Ook wel is gehad inderdaad, maar dat was alleen wanneer ik de xbox verplaatste terwijl de disc er nog inzat, of hij nou draaide of niet.teupie wrote:Hoe dan? Toevallig xbox bewogen terwijl die draaide?Dakpan wrote:Xbox die na de MW3 disc ook de Battlefield 3 disc naar de tiefus heeft geholpen. PS4 it is.
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Same here. Gewoon even naar de Game Mania gaan, voor 5 euro doen ze er weet ik veel wat mee maar mijn Battlefield 3 deed het weer 
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 12 days ago
Ja maar als de Xbox het zelf doet zonder aanwijsbare reden dan heeft dat geen zin hè, dweilen met de kraan open.
Ik heb mijn xbox al bijna 6 jaar en dit is bij mij nog nooit gebeurd. Ik heb één keer gehad dat uit onverklaarbare reden mijn xbox de cd van GTA4 niet meer kon lezen (geen krassen oid), maar toen had ik een brief naar Rockstar gestuurd en die gaven mij een nieuw exemplaar en een paar vette stickers erbij.
Mijn 360 heeft nog nooit een cd gesloopt, maar ik moet hem wel schuin (heb hem staand staan) houden om een cd eruit te halen, ook leuk.
-
THardtraxx Elite
- 2257 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
rug weer eens gruwelijk verbrand 
Wow shit man.oostzaner wrote:en een paar vette stickers erbij.
BF3 doet het inmiddels weer, lang leve Game Mania.
-
THardtraxx Elite
- last seen Jun 2026
weer die filmpjes van artiesten voor dj mag 
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
En heel twitter stampvol.. 
-
B
Destination wrote:En heel twitter stampvol..
Pff ja, ik las hier op het forum een tijdje terug dat er een mogelijkheid was om geen retweets van bepaalde mensen te 'ontvangen'? Hoe stel je dit in? Heb het nu al wel weer gehad met alle DJ's die iedere random persoon retweeten die zijn stem heeft uitgebracht.
Ik hoop dat je het nog net kan zien

Knopje links naast Following, en dan staat er ergens Retweets uitzetten.

Knopje links naast Following, en dan staat er ergens Retweets uitzetten.
-
B
Top, heb het gevonden, thanks. Weer een irritatiemomentje minder 
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Mooie printscreen davey 
-
THardtraxx Elite
- last seen Jun 2026
tweet van zedd is dan weer wel grappigDestination wrote:En heel twitter stampvol..
Zedd @Zedd 4u
DJ Mag Top 100 voting is now open. PLEASE VOTE FOR DJ PAULY D AND PARIS HILTON!!!
Haha sorry, vergeten te vergrotenchicken wrote:Mooie printscreen davey
Op een van de laatste dagen van de zomervakantie dat ik uit kan slapen word ik om kwart voor 9 uit bed getrokken omdat mn moeder en zus weg moeten en ze de nieuwe koelkast komen brengen tussen 9 en 12 uur. Lekker dan. Zal me ook niks verbazen als ze pas om 5 voor 12 komen ofzo :')
-
E
doen ze ook......SL8492 wrote:Op een van de laatste dagen van de zomervakantie dat ik uit kan slapen word ik om kwart voor 9 uit bed getrokken omdat mn moeder en zus weg moeten en ze de nieuwe koelkast komen brengen tussen 9 en 12 uur. Lekker dan. Zal me ook niks verbazen als ze pas om 5 voor 12 komen ofzo :')
-
JHardtraxx Veteran
- last seen May 2021
Oeleboele
haha baastijntjuh120 wrote:tweet van zedd is dan weer wel grappigDestination wrote:En heel twitter stampvol..:
Zedd @Zedd 4u
DJ Mag Top 100 voting is now open. PLEASE VOTE FOR DJ PAULY D AND PARIS HILTON!!!
Mam was weer om half 10 thuis dus heb nog ff kunnen slapen, heb om 10 over 10 de bel gehoord, dus ze waren goed optijd 
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
Bewolking.
-
JHardtraxx Veteran
- last seen May 2021
Verwend nest.Destination wrote:Bewolking.