Dan heb je ook geen geluk.mrazura wrote:Heb je geluk dat je niet gepakt bent voor diefstal dan.Delt-A wrote:Ik was die van mij 2 dagen nadat ie gejat was tegengekomen onderweg naar school, daar zaten twee kettingsloten op, maar zat niet vast aan de stalling. Dus toen snel mn moeder gebeld en de fiets achter in de auto geladen, en thuis die sloten er af geslepen. Zag er waarschijnlijk heel verdacht uit maar het was gewoon mijn fiets(het dat hier tijdje terug al gepost).
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
-
OHardtraxx Elite
- 2111 posts member since 2012
- last seen Jul 2026
Niet weten welk nummer je nou gehoord hebt op Emporium dat suuuuuuuupervet was 
-
G
wss deze: View on YouTubeOnthafloorx wrote:Niet weten welk nummer je nou gehoord hebt op Emporium dat suuuuuuuupervet was
-
B
Hashtags op Facebook... Erger me er groen en geel aan 
-
JHardtraxx Veteran
- last seen May 2021
Vanavond bloemkool, bah.
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
Wikipedia wrote:Bloemkool - Wikipedia
nl.wikipedia.org/wiki/Bloemkool
De bloemkool bestaat uit nog ongedifferentiëerde bloemknoppen, dit in ... De teelt in Nederland vindt vooral plaats in De Streek (regio West-Friesland, ...
-
J
Interessant.
-
G
HardstyleForEvah wrote:Snap je m nou echt niet, Jefskii?
-
J
Happende PeijnenburgHardstyleForEvah wrote:Snap je m nou echt niet, Jefskii?
JEFSKIII wrote:Happende PeijnenburgHardstyleForEvah wrote:Snap je m nou echt niet, Jefskii?
Je moet hem ook niet zo veel te vreten geven.kakabeeyo wrote:een dikke vette kater hebben
-
BHardtraxx Addict
- 1401 posts member since 2012
- last seen Jan 2021
kakbout wrote:Je moet hem ook niet zo veel te drinken geven.kakabeeyo wrote:een dikke vette kater hebben
Ben ik al 45 minuten aan het tekenen. Gooi ik mijn koffie er over heen.... Weer verdomme opnieuw beginnen. 
-
RHardtraxx Addict
- 1951 posts member since 2012
- last seen Jan 2014
Om half acht opstaan omdat je denk om 9 uur te werken terwijl je pas om 12 hoeft te beginnen..
Zalando die op de homepage iets laat zien wat ze helemaal niet verkopen.
En ik wil weten wat voor vest dat is. Haha
http://www.nu.nl/buitenland/3490251/bek ... in-vs.html
Holy..
Ik keek die serie altijd, keek altijd uit naar het nieuwe seizoen.
Best wel treurig, maar ja de kans is groot in dat vak.
Maar het is wel een vak waarmee je heel Amerika mee probeert te helpen.
R.I.P.
Holy..
R.I.P.
Ja ik keek er ook altijd naar, altijd spectaculair en interessant.Broken Balance wrote:http://www.nu.nl/buitenland/3490251/bekende-tornadojagers-omgekomen-in-vs.html
Holy..
R.I.P.
Eigenlijk was Twistex ook het team dat het meest veiligheid voorop stelde en het minste risico's nam. Extra zuur dus dat zij verrast werden.
R.I.P.
-
JHardtraxx Veteran
- last seen May 2021
Jij bent focking dom.HardstyleForEvah wrote:JEFSKIII wrote:Happende PeijnenburgHardstyleForEvah wrote:Snap je m nou echt niet, Jefskii?
-
N
G-Shock - Demons (Promo Remix) en Ophidian - Butterfly VIP horen terwijl je van het festival terrein naar je auto loopt
, deze ramp gebeurde mij zaterdag.
Ik heet namelijk 'Pijnenburg' met mn achternaam, als je t niet gelooft vraag t maar aan Tijn/Job, dus dacht mss weet ie datJVDM wrote:Jij bent focking dom.
Op tv een programma zitten kijken over geweld op straat (in dit geval in brabant) waarbij een jongen 1,5 jaar geleden in elkaar is geslagen. Z'n jukbeenderen moesten nu nog met een metalen plaatje bij elkaar gehouden houden. En die dader had een boete van €150. Toen ze vroegen wat het slachtoffer er van vond begon ie gewoon te janken. Welkom in Nederland.
-
G