die vocals danwrote:Hahahaha echt een SUPER random melodie
G
L
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2024
3,473 postssince 2013
Google Chrome die 5x op een dag vastloopt en dan afsluit. Dit pas sinds een update, meer mensen last?
G
nopewrote:Google Chrome die 5x op een dag vastloopt en dan afsluit. Dit pas sinds een update, meer mensen last?
ik heb btw wel OSX
C
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2026
4,930 postssince 2012
Moest er even bijgezegd worden he, Kasper? 
J
Hardtraxx Veteran
last seen May 2021
6,527 postssince 2011
Ja en happen naar Peijnenburg is een van de bekendste slogans van Nederland.wrote:Ik heet namelijk 'Pijnenburg' met mn achternaam, als je t niet gelooft vraag t maar aan Tijn/Job, dus dacht mss weet ie datwrote:Jij bent focking dom., aangezien dit ooit in de shout voorbij is gekomen.
G
haha ik krijg 700 
Ik 606, kan slechter voor een part-time baantje (wacht op een hele pagina vol met reacties wat men krijgt)wrote:haha ik krijg 700
J
Hardtraxx Veteran
last seen May 2021
6,527 postssince 2011
Ik krijg pannenkoeken.
G
das goed veel ja :Owrote:Ik 606, kan slechter voor een part-time baantje (wacht op een hele pagina vol met reacties wat men krijgt)wrote:haha ik krijg 700
veel uren gemaakt?
Nee totaal nietwrote:das goed veel ja :Owrote:Ik 606, kan slechter voor een part-time baantje (wacht op een hele pagina vol met reacties wat men krijgt)wrote:haha ik krijg 700
veel uren gemaakt?
B
Hardtraxx Addict
last seen May 2022
1,372 postssince 2011
Ik krijg niks ik werk zwart als koffie
J
Hardtraxx Veteran
last seen May 2021
6,527 postssince 2011
Ik zit binnen met dit weer. 
En dan die ava erbijwrote:Ik zit binnen met dit weer.
C
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2026
4,930 postssince 2012
Omdat je erom vraagt; 1100.wrote:Ik 606, kan slechter voor een part-time baantje (wacht op een hele pagina vol met reacties wat men krijgt)wrote:haha ik krijg 700
G
hoe kan dat dan :Swrote:Nee totaal nietgok gemiddeld een uurtje of 15 per week.
Geen idee, maar zo komt het nu eenmaal uitwrote:hoe kan dat dan :Swrote:Nee totaal nietgok gemiddeld een uurtje of 15 per week.
Te veel spaargeld 
Ander irritatiemomentje, niet weten naar welke locatie ik moet voor stage
Ander irritatiemomentje, niet weten naar welke locatie ik moet voor stage
steff, dan krijg jij weinig uitbetaald per maand... ?
Zatox - Andromeda opzoeken op spotify, ik speel hem af, is het gewoon creation 
Te weinig iigwrote:steff, dan krijg jij weinig uitbetaald per maand... ?
Verdomme, met dit weer tot 16:30 op school ong 
B
Ik ook, ben pas rond half 6 thuis dus heel mn dag is verneukt.wrote:Verdomme, met dit weer tot 16:30 op school ong