GenieCruelty wrote:112 bellen.Steffnov wrote:Telefoon dood
Ow wacht
Active topics in Off-Topic
Moderators
Vandaag weer werken van 1 tot half 9 
Als ik naar bijvoorbeeld Zippyshare ga krijg ik op eens een vreselijke advertentie waar iemand iets verteld over het beleggen van geld.. Het zelfde verhaal heb ik bij Youtube en ik kan het niet uit zetten. Ik erger me er dood aan.
-
OHardtraxx Elite
- 2111 posts member since 2012
- last seen Jul 2026
Thuiszitten zonder werk, terwijl ik speciaal niet op vakantie ben gegaan om te gaan werken.. zucht

mijn huis hier schoonmaken? 45€ voor 3,5 uur. Anders heb ik hier een vent van 50 die constant loopt te ouwe hoeren over niks wat mij interesseertOnthafloorx wrote:Thuiszitten zonder werk, terwijl ik speciaal niet op vakantie ben gegaan om te gaan werken.. zucht![]()
Last edited by teupie on 03 Jul 2013 14:25, edited 1 time in total.
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 13 days ago
klinkt als hoereren
Jij hebt dus een gigolo in huis die voor 45 euro 3,5 met jou bezig is? En jij denkt dat Floor een prostitué is die jou even gaat plezieren voor 45 euro? Succes ermee!teupie wrote:mijn huis hier? 45€ voor 3,5 uur. Anders heb ik hier een vent van 50 die constant loopt te ouwe hoeren over niks wat mij interesseertOnthafloorx wrote:Thuiszitten zonder werk, terwijl ik speciaal niet op vakantie ben gegaan om te gaan werken.. zucht![]()
hahahahahha lachen. Bedoel natuurlijk schoonmaken.
-
CHardtraxx Elite
- 2263 posts member since 2011
- last seen Mar 2024
Als ik gestoord word onder het mixen...
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
Daar ligt het vaak niet aan. Het is gewoon vreselijk irritant als je midden in een overgang zit en je moeder slaat de deur open en gaat vervolgens meteen zeiken over van alles en nog wat.. Herkenbaar verhaal dus 
-
CHardtraxx Elite
- last seen Mar 2024
Jawelteupie wrote:lukt het mixen niet?
-
G
haha ik was je al voorteupie wrote:mijn huis hier schoonmaken? 45€ voor 3,5 uur. Anders heb ik hier een vent van 50 die constant loopt te ouwe hoeren over niks wat mij interesseertOnthafloorx wrote:Thuiszitten zonder werk, terwijl ik speciaal niet op vakantie ben gegaan om te gaan werken.. zucht![]()
-
G
had haar al gezegd dat ze wel in mijn huisje mocht komen werkenteupie wrote:huh?
great minds think alike hehe
MARKEER ONDERWERPEN ALS ONGELEZEN KNOP!
Bestaat die?mikeee wrote:MARKEER ONDERWERPEN ALS ONGELEZEN KNOP!
Ja, tering irritant. Gelukkig al een hele tijd niet meer op gedrukt 
-
CHardtraxx Elite
- last seen Mar 2024
Gebeurt me alleen als ik via telefoon op hardtraxx ben. 
was ook via mobielCyrilHS wrote:Gebeurt me alleen als ik via telefoon op hardtraxx ben.
-
J
Godverdomme, de slaappillen zijn op 
Fiets gejat, voor de tweede keer in drie maanden. Vies achterbaks kutvolk die Marokkanen.