Beverwijk. 
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
-
G
snelkookpan
-
J
Dingen doen/zeggen waar je later spijt van krijgt/gaat krijgen...
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Ja, zoals TvdS. 
-
SHardtraxx Addict
- 1417 posts member since 2012
- last seen Jul 2015
Waarom ga je dan ook uit met nieuwe patta's aanteupie wrote:nieuwe nikies flink naar de rats door t uitgaan
ik zou eerst niet uitgaan, maar toch maar gegaan. Anders moet je weer naar huis en met wat borrels op is het allemaal wel mooi.
voor de 4524523423423472384 keer een zelfde set van armin van buuren horen
-
BHardtraxx Addict
- 1401 posts member since 2012
- last seen Jan 2021
#commercieelAniThing wrote:voor de 4524523423423472384 keer een zelfde set van armin van buuren horen
4753752585 onbekende geweldige nummers horen in mix zonder bestaande tracklist.
korea setje ofzo?Basss27 wrote:#commercieelAniThing wrote:voor de 4524523423423472384 keer een zelfde set van armin van buuren horen
Heb ik ook last vanAniThing wrote:voor de 4524523423423472384 keer een zelfde set van armin van buuren horen
-
B
Geen vervoer meer naar sunrise omdat de BOB liever 2 kut wijven meeneemt terwijl hij beloofd had dat ik mee kon...

-
B
Dan begin ik nu alvastCruelty wrote:Lopen.
-
JHardtraxx Veteran
- last seen May 2021
Lopen is vet goed voor je joh.
De komende drie weken die in het teken staan van (her)tentamens en assessments ... Jeej !
Zwaar klote. Succes d'r mee!urbandesigner wrote:De komende drie weken die in het teken staan van (her)tentamens en assessments ... Jeej !
Ben al een maand bezig met verslagen/mondelingen/tentamens en de komende weken heb ik nog meer tentamens. 20 toetsingen in anderhalve maand tijd
Thx, jij ook succes !Daveytl wrote:Zwaar klote. Succes d'r mee!urbandesigner wrote:De komende drie weken die in het teken staan van (her)tentamens en assessments ... Jeej !
Ben al een maand bezig met verslagen/mondelingen/tentamens en de komende weken heb ik nog meer tentamens. 20 toetsingen in anderhalve maand tijd
2 assesments, een advies- en onderzoeksplan, een mondeling, 2 rapporten en 6 tentamens
Bij mij hetzelfde. Komende week tentamens. Dan een week vakken afsluiten dmv presentaties. Dan een week projectafronding... Ben echt blij als het er op zit.urbandesigner wrote:De komende drie weken die in het teken staan van (her)tentamens en assessments ... Jeej !
-
CHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2026
Gelukkig dit blok geen tentamens. Wel over twee weken een herkansing van vorig jaar. Voor de rest lekker doorkachelen met werk. 
ExoBassTix wrote:Heb ik ook last vanAniThing wrote:voor de 4524523423423472384 keer een zelfde set van armin van buuren horenluister zo veel naar een bepaalde set van hem (ASOT 2011 CD2)...
nee me ma zet altijd 10 uur set op via youtube
maar ze komt nooit verder dan de eerste 2 uur
Me email niet meer kunnen openen met Hotmail. Hebben meer mensen daar last van?
-
G
nope, gebruik thunderbird en krijg prima mail van hotmail binnenLeonidas wrote:Me email niet meer kunnen openen met Hotmail. Hebben meer mensen daar last van?
-
JHardtraxx Veteran
- last seen May 2021
Geen problemen mee.Leonidas wrote:Me email niet meer kunnen openen met Hotmail. Hebben meer mensen daar last van?
-
CHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2026
KSwoosh wrote:nope, gebruik thunderbird en krijg prima mail van hotmail binnenLeonidas wrote:Me email niet meer kunnen openen met Hotmail. Hebben meer mensen daar last van?