Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 667, 668, 669, 670, 671, 672, 673 ... 1303  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2013 17:50 

Hardtraxx Veteran

school
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2013 19:02 

Hardtraxxer

Socializerz schreef:
chicken schreef:
toetsweek
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2013 19:19 

Hardtraxx Veteran

Ik ben twijfelgeval en heel de klas is al gebeld, behalve ik :mad: Te gestressd nu :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2013 19:52 

Hardtraxxer

HardstyleForEvah schreef:
Ik ben twijfelgeval en heel de klas is al gebeld, behalve ik :mad: Te gestressd nu :mad:

De herkansers en zakkers worden toch als eerst gebeld en daarna alle geslaagden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2013 20:19 

Hardtraxx Veteran

Negert schreef:

De herkansers en zakkers worden toch als eerst gebeld en daarna alle geslaagden?

Geen examen he, maar gewoon overgaan van klassen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2013 21:56 

Hardtraxx Veteran

Een mailtje krijgen van je ASM met de info dat er morgen een worp gedaan moet worden en dat ik daar mensen had voor moeten regelen omdat ik rooster maker ben. Staat er nog verder in de mail dat ik alle mutaties en prijswijzigingen moet doen. We hebben een facking teamleider lopen op maandag 7-4 en die zit al die tijd uit haar neus te eten. En altijd ben ik de lul, en als ik er wat van zeg dan komen de rot smoesjes met ik moet kassa draaien etc. En dan zeiken als ik de volgende dag nee zeg omdat ik haar meuk aan het opruimen ben.

Ik ben hier zo klaar mee, kut prijs wijzingen van 1 cent, en kut verplaatsingen van het schap. :nono:

(Ik heb net zoveel vulling, mannetje minder, werk 8-13 en nog heb ik alles af. En maar als baas niet toegeven dat ik gelijk heb, dat ze niks doet)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2013 12:06 

Hardtraxxer

Bekend verhaal Lenny. Misschien een keer persoonlijk met je collega in gesprek gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2013 12:15 

Hardtraxx Veteran

Kut YT of flash player! Wanneer ik op volledig scherm druk krijg ik meestal dit.
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2013 12:16 

Hardtraxx Veteran

Over ^^ :) :woot: :thumbsup: :thumbup: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2013 12:34 

oostzaner schreef:
Kut YT of flash player! Wanneer ik op volledig scherm druk krijg ik meestal dit.
Afbeelding

ik zou het ook extreem vervelend vinden als er ineens een gezicht linksboven in mn scherm staat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2013 12:36 

Hardtraxx Veteran

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2013 12:38 

Hardtraxx Addict

Over ^^ :) :woot: :thumbsup: :thumbup: :loving:

Meet een genietmomentje hoop ik toch voor jou :P

Mijn laptop is vreselijk. Kan niet meer fatsoenlijk browsen over internet (maakt niet uit welke browser ik gebruik), CPU is zo traag als wat, harde schijven staan helemaal vol met muziek, ik heb geen fatsoenlijke sound- en graphicskaart, en ga zo maar even door.
En wachten op glasvezel gaat nog lang duren, en bedankt, Reggefiber. Asociale klootzakken...
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2013 13:12 

Hardtraxx Veteran

Ja is het ook, maar had hier al eerder gepost dat ik nog niks wist, dus ik dacht post hier nog een keertje :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2013 20:15 

Hardtraxx Veteran

maxje schreef:
Bekend verhaal Lenny. Misschien een keer persoonlijk met je collega in gesprek gaan.

Zo vaak al gedaan. Ze gaat hopelijk ook naar een andere winkel :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2013 21:11 

Kraak... Piep...

oostzaner schreef:
Afbeelding

Pewdiepie xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2013 22:58 

Hardtraxx Veteran

Traag internet :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2013 10:18 

Hardtraxx Addict

Besluiten om een keer niet naar Adaro te gaan op Defqon (Bezoek altijd Adaro op een feest) en zien dat hij een kneiterharde set weggeeft op de Red en zelfs Torture afsluit :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2013 17:39 

Hardtraxx Veteran

Riichard schreef:
Besluiten om een keer niet naar Adaro te gaan op Defqon (Bezoek altijd Adaro op een feest) en zien dat hij een kneiterharde set weggeeft op de Red en zelfs Torture afsluit :(

+1, ik stond bij B-Front wat toch aanzienlijk minder was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2013 23:44 

Hardtraxx Veteran

Citaat:
en niemand die erover klaagt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2013 00:18 

Hardtraxx Veteran

Haha hoe dan
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2013 00:27 

Hardtraxx Veteran

Als het label "Early Hardstyle" aan die tracks gehangen wordt door mensen als Technoboy gaat nu elke leek het Early Hardstyle noemen terwijl Early compleet iets anders is dan oude tracks, het is een andere muziekstijl. Hierdoor verschuift de betekenis van het label "Early Hardstyle" en zit er straks geen verschil meer in naam tussen Early Hardstyle en 2005-2009 Hardstyle. Hokjes zijn er niet voor niets hè.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2013 00:29 

Hardtraxx Veteran

Dat is idd wel een enorme toestand zeg
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2013 00:41 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Dat is idd wel een enorme toestand zeg

Om je druk te maken idd !!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2013 01:06 

Hardtraxx Veteran

Ja dat is een toestand waar ik me druk om maak. Dat jullie het geen flikker kan schelen moeten jullie zelf weten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2013 11:43 

Hardtraxx Veteran

Telefoon dood :/
Vorige  1 ... 667, 668, 669, 670, 671, 672, 673 ... 1303  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic