Donk.
Active topics in Off-Topic
Moderators
"Irritatie" dekt de lading niet echt bij deze. Bij mijn oma is gister eierstokkanker ontdekt, niet best dus 
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 12 days ago
Sterkte Stefan 
Succes man. Ik weet als geen ander hoe het voelt. Mijn opa is overleden aan alvleesklierkanker...
-
CHardtraxx Elite
- 2263 posts member since 2011
- last seen Mar 2024
Sterkte ermee Stef!
-
BHardtraxx Addict
- 1401 posts member since 2012
- last seen Jan 2021
En ondertussen ermee liggen schelden en spottende filmpjes ervan plaatsen etc. op het forum...ExoBassTix wrote:Succes man. Ik weet als geen ander hoe het voelt. Mijn opa is overleden aan alvleesklierkanker...
Stefan sterkte kerel!
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Want daarmee stoppen geneest mensen.Basss27 wrote:En ondertussen ermee liggen schelden en spottende filmpjes ervan plaatsen etc. op het forum...ExoBassTix wrote:Succes man. Ik weet als geen ander hoe het voelt. Mijn opa is overleden aan alvleesklierkanker...![]()
Stefan sterkte kerel!
anyway, sterkte man! Vervelende zooi
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
Firetrap wrote:Sterkte Stefan
-
D
Destination wrote:Firetrap wrote:Sterkte Stefan
Thanks allen
ziet er niet heel best uit alleen, uitzaaiingen bleken verder dan verwacht
ga huilen...Basss27 wrote:En ondertussen ermee liggen schelden en spottende filmpjes ervan plaatsen etc. op het forum...ExoBassTix wrote:Succes man. Ik weet als geen ander hoe het voelt. Mijn opa is overleden aan alvleesklierkanker...![]()
-
BHardtraxxer
- 508 posts member since 2012
- last seen Jul 2020
Sterkte!
Sterkte stefan! Zit nu ook in een soortgelijke situatie, dus snap het volkomen!
Andere irritatie momentje, om 3 uur snachts moeten werken na een feest.
Het genietmomentje daarbij is dat ik voor het eerst in mijn leven ga bobben meteen als ik 18 wordt.
Andere irritatie momentje, om 3 uur snachts moeten werken na een feest.
Het genietmomentje daarbij is dat ik voor het eerst in mijn leven ga bobben meteen als ik 18 wordt.
-
RHardtraxx Addict
- 1951 posts member since 2012
- last seen Jan 2014
Een of andere klootzak moest zonodig zijn handrem vergeten erop zetten en vervolgens achterin mijn auto parkeren bij de sportschool..
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
Aiii, Flinke schade?Riichard wrote:Een of andere klootzak moest zonodig zijn handrem vergeten erop zetten en vervolgens achterin mijn auto parkeren bij de sportschool..
-
RHardtraxx Addict
- 1951 posts member since 2012
- last seen Jan 2014
Wat schaafschade maar om het te fixen moet ik de hele bumper laten spuiten, kost wel 500/600 ekkies
-
E
zelf een paar busssen kopen en met nat schuurpapier doen?
ik heb zo ook enkele krassen op mn auto, zelf nat opschuren met korrel 300 en dan ontvetten, dan de lak spuiten en als laatste 1 keer dun opschuren nat en ontvetten om vervolgens metalliclak erover heen te spuiten
ik heb zo ook enkele krassen op mn auto, zelf nat opschuren met korrel 300 en dan ontvetten, dan de lak spuiten en als laatste 1 keer dun opschuren nat en ontvetten om vervolgens metalliclak erover heen te spuiten
-
G
ik zal es ff lekker over je moeder heen spuitenEn-er-gy wrote:zelf een paar busssen kopen en met nat schuurpapier doen?
-
J