Dat is gewoon zo.
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Misschien was het een junkie. Of een negert.
Je insmeren met zonnebrand en dan toch flink verbranden 
Camerabeelden.teupie wrote:hoe weet je dat het een marok was
Maar dat wist ik al voordat ik die beelden had gezien
Dat wist je al voor die camerabeelden? Dan hierbij mijn irritatiemomentje: kortzichtige discriminatie/racisme. Dan kom je zo lekker dom over als je dat doet 
Als al 2x eerder een fiets van me is gejat, beide keren door een Marokkaan (eerste keer op heterdaad betrapt door stadswacht, tweede keer getuigen) en die van een vriend laatst is gejat door een Marokkaan, plus dat er heeeeeel toevallig een groep Marokkanen al de hele avond op een paar meter afstand van de fietsen stonden rond te lopen, dan is het voor mij duidelijk genoeg jaThe Skribbler wrote:Dat wist je al voor die camerabeelden? Dan hierbij mijn irritatiemomentje: kortzichtige discriminatie/racisme. Dan kom je zo lekker dom over als je dat doet
Tja, het zijn nou eenmaal geen schatjes.
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Dan mijn irritatiemomentje: mensen met een bord voor hun kop. Dat Marokkanen vaak voor problemen zorgen is geen discriminatie of racisme, dat is een feit.The Skribbler wrote:Dat wist je al voor die camerabeelden? Dan hierbij mijn irritatiemomentje: kortzichtige discriminatie/racisme. Dan kom je zo lekker dom over als je dat doet
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
True dat. De linkse kliek die niet in de omstreken van Rotterdam/Gouda/Amsterdam wonen zeggen graag dat we ze niet over 1 kam moeten scheren, maar ik ervaar die gasten als verschrikkelijk agressief tyfus-volk.Hoofdcoach wrote:Dan mijn irritatiemomentje: mensen met een bord voor hun kop. Dat Marokkanen vaak voor problemen zorgen is geen discriminatie of racisme, dat is een feit.The Skribbler wrote:Dat wist je al voor die camerabeelden? Dan hierbij mijn irritatiemomentje: kortzichtige discriminatie/racisme. Dan kom je zo lekker dom over als je dat doet
-
THardtraxx Elite
- 2257 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
M'n vriendin een maand niet zien door vakanties die niet goed gepland zijn. 
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 13 days ago
OneensThe Skribbler wrote:Dat wist je al voor die camerabeelden? Dan hierbij mijn irritatiemomentje: kortzichtige discriminatie/racisme. Dan kom je zo lekker dom over als je dat doet
Leg uit. For the record: ik bedoelde niet per se dit verhaal, maar veel meer dat ik gewoon vaak hoor 'zal wel weer een Marokkaan zijn' of iets dergelijks. Misschien was ik in dit geval iets te kortzichtig (wist niet van de rondhangende groep jongeren daaro
), maar het deed me gewoon denken aan mijn irritatiemomentje.
En Bas, verklaar je nader
Leg jij dan ff uit waarom iedereen zegt "het zal wel weer een marokkaan zijn" ipv "het zal wel weer een chinees zijn"? komt ergens vandaan hoorThe Skribbler wrote:Leg uit. For the record: ik bedoelde niet per se dit verhaal, maar veel meer dat ik gewoon vaak hoor 'zal wel weer een Marokkaan zijn' of iets dergelijks. Misschien was ik in dit geval iets te kortzichtig (wist niet van de rondhangende groep jongeren daaro), maar het deed me gewoon denken aan mijn irritatiemomentje.
kan je zelf toch ook wel raden?nielstil wrote: Leg jij dan ff uit waarom iedereen zegt "het zal wel weer een marokkaan zijn" ipv "het zal wel weer een chinees zijn"? komt ergens vandaan hoor
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 13 days ago
gast ...AniThing wrote:kan je zelf toch ook wel raden?nielstil wrote: Leg jij dan ff uit waarom iedereen zegt "het zal wel weer een marokkaan zijn" ipv "het zal wel weer een chinees zijn"? komt ergens vandaan hoor
Kerel, ik snap wel dat er procentueel meer Marokkanen de lichte criminaliteit in gaan dan jouw Chinezennielstil wrote: Leg jij dan ff uit waarom iedereen zegt "het zal wel weer een marokkaan zijn" ipv "het zal wel weer een chinees zijn"? komt ergens vandaan hoor
Het hoeft niet per se onwaar te zijn om discriminerend te zijn he
Vandaag weerSL8492 wrote:Je insmeren met zonnebrand en dan toch flink verbranden
Nee, want als het Nederlanders zijn zijn het 9 van de 10 keer ook laagopgeleide NL'ersThe Skribbler wrote:Er zijn ook bepaalde groepen Nederlanders die dezelfde lichte criminaliteit in gaan... maar als ik zeg 'zal wel weer een laagopgeleide Nederlander zijn' ga ik zeker te ver?
-
BHardtraxx Addict
- 1401 posts member since 2012
- last seen Jan 2021
Je moet je ook niet half insmerenSL8492 wrote:Vandaag weerSL8492 wrote:Je insmeren met zonnebrand en dan toch flink verbranden
-
RHardtraxx Elite
- 2297 posts member since 2012
- last seen Jul 2017
Rug verbrand en niet kunnen slapen 
Godverdomme BasBasss27 wrote:Je moet je ook niet half insmerenSL8492 wrote:Vandaag weerSL8492 wrote:Je insmeren met zonnebrand en dan toch flink verbranden
Steeds weer dezelfde grapjes, totaal niet grappig meerFuzzylogic wrote:Godverdomme BasBasss27 wrote:Je moet je ook niet half insmerenSL8492 wrote: Vandaag weer![]()
mwa deze was wel grappig hoor sander.
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
CBR die je laat zakken omdat je foutloos rijdt. Typisch een gevalletje heb me quotum nog niet gehaald vandaag. Lijers.
Xbox die na de MW3 disc ook de Battlefield 3 disc naar de tiefus heeft geholpen. PS4 it is.