Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
ExoBassTix wrote: En even voor de duidelijkheid: er is een verschil tussen een clopper en iemand die MLP hentai kijkt.
Wat een termen zeg.
Hardtraxx Elite
2908 posts member since 2010
last seen Jun 2022
Uuhm, dafuq...
I
Hardtraxx Veteran
4391 posts member since 2012
last seen Jun 2017
Al die fap-reacties in het Wavolizer - Sympho EP topic... :x
F
Hardtraxx Veteran
6061 posts member since 2010
last seen 13 days ago
Waarom trek jij je iets aan van de mening van anderen dan?
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
iMark wrote:Al die fap-reacties in het Wavolizer - Sympho EP topic... :x
JVDM wrote:Sympho is écht fucking geniaal. :loving: Aan die plaat klopt echt alles.
The Chief is na Excitement Initiated en Done zijn vetste Crossbreed (?) plaat. Heerlijk!

EDIT: Eigenlijk is The Chief gewoon hardstyle maar dan een beetje anders. Al een tijdje niet meer opgezet, net wel en potverdikkeme. Staat gelijk aan Sympho. :loving:
Hardtraxx Addict
1450 posts member since 2013
last seen Apr 2017
Ineens uitgescholden op tolerantste forum van de wereld.

Wat.

Oh en een hond die mij van achteren (unexpected buttsechs) bespringt (hee kom op jonges niet zo kinderachtig he :P ), vergroot bult op mn voorhoofd, oordopjes uitgeplugd.
B
Treinvertraging op t moment dat ik t net niet kan hebben.
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
ExoBassTix wrote:Ineens uitgescholden op tolerantste forum van de wereld.

Wat.

Oh en een hond die mij van achteren (unexpected buttsechs) bespringt (hee kom op jonges niet zo kinderachtig he :P ), vergroot bult op mn voorhoofd, oordopjes uitgeplugd.
Ben jij buitenlands en vertaal je alles via Google ofzo?
Hardtraxx Addict
last seen Apr 2017
Dakpan wrote:
ExoBassTix wrote:Ineens uitgescholden op tolerantste forum van de wereld.

Wat.

Ben jij buitenlands en vertaal je alles via Google ofzo?
Nee hoor :P
Ik moet wel zeggen dat ik de laatste tijd beter ben in Engels dan in Nederlands xd
J
Iets besteld hebben eergister (broek en een shirt), maar aan de deur betaal wat dus contant moet wat ik had maar met me stomme kop een briefje van 5 heb gebruikt dus ik weer naar de winkel kan om een briefje van 5 te halen. xd
B
JEFSKIII wrote:Iets besteld hebben eergister (broek en een shirt), maar aan de deur betaal wat dus contant moet wat ik had maar met me stomme kop een briefje van 5 heb gebruikt dus ik weer naar de winkel kan om een briefje van 5 te halen. xd
Een broek en een shirt voor 5 euro lijkt me dan wel weer een genietmomentje.
J
Nee heb juist een briefje van 5 nodig om het contant te krijgen :P
Hardtraxx Veteran
3622 posts member since 2013
last seen Jul 2015
JEFSKIII wrote:Iets besteld hebben eergister (broek en een shirt), maar aan de deur betaal wat dus contant moet wat ik had maar met me stomme kop een briefje van 5 heb gebruikt dus ik weer naar de winkel kan om een briefje van 5 te halen. xd
Wat een zinsopbouw :P
J
Hardtraxx Veteran
last seen May 2021
wot
J
Ja idd, wat een verbazingwekkende zinsopbouw hé, krijg je met alcohol in de ochtend, sorry maar jullie snappen me wel hopelijk :lol:
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
JEFSKIII wrote:Ja idd, wat een verbazingwekkende zinsopbouw hé, krijg je met alcohol in de ochtend, sorry maar jullie snappen me wel hopelijk :lol:
Nee, leg uit.

Gr.
Hardtraxx Addict
last seen Apr 2017
Broken Balance wrote:
JEFSKIII wrote:Ja idd, wat een verbazingwekkende zinsopbouw hé, krijg je met alcohol in de ochtend, sorry maar jullie snappen me wel hopelijk :lol:
Nee, leg uit.

Gr.
J
Nee
Hardtraxx Addict
last seen Apr 2017
Dat is pittig teleurstellend.
J
Hardtraxx Veteran
last seen May 2021
lul
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2010
last seen 15 days ago
Kattenmepper :cry: :cry:
J
Wat moet je someren :love:
Hardtraxx Veteran
4354 posts member since 2011
last seen Jan 2016
nieuwe nikies flink naar de rats door t uitgaan :(
J
Word nieuwe kopen ah rijke tatta
Hardtraxx Veteran
4354 posts member since 2011
last seen Jan 2016
ja, wanneer? moet met mn salaris, over een week, kaartje tml en defqon weer betalen dus dat is 380 -_- tja en de rest vd maand zuipeeee