Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 9 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 5 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 1 day ago
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
Dat is gewoon zo.
Hardtraxxer
791 posts member since 2009
last seen Jun 2023
Misschien was het een junkie. Of een negert.
Hardtraxx Veteran
7976 posts member since 2013
last seen 48 minutes ago
Je insmeren met zonnebrand en dan toch flink verbranden :x
Hardtraxx Veteran
9476 posts member since 2011
last seen Jan 2026
teupie wrote:hoe weet je dat het een marok was
Camerabeelden.
Maar dat wist ik al voordat ik die beelden had gezien :$
Hardtraxx Veteran
6265 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Dat wist je al voor die camerabeelden? Dan hierbij mijn irritatiemomentje: kortzichtige discriminatie/racisme. Dan kom je zo lekker dom over als je dat doet :x
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2026
The Skribbler wrote:Dat wist je al voor die camerabeelden? Dan hierbij mijn irritatiemomentje: kortzichtige discriminatie/racisme. Dan kom je zo lekker dom over als je dat doet :x
Als al 2x eerder een fiets van me is gejat, beide keren door een Marokkaan (eerste keer op heterdaad betrapt door stadswacht, tweede keer getuigen) en die van een vriend laatst is gejat door een Marokkaan, plus dat er heeeeeel toevallig een groep Marokkanen al de hele avond op een paar meter afstand van de fietsen stonden rond te lopen, dan is het voor mij duidelijk genoeg ja :P
Tja, het zijn nou eenmaal geen schatjes.
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
The Skribbler wrote:Dat wist je al voor die camerabeelden? Dan hierbij mijn irritatiemomentje: kortzichtige discriminatie/racisme. Dan kom je zo lekker dom over als je dat doet :x
Dan mijn irritatiemomentje: mensen met een bord voor hun kop. Dat Marokkanen vaak voor problemen zorgen is geen discriminatie of racisme, dat is een feit.
I
Hardtraxx Veteran
4391 posts member since 2012
last seen Jun 2017
Hoofdcoach wrote:
Dan mijn irritatiemomentje: mensen met een bord voor hun kop. Dat Marokkanen vaak voor problemen zorgen is geen discriminatie of racisme, dat is een feit.
True dat. De linkse kliek die niet in de omstreken van Rotterdam/Gouda/Amsterdam wonen zeggen graag dat we ze niet over 1 kam moeten scheren, maar ik ervaar die gasten als verschrikkelijk agressief tyfus-volk.
T
Hardtraxx Elite
2257 posts member since 2011
last seen Jun 2026
M'n vriendin een maand niet zien door vakanties die niet goed gepland zijn. :(
F
Hardtraxx Veteran
6061 posts member since 2010
last seen 13 days ago
Oneens
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2025
Leg uit. For the record: ik bedoelde niet per se dit verhaal, maar veel meer dat ik gewoon vaak hoor 'zal wel weer een Marokkaan zijn' of iets dergelijks. Misschien was ik in dit geval iets te kortzichtig (wist niet van de rondhangende groep jongeren daaro ;) ), maar het deed me gewoon denken aan mijn irritatiemomentje.

En Bas, verklaar je nader :P
Hardtraxx Veteran
4056 posts member since 2009
last seen Nov 2018
The Skribbler wrote:Leg uit. For the record: ik bedoelde niet per se dit verhaal, maar veel meer dat ik gewoon vaak hoor 'zal wel weer een Marokkaan zijn' of iets dergelijks. Misschien was ik in dit geval iets te kortzichtig (wist niet van de rondhangende groep jongeren daaro ;) ), maar het deed me gewoon denken aan mijn irritatiemomentje.

En Bas, verklaar je nader :P
Leg jij dan ff uit waarom iedereen zegt "het zal wel weer een marokkaan zijn" ipv "het zal wel weer een chinees zijn"? komt ergens vandaan hoor :P
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
nielstil wrote: Leg jij dan ff uit waarom iedereen zegt "het zal wel weer een marokkaan zijn" ipv "het zal wel weer een chinees zijn"? komt ergens vandaan hoor :P
kan je zelf toch ook wel raden?
F
Hardtraxx Veteran
6061 posts member since 2010
last seen 13 days ago
AniThing wrote:
nielstil wrote: Leg jij dan ff uit waarom iedereen zegt "het zal wel weer een marokkaan zijn" ipv "het zal wel weer een chinees zijn"? komt ergens vandaan hoor :P
kan je zelf toch ook wel raden?
gast ...
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2025
Kerel, ik snap wel dat er procentueel meer Marokkanen de lichte criminaliteit in gaan dan jouw Chinezen :x Er zijn ook bepaalde groepen Nederlanders die dezelfde lichte criminaliteit in gaan... maar als ik zeg 'zal wel weer een laagopgeleide Nederlander zijn' ga ik zeker te ver?

Het hoeft niet per se onwaar te zijn om discriminerend te zijn he ;) Waar het mij om gaat is een behoorlijke negatieve generalisatie, daar ben ik tegen. Zal niet zeggen dat ik het zelf NOOIT doe, maar ik probeer het zo weinig mogelijk te doen.
Hardtraxx Veteran
last seen 48 minutes ago
SL8492 wrote:Je insmeren met zonnebrand en dan toch flink verbranden :x
Vandaag weer :x
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2026
The Skribbler wrote:Er zijn ook bepaalde groepen Nederlanders die dezelfde lichte criminaliteit in gaan... maar als ik zeg 'zal wel weer een laagopgeleide Nederlander zijn' ga ik zeker te ver?
Nee, want als het Nederlanders zijn zijn het 9 van de 10 keer ook laagopgeleide NL'ers xd
B
Hardtraxx Addict
1401 posts member since 2012
last seen Jan 2021
SL8492 wrote:
Je moet je ook niet half insmeren :P
R
Hardtraxx Elite
2297 posts member since 2012
last seen Jul 2017
Rug verbrand en niet kunnen slapen :surrender:
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2026
Basss27 wrote:
SL8492 wrote:
Godverdomme Bas :lol: :worship:
Hardtraxx Veteran
last seen 48 minutes ago
Fuzzylogic wrote:
Basss27 wrote:
SL8492 wrote: Vandaag weer :x
Godverdomme Bas :lol: :worship:
Steeds weer dezelfde grapjes, totaal niet grappig meer :sleep:
Hardtraxx Veteran
4354 posts member since 2011
last seen Jan 2016
mwa deze was wel grappig hoor sander.
L
Hardtraxx Veteran
3475 posts member since 2013
last seen Feb 2024
CBR die je laat zakken omdat je foutloos rijdt. Typisch een gevalletje heb me quotum nog niet gehaald vandaag. Lijers.
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
Xbox die na de MW3 disc ook de Battlefield 3 disc naar de tiefus heeft geholpen. PS4 it is.
Hardtraxx Veteran
4354 posts member since 2011
last seen Jan 2016
Dakpan wrote:Xbox die na de MW3 disc ook de Battlefield 3 disc naar de tiefus heeft geholpen. PS4 it is.
Hoe dan? Toevallig xbox bewogen terwijl die draaide?