die vocals danThe Skribbler wrote:Hahahaha echt een SUPER random melodie
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
G
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Google Chrome die 5x op een dag vastloopt en dan afsluit. Dit pas sinds een update, meer mensen last?
-
G
nopeLenny wrote:Google Chrome die 5x op een dag vastloopt en dan afsluit. Dit pas sinds een update, meer mensen last?
ik heb btw wel OSX
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Moest er even bijgezegd worden he, Kasper? 
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Ja en happen naar Peijnenburg is een van de bekendste slogans van Nederland.HardstyleForEvah wrote:Ik heet namelijk 'Pijnenburg' met mn achternaam, als je t niet gelooft vraag t maar aan Tijn/Job, dus dacht mss weet ie datJVDM wrote:Jij bent focking dom., aangezien dit ooit in de shout voorbij is gekomen.
Geld betalen?El Mare wrote:Belastingdienst![]()
![]()
![]()
-
G
haha ik krijg 700 
Ik 606, kan slechter voor een part-time baantje (wacht op een hele pagina vol met reacties wat men krijgt)KSwoosh wrote:haha ik krijg 700
-
JHardtraxx Veteran
- last seen May 2021
Ik krijg pannenkoeken.
-
G
das goed veel ja :OSteffnov wrote:Ik 606, kan slechter voor een part-time baantje (wacht op een hele pagina vol met reacties wat men krijgt)KSwoosh wrote:haha ik krijg 700
veel uren gemaakt?
Nee totaal nietKSwoosh wrote:das goed veel ja :OSteffnov wrote:Ik 606, kan slechter voor een part-time baantje (wacht op een hele pagina vol met reacties wat men krijgt)KSwoosh wrote:haha ik krijg 700
veel uren gemaakt?
-
BHardtraxx Addict
- 1372 posts member since 2011
- last seen May 2022
Ik krijg niks ik werk zwart als koffie
-
JHardtraxx Veteran
- last seen May 2021
Ik zit binnen met dit weer. 
En dan die ava erbijJVDM wrote:Ik zit binnen met dit weer.
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Omdat je erom vraagt; 1100.Steffnov wrote:Ik 606, kan slechter voor een part-time baantje (wacht op een hele pagina vol met reacties wat men krijgt)KSwoosh wrote:haha ik krijg 700
-
G
hoe kan dat dan :SSteffnov wrote:Nee totaal nietgok gemiddeld een uurtje of 15 per week.
Geen idee, maar zo komt het nu eenmaal uitKSwoosh wrote:hoe kan dat dan :SSteffnov wrote:Nee totaal nietgok gemiddeld een uurtje of 15 per week.
Te veel spaargeld 
Ander irritatiemomentje, niet weten naar welke locatie ik moet voor stage
Ander irritatiemomentje, niet weten naar welke locatie ik moet voor stage
steff, dan krijg jij weinig uitbetaald per maand... ?
Zatox - Andromeda opzoeken op spotify, ik speel hem af, is het gewoon creation 
Te weinig iigteupie wrote:steff, dan krijg jij weinig uitbetaald per maand... ?
Verdomme, met dit weer tot 16:30 op school ong 
-
B
Ik ook, ben pas rond half 6 thuis dus heel mn dag is verneukt.HardstyleForEvah wrote:Verdomme, met dit weer tot 16:30 op school ong