel Corsas al helemaal!chicken wrote:Idd. Boodschappenkarretjes die op het laatste moment nog voor je schieten om in te halen.AniThing wrote:leuk dat jij voorzichtig rijdt...doet iedereen namelijk
-
BHardtraxxer
- 508 posts member since 2012
- last seen Jul 2020
Weer een infectie te pakken en dit keer net voor the qontinent
word rustig aan doen en geen alcohol.

Stageplaats die me fokt en 2 weken voor de deadline van het inleveren van een stageplaats me meldt dat een stageplaats niet meer mogelijk is. Ongelooflijk nu kan ik 2 weken gaan stressen om geen half jaar studievertraging op te lopen.
Dit heb ik ook gehad alleen kwam het bedrijf er op donderdag mee terwijl ik de maandag erop daar zou beginnenmrazura wrote:Stageplaats die me fokt en 2 weken voor de deadline van het inleveren van een stageplaats me meldt dat een stageplaats niet meer mogelijk is. Ongelooflijk nu kan ik 2 weken gaan stressen om geen half jaar studievertraging op te lopen.
Windows 8, ben er nog steeds niet aan gewend en dat gaat ook niet gebeuren denk ik.
-
BHardtraxx Addict
- last seen Jan 2021
Je hebt PB!Delt-A wrote:Windows 8, ben er nog steeds niet aan gewend en dat gaat ook niet gebeuren denk ik.
-
BHardtraxx Addict
- last seen Jan 2021
-
CHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2026
Windows 7 werkt zonder tweaks. 
Echt 2 van de domste clubs van Nederland verpesten het in de Europa League :')
-
CHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2026
Allebei Italiaans toevallig?
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Off-topic.
Daar lijkt het idd wel opHardstyleForEvah wrote:KippenlogicaEl Mare wrote:Wat?
-
CHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2026
Nee, ik ben erop geattendeerd dat die irritante liefhebber van italiaans voetbal gewoon weer actief is hier, dus we mogen weer volgas gaan haten op die italiaantjes.