school
Socializerz wrote:chicken wrote:toetsweek
Socializerz wrote:chicken wrote:toetsweek
De herkansers en zakkers worden toch als eerst gebeld en daarna alle geslaagden?HardstyleForEvah wrote:Ik ben twijfelgeval en heel de klas is al gebeld, behalve ikTe gestressd nu
Geen examen he, maar gewoon overgaan van klassen.Negert wrote:De herkansers en zakkers worden toch als eerst gebeld en daarna alle geslaagden?HardstyleForEvah wrote:Ik ben twijfelgeval en heel de klas is al gebeld, behalve ikTe gestressd nu

OverHardstyleForEvah wrote:Ik ben twijfelgeval en heel de klas is al gebeld, behalve ikTe gestressd nu
ik zou het ook extreem vervelend vinden als er ineens een gezicht linksboven in mn scherm staat!oostzaner wrote:Kut YT of flash player! Wanneer ik op volledig scherm druk krijg ik meestal dit.
Meet een genietmomentje hoop ik toch voor jouHardstyleForEvah wrote:OverHardstyleForEvah wrote:Ik ben twijfelgeval en heel de klas is al gebeld, behalve ikTe gestressd nu
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo vaak al gedaan. Ze gaat hopelijk ook naar een andere winkelmaxje wrote:Bekend verhaal Lenny. Misschien een keer persoonlijk met je collega in gesprek gaan.
Pewdiepieoostzaner wrote:Kut YT of flash player! Wanneer ik op volledig scherm druk krijg ik meestal dit.
+1, ik stond bij B-Front wat toch aanzienlijk minder was.Riichard wrote:Besluiten om een keer niet naar Adaro te gaan op Defqon (Bezoek altijd Adaro op een feest) en zien dat hij een kneiterharde set weggeeft op de Red en zelfs Torture afsluit
en niemand die erover klaagt.
Om je druk te maken idd !!Daveytl wrote:Dat is idd wel een enorme toestand zeg