Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 2 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 9 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 7 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 days ago
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
school
Hardtraxxer
482 posts member since 2011
last seen May 2016
Socializerz wrote:
chicken wrote:toetsweek
Hardtraxx Veteran
3622 posts member since 2013
last seen Jul 2015
Ik ben twijfelgeval en heel de klas is al gebeld, behalve ik :mad: Te gestressd nu :mad:
Hardtraxxer
791 posts member since 2009
last seen Jun 2023
HardstyleForEvah wrote:Ik ben twijfelgeval en heel de klas is al gebeld, behalve ik :mad: Te gestressd nu :mad:
De herkansers en zakkers worden toch als eerst gebeld en daarna alle geslaagden?
Hardtraxx Veteran
last seen Jul 2015
Negert wrote:
HardstyleForEvah wrote:Ik ben twijfelgeval en heel de klas is al gebeld, behalve ik :mad: Te gestressd nu :mad:
De herkansers en zakkers worden toch als eerst gebeld en daarna alle geslaagden?
Geen examen he, maar gewoon overgaan van klassen.
L
Hardtraxx Veteran
3475 posts member since 2013
last seen Feb 2024
Een mailtje krijgen van je ASM met de info dat er morgen een worp gedaan moet worden en dat ik daar mensen had voor moeten regelen omdat ik rooster maker ben. Staat er nog verder in de mail dat ik alle mutaties en prijswijzigingen moet doen. We hebben een facking teamleider lopen op maandag 7-4 en die zit al die tijd uit haar neus te eten. En altijd ben ik de lul, en als ik er wat van zeg dan komen de rot smoesjes met ik moet kassa draaien etc. En dan zeiken als ik de volgende dag nee zeg omdat ik haar meuk aan het opruimen ben.

Ik ben hier zo klaar mee, kut prijs wijzingen van 1 cent, en kut verplaatsingen van het schap. :nono:

(Ik heb net zoveel vulling, mannetje minder, werk 8-13 en nog heb ik alles af. En maar als baas niet toegeven dat ik gelijk heb, dat ze niks doet)
M
Hardtraxxer
161 posts member since 2010
last seen May 2019
Bekend verhaal Lenny. Misschien een keer persoonlijk met je collega in gesprek gaan.
Hardtraxx Veteran
6343 posts member since 2008
last seen Jul 2026
Kut YT of flash player! Wanneer ik op volledig scherm druk krijg ik meestal dit.
Image
Hardtraxx Veteran
last seen Jul 2015
Over ^^ :) :woot: :thumbsup: :thumbup: :loving:
G
oostzaner wrote:Kut YT of flash player! Wanneer ik op volledig scherm druk krijg ik meestal dit.
Image
ik zou het ook extreem vervelend vinden als er ineens een gezicht linksboven in mn scherm staat!
Hardtraxx Veteran
6343 posts member since 2008
last seen Jul 2026
Image
Hardtraxx Addict
1450 posts member since 2013
last seen Apr 2017
HardstyleForEvah wrote:
Over ^^ :) :woot: :thumbsup: :thumbup: :loving:
Meet een genietmomentje hoop ik toch voor jou :P

Mijn laptop is vreselijk. Kan niet meer fatsoenlijk browsen over internet (maakt niet uit welke browser ik gebruik), CPU is zo traag als wat, harde schijven staan helemaal vol met muziek, ik heb geen fatsoenlijke sound- en graphicskaart, en ga zo maar even door.
En wachten op glasvezel gaat nog lang duren, en bedankt, Reggefiber. Asociale klootzakken...
Hardtraxx Veteran
last seen Jul 2015
Ja is het ook, maar had hier al eerder gepost dat ik nog niks wist, dus ik dacht post hier nog een keertje :P
L
Hardtraxx Veteran
3475 posts member since 2013
last seen Feb 2024
maxje wrote:Bekend verhaal Lenny. Misschien een keer persoonlijk met je collega in gesprek gaan.
Zo vaak al gedaan. Ze gaat hopelijk ook naar een andere winkel :D
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
oostzaner wrote:Kut YT of flash player! Wanneer ik op volledig scherm druk krijg ik meestal dit.
Image
Pewdiepie xd
D
Hardtraxx Veteran
4969 posts member since 2012
Traag internet :x
R
Hardtraxx Addict
1951 posts member since 2012
last seen Jan 2014
Besluiten om een keer niet naar Adaro te gaan op Defqon (Bezoek altijd Adaro op een feest) en zien dat hij een kneiterharde set weggeeft op de Red en zelfs Torture afsluit :(
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
Riichard wrote:Besluiten om een keer niet naar Adaro te gaan op Defqon (Bezoek altijd Adaro op een feest) en zien dat hij een kneiterharde set weggeeft op de Red en zelfs Torture afsluit :(
+1, ik stond bij B-Front wat toch aanzienlijk minder was.
Hardtraxx Veteran
14127 posts member since 2008
last seen 10 hours ago
en niemand die erover klaagt.
Last edited by Delt-A on 28 Jun 2013 01:05, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 6 hours ago
Haha hoe dan
Hardtraxx Veteran
last seen 10 hours ago
Als het label "Early Hardstyle" aan die tracks gehangen wordt door mensen als Technoboy gaat nu elke leek het Early Hardstyle noemen terwijl Early compleet iets anders is dan oude tracks, het is een andere muziekstijl. Hierdoor verschuift de betekenis van het label "Early Hardstyle" en zit er straks geen verschil meer in naam tussen Early Hardstyle en 2005-2009 Hardstyle. Hokjes zijn er niet voor niets hè.
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Dat is idd wel een enorme toestand zeg
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2010
last seen 15 days ago
Daveytl wrote:Dat is idd wel een enorme toestand zeg
Om je druk te maken idd !!
Hardtraxx Veteran
last seen 10 hours ago
Ja dat is een toestand waar ik me druk om maak. Dat jullie het geen flikker kan schelen moeten jullie zelf weten.
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 12 days ago
Telefoon dood :/