Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 675, 676, 677, 678, 679, 680, 681 ... 1303  Volgende
Bericht Geplaatst op 04 aug 2013 20:07 

Hardtraxx Veteran

Wederom, irritatiemomentjes dekken de lading niet, maar in het begin van de middag is mijn oma dus overleden...allemaal wel heel snel gegaan :/
Bericht Geplaatst op 04 aug 2013 20:10 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Wederom, irritatiemomentjes dekken de lading niet, maar in het begin van de middag is mijn oma dus overleden...allemaal wel heel snel gegaan :/

:( Gecondoleerd man, en veel sterkte met het verwerken!
Bericht Geplaatst op 04 aug 2013 20:12 

Steffnov schreef:

Gecondoleerd stefan!
Bericht Geplaatst op 04 aug 2013 20:24 

Hardtraxx Elite

Wat heb je gedaan?
Bericht Geplaatst op 04 aug 2013 20:39 

Hardtraxx Elite

Lol tijdens het stappen?
Bericht Geplaatst op 04 aug 2013 22:01 

Hardtraxx Veteran

Het gevoel waarbij iemand veel verdriet heeft en je niet meer kan doen dan alleen luisteren..
Bericht Geplaatst op 05 aug 2013 01:27 

Hardtraxx Addict

Qlown schreef:
Het gevoel waarbij iemand veel verdriet heeft en je niet meer kan doen dan alleen luisteren..

Ouch! Zelf ook zo veel problemen mee... Je bent er in ieder geval wel voor diegene, weet dat.

Zomerparkfeesten in Venlo. Redelijk losgegaan bij Sticky Fingerz (Big Room House DJ-duo), krijg ik van die jongens op m'n dak die problemen zoeken (op mijn nek slaan en uitlachen zonder reden noem ik problemen zoeken ja).
Was dan ook kut dat m'n ex-klasgenoten waarmee ik daar was ergens anders heen waren gegaan toen ik net even wat te bikken aan het halen was. 'Vrienden', peh.
Bericht Geplaatst op 05 aug 2013 12:06 

Hardtraxx Veteran

van die tering vervelende ruziezoekertjes ja... vorige week feestweek santpoort. Dan komen alle stoere jongetjes uit ijmuiden en haarlem noord bij elkaar. stakkers
Bericht Geplaatst op 05 aug 2013 12:22 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:

Sterkte Steef!
Bericht Geplaatst op 05 aug 2013 12:30 

Hardtraxx Addict

Steffnov schreef:

Gecondoleerd. Ik wens je veel sterkte met dit verlies.

teupie schreef:
van die tering vervelende ruziezoekertjes ja... vorige week feestweek santpoort. Dan komen alle stoere jongetjes uit ijmuiden en haarlem noord bij elkaar. stakkers

Kunnen zo je hele avond even verpesten... En daar ian je dan niks aan doen. Echt gewoon kut.
Bericht Geplaatst op 05 aug 2013 16:52 

Hardtraxx Veteran

de maandag.
Bericht Geplaatst op 05 aug 2013 19:00 

Hardtraxx Veteran

M'n vader is alcoholist, heb ik al ooit eerder verteld volgens mij. En heeft mij dit weekend laten weten (toen ik hem wou helpen een kliniek aan te bieden) dat ik op kon rotten en dat bier belangrijker was dan mij en dat niemand zijn bier afpakt. Dat kwam nogal hard aan.
Bericht Geplaatst op 05 aug 2013 19:01 

stefan_helmond schreef:
M'n vader is alcoholist, heb ik al ooit eerder verteld volgens mij. En heeft mij dit weekend laten weten (toen ik hem wou helpen een kliniek aan te bieden) dat ik op kon rotten en dat bier belangrijker was dan mij en dat niemand zijn bier afpakt. Dat kwam nogal hard aan.

:thumbdown:

:aww:
Bericht Geplaatst op 05 aug 2013 19:04 

Hardtraxx Addict

stefan_helmond schreef:

Rot voor je man.
:aww:
Hoop dat et goedkomt.
Bericht Geplaatst op 05 aug 2013 19:11 

Hardtraxx Elite

Mijn oom die terug is uit Thailand waar hij 2 jaar heeft gewoond. Oma's hele erfenis er doorheen gejast. Hij had gezegt dat hij in een goede buurt woonde maar woonde gewoon in een van de grotere hoerenbuurten. Zwaar alcoholist, schizofreen, malaria en zwaar ondergewicht. Als hij zo doorleeft is hij over een jaar dood.
Ik heb niet zo'n goede band met hem en het was te verwachten maar het is toch wel schrikken.
Bericht Geplaatst op 05 aug 2013 20:23 

Hardtraxx Veteran

Fontys. Wat een bureaucratische regelpijpers zeg...

Op naar de HAN of Hogeschool Rotterdam

Heduuuuu
Bericht Geplaatst op 06 aug 2013 12:23 

bij wegmisbruikers komen :(
Bericht Geplaatst op 06 aug 2013 12:33 

Hardtraxx Veteran

En-er-gy schreef:

Hoe bedoel je? Op tv zelf, of aangehouden door van die mensen, is hier een video van btw :corn:
Bericht Geplaatst op 06 aug 2013 12:36 

Hardtraxx Veteran

En-er-gy schreef:

Haha nice. Kan niet wachten.
Laat je weten als ie online staat?
Bericht Geplaatst op 06 aug 2013 12:38 

Hardtraxx Veteran

En-er-gy schreef:

Tja, moet je ook maar een gordel dragen. Snap überhaupt niet waarom mensen geen gordel zouden dragen als ze aan het rijden zijn...
Bericht Geplaatst op 06 aug 2013 12:43 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
En-er-gy schreef:

Tja, moet je ook maar een gordel dragen. Snap überhaupt niet waarom mensen geen gordel zouden dragen als ze aan het rijden zijn...

Oliedom idd.

Of als ik rijd, dat mensen me raar aankijken dat ik zeg dat ze hun gordel om moeten doen... :')
Bericht Geplaatst op 06 aug 2013 13:29 

Hardtraxx Veteran

En-er-gy schreef:

Terecht. Kan er niks meer over zeggen.
Bericht Geplaatst op 06 aug 2013 14:21 

Hardtraxx Veteran

En-er-gy schreef:

:lol: :lol:
Bericht Geplaatst op 06 aug 2013 15:05 

tis meer gemakszucht. ik draag dat ding vrijwel nooit. omdat ik juist voorzichtig rij. alleen als ik mensen nog bij me heb dan doe ik m uiteraard wel om....

maar een gordel zit mij vaak meer in de weg dan dat ie handig is.
Bericht Geplaatst op 06 aug 2013 15:22 

Hardtraxx Veteran

Kon je het Genietmomentjes topic niet vinden? Baas xd
Vorige  1 ... 675, 676, 677, 678, 679, 680, 681 ... 1303  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic