Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 669, 670, 671, 672, 673, 674, 675 ... 1303  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2013 22:34 

Hardtraxx Veteran

Dat is gewoon zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2013 22:41 

Hardtraxxer

Misschien was het een junkie. Of een negert.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2013 01:19 

Hardtraxx Veteran

Je insmeren met zonnebrand en dan toch flink verbranden :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2013 13:22 

Hardtraxx Veteran

teupie schreef:
hoe weet je dat het een marok was

Camerabeelden.
Maar dat wist ik al voordat ik die beelden had gezien :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2013 14:45 

Hardtraxx Veteran

Dat wist je al voor die camerabeelden? Dan hierbij mijn irritatiemomentje: kortzichtige discriminatie/racisme. Dan kom je zo lekker dom over als je dat doet :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2013 16:14 

Hardtraxx Veteran

The Skribbler schreef:
Dat wist je al voor die camerabeelden? Dan hierbij mijn irritatiemomentje: kortzichtige discriminatie/racisme. Dan kom je zo lekker dom over als je dat doet :x

Als al 2x eerder een fiets van me is gejat, beide keren door een Marokkaan (eerste keer op heterdaad betrapt door stadswacht, tweede keer getuigen) en die van een vriend laatst is gejat door een Marokkaan, plus dat er heeeeeel toevallig een groep Marokkanen al de hele avond op een paar meter afstand van de fietsen stonden rond te lopen, dan is het voor mij duidelijk genoeg ja :P
Tja, het zijn nou eenmaal geen schatjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2013 16:21 

Hardtraxx Veteran

The Skribbler schreef:

Dan mijn irritatiemomentje: mensen met een bord voor hun kop. Dat Marokkanen vaak voor problemen zorgen is geen discriminatie of racisme, dat is een feit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2013 16:35 

Hardtraxx Veteran

Hoofdcoach schreef:
The Skribbler schreef:

Dan mijn irritatiemomentje: mensen met een bord voor hun kop. Dat Marokkanen vaak voor problemen zorgen is geen discriminatie of racisme, dat is een feit.

True dat. De linkse kliek die niet in de omstreken van Rotterdam/Gouda/Amsterdam wonen zeggen graag dat we ze niet over 1 kam moeten scheren, maar ik ervaar die gasten als verschrikkelijk agressief tyfus-volk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2013 19:28 

Hardtraxx Elite

M'n vriendin een maand niet zien door vakanties die niet goed gepland zijn. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2013 20:20 

Hardtraxx Veteran

The Skribbler schreef:

Oneens
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2013 20:30 

Hardtraxx Veteran

Leg uit. For the record: ik bedoelde niet per se dit verhaal, maar veel meer dat ik gewoon vaak hoor 'zal wel weer een Marokkaan zijn' of iets dergelijks. Misschien was ik in dit geval iets te kortzichtig (wist niet van de rondhangende groep jongeren daaro ;) ), maar het deed me gewoon denken aan mijn irritatiemomentje.

En Bas, verklaar je nader :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2013 22:27 

Hardtraxx Veteran

The Skribbler schreef:
Leg uit. For the record: ik bedoelde niet per se dit verhaal, maar veel meer dat ik gewoon vaak hoor 'zal wel weer een Marokkaan zijn' of iets dergelijks. Misschien was ik in dit geval iets te kortzichtig (wist niet van de rondhangende groep jongeren daaro ;) ), maar het deed me gewoon denken aan mijn irritatiemomentje.

En Bas, verklaar je nader :P

Leg jij dan ff uit waarom iedereen zegt "het zal wel weer een marokkaan zijn" ipv "het zal wel weer een chinees zijn"? komt ergens vandaan hoor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2013 22:45 

Hardtraxx Veteran

nielstil schreef:
Leg jij dan ff uit waarom iedereen zegt "het zal wel weer een marokkaan zijn" ipv "het zal wel weer een chinees zijn"? komt ergens vandaan hoor :P

kan je zelf toch ook wel raden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2013 23:08 

Hardtraxx Veteran

AniThing schreef:
nielstil schreef:

kan je zelf toch ook wel raden?

gast ...
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2013 23:51 

Hardtraxx Veteran

nielstil schreef:

Kerel, ik snap wel dat er procentueel meer Marokkanen de lichte criminaliteit in gaan dan jouw Chinezen :x Er zijn ook bepaalde groepen Nederlanders die dezelfde lichte criminaliteit in gaan... maar als ik zeg 'zal wel weer een laagopgeleide Nederlander zijn' ga ik zeker te ver?

Het hoeft niet per se onwaar te zijn om discriminerend te zijn he ;) Waar het mij om gaat is een behoorlijke negatieve generalisatie, daar ben ik tegen. Zal niet zeggen dat ik het zelf NOOIT doe, maar ik probeer het zo weinig mogelijk te doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2013 00:15 

Hardtraxx Veteran

SL8492 schreef:

Vandaag weer :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2013 00:22 

Hardtraxx Veteran

The Skribbler schreef:
Er zijn ook bepaalde groepen Nederlanders die dezelfde lichte criminaliteit in gaan... maar als ik zeg 'zal wel weer een laagopgeleide Nederlander zijn' ga ik zeker te ver?

Nee, want als het Nederlanders zijn zijn het 9 van de 10 keer ook laagopgeleide NL'ers xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2013 09:52 

Hardtraxx Addict

SL8492 schreef:
SL8492 schreef:

Je moet je ook niet half insmeren :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2013 11:27 

Hardtraxx Elite

Rug verbrand en niet kunnen slapen :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2013 12:13 

Hardtraxx Veteran

Basss27 schreef:
SL8492 schreef:
SL8492 schreef:

Godverdomme Bas :lol: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2013 00:09 

Hardtraxx Veteran

Fuzzylogic schreef:
Basss27 schreef:
SL8492 schreef:

Godverdomme Bas :lol: :worship:

Steeds weer dezelfde grapjes, totaal niet grappig meer :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2013 14:23 

Hardtraxx Veteran

mwa deze was wel grappig hoor sander.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2013 15:37 

Hardtraxx Veteran

CBR die je laat zakken omdat je foutloos rijdt. Typisch een gevalletje heb me quotum nog niet gehaald vandaag. Lijers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2013 22:51 

Hardtraxx Veteran

Xbox die na de MW3 disc ook de Battlefield 3 disc naar de tiefus heeft geholpen. PS4 it is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2013 00:19 

Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:
Xbox die na de MW3 disc ook de Battlefield 3 disc naar de tiefus heeft geholpen. PS4 it is.

Hoe dan? Toevallig xbox bewogen terwijl die draaide?
Vorige  1 ... 669, 670, 671, 672, 673, 674, 675 ... 1303  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic