Geniewrote:112 bellen.wrote:Telefoon dood
Ow wacht
Vandaag weer werken van 1 tot half 9 
Als ik naar bijvoorbeeld Zippyshare ga krijg ik op eens een vreselijke advertentie waar iemand iets verteld over het beleggen van geld.. Het zelfde verhaal heb ik bij Youtube en ik kan het niet uit zetten. Ik erger me er dood aan.
O
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2026
2,111 postssince 2012
Thuiszitten zonder werk, terwijl ik speciaal niet op vakantie ben gegaan om te gaan werken.. zucht

mijn huis hier schoonmaken? 45€ voor 3,5 uur. Anders heb ik hier een vent van 50 die constant loopt te ouwe hoeren over niks wat mij interesseertwrote:Thuiszitten zonder werk, terwijl ik speciaal niet op vakantie ben gegaan om te gaan werken.. zucht![]()
Last edited by teupie on , edited 1 time in total.
F
Hardtraxx Veteran
last seen 15 hours ago
6,064 postssince 2010
klinkt als hoereren
Jij hebt dus een gigolo in huis die voor 45 euro 3,5 met jou bezig is? En jij denkt dat Floor een prostitué is die jou even gaat plezieren voor 45 euro? Succes ermee!wrote:mijn huis hier? 45€ voor 3,5 uur. Anders heb ik hier een vent van 50 die constant loopt te ouwe hoeren over niks wat mij interesseertwrote:Thuiszitten zonder werk, terwijl ik speciaal niet op vakantie ben gegaan om te gaan werken.. zucht![]()
hahahahahha lachen. Bedoel natuurlijk schoonmaken.
C
Hardtraxx Elite
last seen Mar 2024
2,263 postssince 2011
Als ik gestoord word onder het mixen...
D
Hardtraxx Veteran
4,965 postssince 2012
Daar ligt het vaak niet aan. Het is gewoon vreselijk irritant als je midden in een overgang zit en je moeder slaat de deur open en gaat vervolgens meteen zeiken over van alles en nog wat.. Herkenbaar verhaal dus 
C
Hardtraxx Elite
last seen Mar 2024
2,263 postssince 2011
Jawelwrote:lukt het mixen niet?
G
haha ik was je al voorwrote:mijn huis hier schoonmaken? 45€ voor 3,5 uur. Anders heb ik hier een vent van 50 die constant loopt te ouwe hoeren over niks wat mij interesseertwrote:Thuiszitten zonder werk, terwijl ik speciaal niet op vakantie ben gegaan om te gaan werken.. zucht![]()
G
had haar al gezegd dat ze wel in mijn huisje mocht komen werkenwrote:huh?
great minds think alike hehe
Bestaat die?wrote:MARKEER ONDERWERPEN ALS ONGELEZEN KNOP!
Ja, tering irritant. Gelukkig al een hele tijd niet meer op gedrukt 
C
Hardtraxx Elite
last seen Mar 2024
2,263 postssince 2011
Gebeurt me alleen als ik via telefoon op hardtraxx ben. 
was ook via mobielwrote:Gebeurt me alleen als ik via telefoon op hardtraxx ben.
J
Godverdomme, de slaappillen zijn op 
Fiets gejat, voor de tweede keer in drie maanden. Vies achterbaks kutvolk die Marokkanen.