Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 49 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 9 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 42 minutes ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 1 day ago
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 11 days ago
Wederom, irritatiemomentjes dekken de lading niet, maar in het begin van de middag is mijn oma dus overleden...allemaal wel heel snel gegaan :/
Hardtraxx Veteran
3622 posts member since 2013
last seen Jul 2015
Steffnov wrote:Wederom, irritatiemomentjes dekken de lading niet, maar in het begin van de middag is mijn oma dus overleden...allemaal wel heel snel gegaan :/
:( Gecondoleerd man, en veel sterkte met het verwerken!
E
Steffnov wrote:Wederom, irritatiemomentjes dekken de lading niet, maar in het begin van de middag is mijn oma dus overleden...allemaal wel heel snel gegaan :/
Gecondoleerd stefan!
Hardtraxx Elite
2085 posts member since 2012
last seen 5 days ago
Wat heb je gedaan?
Hardtraxx Elite
2085 posts member since 2012
last seen 5 days ago
Lol tijdens het stappen?
Q
Hardtraxx Veteran
6154 posts member since 2012
Het gevoel waarbij iemand veel verdriet heeft en je niet meer kan doen dan alleen luisteren..
Hardtraxx Addict
1450 posts member since 2013
last seen Apr 2017
Qlown wrote:Het gevoel waarbij iemand veel verdriet heeft en je niet meer kan doen dan alleen luisteren..
Ouch! Zelf ook zo veel problemen mee... Je bent er in ieder geval wel voor diegene, weet dat.

Zomerparkfeesten in Venlo. Redelijk losgegaan bij Sticky Fingerz (Big Room House DJ-duo), krijg ik van die jongens op m'n dak die problemen zoeken (op mijn nek slaan en uitlachen zonder reden noem ik problemen zoeken ja).
Was dan ook kut dat m'n ex-klasgenoten waarmee ik daar was ergens anders heen waren gegaan toen ik net even wat te bikken aan het halen was. 'Vrienden', peh.
Hardtraxx Veteran
4354 posts member since 2011
last seen Jan 2016
van die tering vervelende ruziezoekertjes ja... vorige week feestweek santpoort. Dan komen alle stoere jongetjes uit ijmuiden en haarlem noord bij elkaar. stakkers
Hardtraxx Veteran
3118 posts member since 2012
last seen Sep 2024
Sterkte Steef!
Hardtraxx Addict
last seen Apr 2017
Gecondoleerd. Ik wens je veel sterkte met dit verlies.

teupie wrote:van die tering vervelende ruziezoekertjes ja... vorige week feestweek santpoort. Dan komen alle stoere jongetjes uit ijmuiden en haarlem noord bij elkaar. stakkers
Kunnen zo je hele avond even verpesten... En daar ian je dan niks aan doen. Echt gewoon kut.
Hardtraxx Veteran
4354 posts member since 2011
last seen Jan 2016
de maandag.
Hardtraxx Veteran
3118 posts member since 2012
last seen Sep 2024
M'n vader is alcoholist, heb ik al ooit eerder verteld volgens mij. En heeft mij dit weekend laten weten (toen ik hem wou helpen een kliniek aan te bieden) dat ik op kon rotten en dat bier belangrijker was dan mij en dat niemand zijn bier afpakt. Dat kwam nogal hard aan.
E
stefan_helmond wrote:M'n vader is alcoholist, heb ik al ooit eerder verteld volgens mij. En heeft mij dit weekend laten weten (toen ik hem wou helpen een kliniek aan te bieden) dat ik op kon rotten en dat bier belangrijker was dan mij en dat niemand zijn bier afpakt. Dat kwam nogal hard aan.
:thumbdown:

:aww:
Hardtraxx Addict
last seen Apr 2017
stefan_helmond wrote:M'n vader is alcoholist, heb ik al ooit eerder verteld volgens mij. En heeft mij dit weekend laten weten (toen ik hem wou helpen een kliniek aan te bieden) dat ik op kon rotten en dat bier belangrijker was dan mij en dat niemand zijn bier afpakt. Dat kwam nogal hard aan.
Rot voor je man.
:aww:
Hoop dat et goedkomt.
A
Hardtraxx Elite
2912 posts member since 2013
Mijn oom die terug is uit Thailand waar hij 2 jaar heeft gewoond. Oma's hele erfenis er doorheen gejast. Hij had gezegt dat hij in een goede buurt woonde maar woonde gewoon in een van de grotere hoerenbuurten. Zwaar alcoholist, schizofreen, malaria en zwaar ondergewicht. Als hij zo doorleeft is hij over een jaar dood.
Ik heb niet zo'n goede band met hem en het was te verwachten maar het is toch wel schrikken.
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2010
last seen 14 days ago
Fontys. Wat een bureaucratische regelpijpers zeg...

Op naar de HAN of Hogeschool Rotterdam

Heduuuuu
E
bij wegmisbruikers komen :(
Hardtraxx Veteran
3622 posts member since 2013
last seen Jul 2015
En-er-gy wrote:bij wegmisbruikers komen :(
Hoe bedoel je? Op tv zelf, of aangehouden door van die mensen, is hier een video van btw :corn:
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 24 minutes ago
Haha nice. Kan niet wachten.
Laat je weten als ie online staat?
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Tja, moet je ook maar een gordel dragen. Snap überhaupt niet waarom mensen geen gordel zouden dragen als ze aan het rijden zijn...
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2010
last seen 14 days ago
Chukkels wrote:
Tja, moet je ook maar een gordel dragen. Snap überhaupt niet waarom mensen geen gordel zouden dragen als ze aan het rijden zijn...
Oliedom idd.

Of als ik rijd, dat mensen me raar aankijken dat ik zeg dat ze hun gordel om moeten doen... :')
Hardtraxx Veteran
5048 posts member since 2011
last seen Nov 2018
Terecht. Kan er niks meer over zeggen.
Hardtraxx Veteran
7976 posts member since 2013
last seen 19 minutes ago
:lol: :lol:
E
tis meer gemakszucht. ik draag dat ding vrijwel nooit. omdat ik juist voorzichtig rij. alleen als ik mensen nog bij me heb dan doe ik m uiteraard wel om....

maar een gordel zit mij vaak meer in de weg dan dat ie handig is.
Hardtraxx Veteran
9476 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Kon je het Genietmomentjes topic niet vinden? Baas xd