Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 664, 665, 666, 667, 668, 669, 670 ... 1303  Volgende
Bericht Geplaatst op 14 jun 2013 15:12 
 
Hardtraxx Veteran

Beverwijk. :cool:
Bericht Geplaatst op 14 jun 2013 15:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

beverwijk :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Bericht Geplaatst op 15 jun 2013 00:17 
 

snelkookpan
Bericht Geplaatst op 15 jun 2013 05:18 
 

Dingen doen/zeggen waar je later spijt van krijgt/gaat krijgen...
Bericht Geplaatst op 15 jun 2013 09:21 
 
Hardtraxx Veteran

Ja, zoals TvdS. :)
Bericht Geplaatst op 15 jun 2013 12:06 
 
Hardtraxx Addict

teupie schreef:
nieuwe nikies flink naar de rats door t uitgaan :(

Waarom ga je dan ook uit met nieuwe patta's aan
Bericht Geplaatst op 15 jun 2013 12:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik zou eerst niet uitgaan, maar toch maar gegaan. Anders moet je weer naar huis en met wat borrels op is het allemaal wel mooi.
Bericht Geplaatst op 15 jun 2013 13:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

voor de 4524523423423472384 keer een zelfde set van armin van buuren horen
Bericht Geplaatst op 15 jun 2013 13:44 
 
Hardtraxx Addict

AniThing schreef:
voor de 4524523423423472384 keer een zelfde set van armin van buuren horen


#commercieel

:P
Bericht Geplaatst op 15 jun 2013 18:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

4753752585 onbekende geweldige nummers horen in mix zonder bestaande tracklist.
Bericht Geplaatst op 15 jun 2013 18:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basss27 schreef:
AniThing schreef:
voor de 4524523423423472384 keer een zelfde set van armin van buuren horen


#commercieel

:P


korea setje ofzo?
Bericht Geplaatst op 15 jun 2013 18:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

AniThing schreef:
voor de 4524523423423472384 keer een zelfde set van armin van buuren horen

Heb ik ook last van xd luister zo veel naar een bepaalde set van hem (ASOT 2011 CD2)...
Bericht Geplaatst op 16 jun 2013 11:15 
 

Geen vervoer meer naar sunrise omdat de BOB liever 2 kut wijven meeneemt terwijl hij beloofd had dat ik mee kon... :mad: :mad: :mad: :mad:
Bericht Geplaatst op 16 jun 2013 11:27 
 

Cruelty schreef:
Lopen.


Dan begin ik nu alvast
Bericht Geplaatst op 16 jun 2013 17:25 
 
Hardtraxx Veteran

Lopen is vet goed voor je joh.
Bericht Geplaatst op 16 jun 2013 17:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De komende drie weken die in het teken staan van (her)tentamens en assessments ... Jeej !
Bericht Geplaatst op 16 jun 2013 17:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
De komende drie weken die in het teken staan van (her)tentamens en assessments ... Jeej !

Zwaar klote. Succes d'r mee!

Ben al een maand bezig met verslagen/mondelingen/tentamens en de komende weken heb ik nog meer tentamens. 20 toetsingen in anderhalve maand tijd :surrender:
Bericht Geplaatst op 16 jun 2013 18:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
urbandesigner schreef:
De komende drie weken die in het teken staan van (her)tentamens en assessments ... Jeej !

Zwaar klote. Succes d'r mee!

Ben al een maand bezig met verslagen/mondelingen/tentamens en de komende weken heb ik nog meer tentamens. 20 toetsingen in anderhalve maand tijd :surrender:

Thx, jij ook succes !

2 assesments, een advies- en onderzoeksplan, een mondeling, 2 rapporten en 6 tentamens xd.
Bericht Geplaatst op 16 jun 2013 18:08 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
De komende drie weken die in het teken staan van (her)tentamens en assessments ... Jeej !

Bij mij hetzelfde. Komende week tentamens. Dan een week vakken afsluiten dmv presentaties. Dan een week projectafronding... Ben echt blij als het er op zit.
Bericht Geplaatst op 16 jun 2013 18:14 
 
Hardtraxx Veteran

Gelukkig dit blok geen tentamens. Wel over twee weken een herkansing van vorig jaar. Voor de rest lekker doorkachelen met werk. :)
Bericht Geplaatst op 16 jun 2013 18:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ExoBassTix schreef:
AniThing schreef:
voor de 4524523423423472384 keer een zelfde set van armin van buuren horen

Heb ik ook last van xd luister zo veel naar een bepaalde set van hem (ASOT 2011 CD2)...



nee me ma zet altijd 10 uur set op via youtube xd

maar ze komt nooit verder dan de eerste 2 uur :D
Bericht Geplaatst op 16 jun 2013 20:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Me email niet meer kunnen openen met Hotmail. Hebben meer mensen daar last van?
Bericht Geplaatst op 16 jun 2013 20:31 
 

Leonidas schreef:
Me email niet meer kunnen openen met Hotmail. Hebben meer mensen daar last van?

nope, gebruik thunderbird en krijg prima mail van hotmail binnen
Bericht Geplaatst op 16 jun 2013 21:35 
 
Hardtraxx Veteran

Leonidas schreef:
Me email niet meer kunnen openen met Hotmail. Hebben meer mensen daar last van?

Geen problemen mee.
Bericht Geplaatst op 16 jun 2013 22:51 
 
Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
Leonidas schreef:
Me email niet meer kunnen openen met Hotmail. Hebben meer mensen daar last van?

nope, gebruik thunderbird en krijg prima mail van hotmail binnen

Afbeelding
Vorige  1 ... 664, 665, 666, 667, 668, 669, 670 ... 1303  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic