Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 2 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 9 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 11 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 days ago
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Trillend ooglid :/ Heel erg irritant!
S
Hardtraxx Addict
1417 posts member since 2012
last seen Jul 2015
jordifcg wrote:Zatox - Andromeda opzoeken op spotify, ik speel hem af, is het gewoon creation :huh:
Heb je 'm waarschijnlijk als verkeerd genoemd bestand op je laptop/pc staan. Want bij mij geeft ie wel gewoon de juiste track.

Nvm je hebt gelijk xd >.<
O
Hardtraxx Elite
2111 posts member since 2012
last seen Jul 2026
:thumbdown:

Novadic-Kentron zegt dat er nieuwe jonge doelgroep is ontstaan die uit is op sterke xtc om vooral 'hard en strak' te gaan. Dorpmans constateert dat de jeugdige doelgroep niet openstaat voor waarschuwingen.

http://www.nu.nl/binnenland/3494141/mei ... e-xtc.html
Hardtraxxer
482 posts member since 2011
last seen May 2016
Daveytl wrote:Trillend ooglid :/ Heel erg irritant!
Dit had ik laatst paar dagen, word je helemaal gek van.
N
Onthafloorx wrote::thumbdown:

Novadic-Kentron zegt dat er nieuwe jonge doelgroep is ontstaan die uit is op sterke xtc om vooral 'hard en strak' te gaan. Dorpmans constateert dat de jeugdige doelgroep niet openstaat voor waarschuwingen.

Ze zeggen niet eens wat de doodsoorzaak is...

Maar wel verschrikkelijk zeg.
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
Ja, dat is kut. Je kunt wel zeggen dat drugs slecht is blabla en het is misschien ook niet goed van je,
maar als je gewoon een normale dosis neemt van pillen of whatever dat getest is, dan ga je enigszins verantwoord om met drugs en ga je echt niet dood. Zij is er dus waarschijnlijk onverantwoord mee om gegaan en ja, dan loop je risico's.
C
Hardtraxx Elite
2263 posts member since 2011
last seen Mar 2024
maarten0546 wrote:
Daveytl wrote:Trillend ooglid :/ Heel erg irritant!
Dit had ik laatst paar dagen, word je helemaal gek van.
Had ik ook een paar weken. Gelukkig nu niet meer. :)
Last edited by CyrilHS on 06 Jun 2013 23:43, edited 1 time in total.
G
Onthafloorx wrote::thumbdown:

de domme generatie

laat ze maar lekker OD'en, zijn we daar ook weer vanaf
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
je bijna verslapen :thumbdown:
B
Hardtraxxer
508 posts member since 2012
last seen Jul 2020
Fiets je klein stukje over de stoep bij het winkelcentrum staat er na 50 meter alweer politie voor je neus >.<
D
Hardtraxx Veteran
4969 posts member since 2012
Bosskabouter wrote:Fiets je klein stukje over de stoep bij het winkelcentrum staat er na 50 meter alweer politie voor je neus >.<
Boete? :x
B
Hardtraxxer
508 posts member since 2012
last seen Jul 2020
Destination wrote:
Bosskabouter wrote:Fiets je klein stukje over de stoep bij het winkelcentrum staat er na 50 meter alweer politie voor je neus >.<
Boete? :x
Nee dat gelukkig niet alleen naam genoteerd en misschien nog wel wat anders. Zeg ik 'oh ik weet waar dit voor is' zeggen ze 'wij controleren gewoon even de wijk' :/
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 6 hours ago
AniThing wrote:je bijna verslapen :thumbdown:
Gelukkig nog ff tijd om dat op hardtraxx te zetten. :P
Hardtraxx Addict
1450 posts member since 2013
last seen Apr 2017
Ben niet op Rainbow & Rooted gekomen... :thumbdown:
Hardtraxx Veteran
7976 posts member since 2013
last seen 3 hours ago
Niemand in de shout :cry:
C
Hardtraxx Elite
2263 posts member since 2011
last seen Mar 2024
Om 6 uur wakker geworden omdat de schutterij mij zo nodig wakker moest trommelen. :mad:
Hardtraxx Addict
1247 posts member since 2010
last seen 21 days ago
Je helemaal niks meer herinneren van gisteravond, maar dan ook echt he-le-maal niets. K.O. in me bed gelegen tot nu. Ieder uur wat overgeven en dan komt er niets meer uit dan een beetje gal
J
Aristo wrote:Je helemaal niks meer herinneren van gisteravond, maar dan ook echt he-le-maal niets. K.O. in me bed gelegen tot nu. Ieder uur wat overgeven en dan komt er niets meer uit dan een beetje gal
Hoe zou je reageren als er een maat naar je toekomt en tegen je zegt dat je gister gruwelijk hard anaal bent genomen ?
D
Hardtraxx Veteran
4969 posts member since 2012
Verbrand :x
Hardtraxx Addict
last seen Apr 2017
Daniel Tosh.
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
ExoBassTix wrote:Daniel Tosh.
Leuk man. Beter dan dat Ridiculousness
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
patrickjeb wrote:
ExoBassTix wrote:Daniel Tosh.
Leuk man. Beter dan dat Ridiculousness
Beide bagger.
Die Daniel Tosh is echt verre van grappig maar denkt dat hij dat wel is omdat hij een publiek voor zich heeft dat moet lachen. En als hij grappig probeert te zijn maakt hij een keer een over de top opmerking die al 100000 keer is gemaakt.

En ridiculousness is gewoon Jersey Shore en Co en soortgelijke oranje mensen met een laag IQ die naar niet grappige filmpjes zijn maar ze lachen toch omdat ze geen hoger niveau van humor snappen.
Hardtraxx Addict
last seen Apr 2017
Ik zal geen video laten zien (hoe de heck komt NSFW stuff op YouTube) maar Daniel Tosh maakte grappen over MLP hentai, en het stond open op het scherm. Ook ongecensord op YouTube. (Nog steeds niet de bron gevonden)

Klootzak.
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 12 days ago
ExoBassTix wrote:Ik zal geen video laten zien (hoe de heck komt NSFW stuff op YouTube) maar Daniel Tosh maakte grappen over MLP hentai, en het stond open op het scherm. Ook ongecensord op YouTube. (Nog steeds niet de bron gevonden)

Klootzak.
Ondanks het feit dat Tosh inderdaad totaal niet grappig is (unfunny is het perfecte woord), zie ik hier het punt eigenlijk niet zo? MLP (ik moest ff googlen om dit in context te begrijpen) Hentai...eh, verdient het om grappen over gemaakt te worden van mij, hoe unfunny ze ook zijn :P
Hardtraxx Addict
last seen Apr 2017
Het punt is, ik zie nooit redenen.
En even voor de duidelijkheid: er is een verschil tussen een clopper en iemand die MLP hentai kijkt.
Eh, ik maak me te verl zorgen xd ik met mijn hoofd.