Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 678, 679, 680, 681, 682, 683, 684 ... 1303  Volgende
Bericht Geplaatst op 19 aug 2013 18:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hij is al weer weg :(

Een van de weinigen die normaal is hier.
Bericht Geplaatst op 20 aug 2013 14:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

3:30

"ik wil een cirkel Pit..."

Thunderdome? Cirkel Pit?
Maak lekker hardrock/metal als je een pit wilt... :thumbdown: :mad:
Bericht Geplaatst op 20 aug 2013 18:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat nummer heeft niks met Thunderdome, niks met harder styles en niks met goede muziek te maken. Laat ze er lekker verder mee doen wat ze willen.
Bericht Geplaatst op 20 aug 2013 18:54 
 
Hardtraxx Veteran

waarom doen die lui zo debiel
Bericht Geplaatst op 20 aug 2013 19:07 
 

aan mn nieuwe muis wennen, hij is nog niet zo soepel over t scherm aan het gaan, wellicht snelheid instellen of een muismatje eronder :P
Bericht Geplaatst op 20 aug 2013 19:27 
 
Hardtraxx Elite

En-er-gy schreef:
aan mn nieuwe muis wennen, hij is nog niet zo soepel over t scherm aan het gaan, wellicht snelheid instellen of een muismatje eronder :P


Heb je eindelijk een muis gevonden hehe.
Bericht Geplaatst op 20 aug 2013 19:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

livinforthemusic schreef:
3:30

"ik wil een cirkel Pit..."

Thunderdome? Cirkel Pit?
Maak lekker hardrock/metal als je een pit wilt... :thumbdown: :mad:




:worship:
Zo'n pit is toch veel leuker dan een circle pit xd
Bericht Geplaatst op 20 aug 2013 19:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
De mods mogen wel even beter kijken hier, Junkenlul heeft zich hier weer eens aangemeld onder een andere account >.<

En ze hebben weer eens over mij zitten praten in de shout -.-

Hardtraxx verneukt door kinderen :')
Bericht Geplaatst op 20 aug 2013 19:56 
 
Hardtraxx Elite

kakabeeyo schreef:
livinforthemusic schreef:
3:30

"ik wil een cirkel Pit..."

Thunderdome? Cirkel Pit?
Maak lekker hardrock/metal als je een pit wilt... :thumbdown: :mad:




:worship:
Zo'n pit is toch veel leuker dan een circle pit xd

Afbeelding
Dit is pas een mooie cirkelvormige pit.
Bericht Geplaatst op 20 aug 2013 20:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hardcoresjors schreef:
SL8492 schreef:
De mods mogen wel even beter kijken hier, Junkenlul heeft zich hier weer eens aangemeld onder een andere account >.<

En ze hebben weer eens over mij zitten praten in de shout -.-

Hardtraxx verneukt door kinderen :')

Haha echt he xd
Bericht Geplaatst op 20 aug 2013 21:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

films downloaden en dan weer van die walgelijke wachtwoorden op die rar bestanden :list:
Bericht Geplaatst op 20 aug 2013 22:17 
 

Onthafloorx schreef:
En-er-gy schreef:
aan mn nieuwe muis wennen, hij is nog niet zo soepel over t scherm aan het gaan, wellicht snelheid instellen of een muismatje eronder :P


Heb je eindelijk een muis gevonden hehe.

