Hij is al weer weg 
Een van de weinigen die normaal is hier.
Een van de weinigen die normaal is hier.
Heb je eindelijk een muis gevonden hehe.En-er-gy wrote:aan mn nieuwe muis wennen, hij is nog niet zo soepel over t scherm aan het gaan, wellicht snelheid instellen of een muismatje eronder
View on YouTubelivinforthemusic wrote:View on YouTube 3:30
"ik wil een cirkel Pit..."
Thunderdome? Cirkel Pit?
Maak lekker hardrock/metal als je een pit wilt...![]()
Hardtraxx verneukt door kinderen :')SL8492 wrote:De mods mogen wel even beter kijken hier, Junkenlul heeft zich hier weer eens aangemeld onder een andere account
En ze hebben weer eens over mij zitten praten in de shout
kakabeeyo wrote:View on YouTubelivinforthemusic wrote:View on YouTube 3:30
"ik wil een cirkel Pit..."
Thunderdome? Cirkel Pit?
Maak lekker hardrock/metal als je een pit wilt...![]()
![]()
Zo'n pit is toch veel leuker dan een circle pit

Haha echt hehardcoresjors wrote:Hardtraxx verneukt door kinderen :')SL8492 wrote:De mods mogen wel even beter kijken hier, Junkenlul heeft zich hier weer eens aangemeld onder een andere account
Ja? hoe de fuq wist je dat ik er eentje zocht?Onthafloorx wrote:Heb je eindelijk een muis gevonden hehe.En-er-gy wrote:aan mn nieuwe muis wennen, hij is nog niet zo soepel over t scherm aan het gaan, wellicht snelheid instellen of een muismatje eronder
Vantevoren gewoon even checken wat het bestandstype is en als dat .rar is gewoon niet aan de download beginnen.AniThing wrote:films downloaden en dan weer van die walgelijke wachtwoorden op die rar bestanden
JVDM wrote:Vantevoren gewoon even checken wat het bestandstype is en als dat .rar is gewoon niet aan de download beginnen.AniThing wrote:films downloaden en dan weer van die walgelijke wachtwoorden op die rar bestanden
En het enige wat je kunt doen is doorzoeken...AniThing wrote:films downloaden en dan weer van die walgelijke wachtwoorden op die rar bestanden
Je bent zelf ook zo oud wou je zeggen?hardcoresjors wrote:Hardtraxx verneukt door kinderen :')SL8492 wrote:De mods mogen wel even beter kijken hier, Junkenlul heeft zich hier weer eens aangemeld onder een andere account
staat een paar posts boven jeDaveytl wrote:Wat is er precies gebeurd? Of heb je dat (nog) niet gehoord?
Dat GHB had ik gelezen, maar ik dacht dat het verhaal verder ging dan dat.AniThing wrote:staat een paar posts boven jeDaveytl wrote:Wat is er precies gebeurd? Of heb je dat (nog) niet gehoord?
Godverdomme wat voor een zieke mensen lopen hier rond, op deze wereldrakkietakkie wrote:Een nacht op de spoedeisende hulp gelegen te hebben na een avond intro-kroegentocht in Tilburg.. 2 uur comatieuze toestanden gehad met geen reacties op wat voor pijnprikkels dan ook...
Fijn joh, flikkers die ghb in je drinken mikken, was blij dat ik maar 6 biertjes op had anders was het wel ff anders geweest nu.