Ja? hoe de fuq wist je dat ik er eentje zocht?
Bericht Geplaatst op 20 aug 2013 22:39 
 
Hardtraxx Veteran

AniThing schreef:
films downloaden en dan weer van die walgelijke wachtwoorden op die rar bestanden :list:

Vantevoren gewoon even checken wat het bestandstype is en als dat .rar is gewoon niet aan de download beginnen. :thumbup:
Bericht Geplaatst op 20 aug 2013 23:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JVDM schreef:
AniThing schreef:
films downloaden en dan weer van die walgelijke wachtwoorden op die rar bestanden :list:

Vantevoren gewoon even checken wat het bestandstype is en als dat .rar is gewoon niet aan de download beginnen. :thumbup:



ja het verschilt per film
de ene film pakt ie wel uit (zit dan ook geen wachtwoord op)
en de andere zit wel wachtwoord

mja staat nergens aangegeven
Bericht Geplaatst op 21 aug 2013 20:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

AniThing schreef:
films downloaden en dan weer van die walgelijke wachtwoorden op die rar bestanden :list:

En het enige wat je kunt doen is doorzoeken... :x
Bericht Geplaatst op 22 aug 2013 04:01 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

hardcoresjors schreef:
SL8492 schreef:
De mods mogen wel even beter kijken hier, Junkenlul heeft zich hier weer eens aangemeld onder een andere account >.<

En ze hebben weer eens over mij zitten praten in de shout -.-

Hardtraxx verneukt door kinderen :')


Je bent zelf ook zo oud wou je zeggen?
Bericht Geplaatst op 22 aug 2013 12:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Een nacht op de spoedeisende hulp gelegen te hebben na een avond intro-kroegentocht in Tilburg.. 2 uur comatieuze toestanden gehad met geen reacties op wat voor pijnprikkels dan ook...

Fijn joh, flikkers die ghb in je drinken mikken, was blij dat ik maar 6 biertjes op had anders was het wel ff anders geweest nu.
Bericht Geplaatst op 22 aug 2013 12:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Het feit dat rakkietakkie's verhaal me heel erg bekend voorkomt.
Wanneer m'n half-oom wakker wordt middernacht met blauw oog, paar kapotte tanden, gedeeltelijk verscheurde kleren en allemaal blauwe plekken overal.
Bericht Geplaatst op 22 aug 2013 12:59 
 
Hardtraxx Veteran

Zieke lui heb je ook rondlopen :/ Blij dat je je weer tussen de levenden bevindt, rakkie. ;)
Bericht Geplaatst op 22 aug 2013 13:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ik zelf ook, kan je zeggen dat hartbewaking, beademing, 3 infusen en al die andere plakkers/prikkers/whatever geen pretje zijn..

mijn sleutelbeen/schouders zijn wel zwaar gekneusd nu en mijn arm is een oorlogsveld aan blauwe plekken... pijnprikkels die komen helemaal niet aan, echt zwaar fucked up... kan nu ook niks eten/drinken onderhand, ellendig katerachtig gevoel
Bericht Geplaatst op 22 aug 2013 13:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat is er precies gebeurd? Of heb je dat (nog) niet gehoord?
Bericht Geplaatst op 22 aug 2013 13:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Wat is er precies gebeurd? Of heb je dat (nog) niet gehoord?


staat een paar posts boven je :P
Bericht Geplaatst op 22 aug 2013 14:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

AniThing schreef:
Daveytl schreef:
Wat is er precies gebeurd? Of heb je dat (nog) niet gehoord?


staat een paar posts boven je :P

Dat GHB had ik gelezen, maar ik dacht dat het verhaal verder ging dan dat.

Beterschap iig!
Bericht Geplaatst op 22 aug 2013 14:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
Een nacht op de spoedeisende hulp gelegen te hebben na een avond intro-kroegentocht in Tilburg.. 2 uur comatieuze toestanden gehad met geen reacties op wat voor pijnprikkels dan ook...

Fijn joh, flikkers die ghb in je drinken mikken, was blij dat ik maar 6 biertjes op had anders was het wel ff anders geweest nu.


Godverdomme wat voor een zieke mensen lopen hier rond, op deze wereld >.< Weet je al iets over de dader(s) trouwens? Iig ongelooflijk veel sterkte man!
Bericht Geplaatst op 22 aug 2013 14:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Sterkte idd :aww:
Vorige  1 ... 678, 679, 680, 681, 682, 683, 684 ... 1303  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic