Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 660, 661, 662, 663, 664, 665, 666 ... 1303  Volgende
Bericht Geplaatst op 29 mei 2013 16:21 
 
Hardtraxx Veteran

mrazura schreef:
Delt-A schreef:
Ik was die van mij 2 dagen nadat ie gejat was tegengekomen onderweg naar school, daar zaten twee kettingsloten op, maar zat niet vast aan de stalling. Dus toen snel mn moeder gebeld en de fiets achter in de auto geladen, en thuis die sloten er af geslepen. Zag er waarschijnlijk heel verdacht uit maar het was gewoon mijn fiets :P (het dat hier tijdje terug al gepost).


Heb je geluk dat je niet gepakt bent voor diefstal dan.

Dan heb je ook geen geluk. :P
Bericht Geplaatst op 30 mei 2013 12:21 
 
Hardtraxx Elite

Niet weten welk nummer je nou gehoord hebt op Emporium dat suuuuuuuupervet was :(
Bericht Geplaatst op 30 mei 2013 12:46 
 

Onthafloorx schreef:
Niet weten welk nummer je nou gehoord hebt op Emporium dat suuuuuuuupervet was :(

wss deze:
Bericht Geplaatst op 30 mei 2013 13:18 
 

Hashtags op Facebook... Erger me er groen en geel aan :P
Bericht Geplaatst op 30 mei 2013 16:30 
 
Hardtraxx Veteran

Vanavond bloemkool, bah.
Bericht Geplaatst op 30 mei 2013 23:29 
 
Hardtraxx Veteran

Wikipedia schreef:
Bloemkool - Wikipedia
nl.wikipedia.org/wiki/Bloemkool‎
De bloemkool bestaat uit nog ongedifferentiëerde bloemknoppen, dit in ... De teelt in Nederland vindt vooral plaats in De Streek (regio West-Friesland, ...


:$
Bericht Geplaatst op 30 mei 2013 23:31 
 

Interessant.
Bericht Geplaatst op 30 mei 2013 23:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Snap je m nou echt niet, Jefskii?
Bericht Geplaatst op 30 mei 2013 23:43 
 

HardstyleForEvah schreef:
Snap je m nou echt niet, Jefskii?

Afbeelding
Bericht Geplaatst op 30 mei 2013 23:56 
 

HardstyleForEvah schreef:
Snap je m nou echt niet, Jefskii?


Happende Peijnenburg
Bericht Geplaatst op 31 mei 2013 08:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JEFSKIII schreef:
HardstyleForEvah schreef:
Snap je m nou echt niet, Jefskii?


Happende Peijnenburg


:huh:
Bericht Geplaatst op 31 mei 2013 11:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

een dikke vette kater hebben >.<
Bericht Geplaatst op 31 mei 2013 16:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

kakabeeyo schreef:
een dikke vette kater hebben >.<

Je moet hem ook niet zo veel te vreten geven. :list:
Bericht Geplaatst op 31 mei 2013 16:39 
 
Hardtraxx Addict

kakbout schreef:
kakabeeyo schreef:
een dikke vette kater hebben >.<

Je moet hem ook niet zo veel te drinken geven. :list:
Bericht Geplaatst op 31 mei 2013 21:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ben ik al 45 minuten aan het tekenen. Gooi ik mijn koffie er over heen.... Weer verdomme opnieuw beginnen. :slow:
Bericht Geplaatst op 01 jun 2013 07:47 
 
Hardtraxx Addict

Om half acht opstaan omdat je denk om 9 uur te werken terwijl je pas om 12 hoeft te beginnen..
Bericht Geplaatst op 01 jun 2013 19:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zalando die op de homepage iets laat zien wat ze helemaal niet verkopen. :/ En ik wil weten wat voor vest dat is. Haha
Bericht Geplaatst op 02 jun 2013 23:49 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

http://www.nu.nl/buitenland/3490251/bek ... in-vs.html

Holy..

Ik keek die serie altijd, keek altijd uit naar het nieuwe seizoen.
Best wel treurig, maar ja de kans is groot in dat vak.
Maar het is wel een vak waarmee je heel Amerika mee probeert te helpen.
R.I.P.
Bericht Geplaatst op 03 jun 2013 11:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
http://www.nu.nl/buitenland/3490251/bekende-tornadojagers-omgekomen-in-vs.html

Holy..

Ik keek die serie altijd, keek altijd uit naar het nieuwe seizoen.
Best wel treurig, maar ja de kans is groot in dat vak.
Maar het is wel een vak waarmee je heel Amerika mee probeert te helpen.
R.I.P.


Ja ik keek er ook altijd naar, altijd spectaculair en interessant.

Eigenlijk was Twistex ook het team dat het meest veiligheid voorop stelde en het minste risico's nam. Extra zuur dus dat zij verrast werden.

R.I.P.
Bericht Geplaatst op 03 jun 2013 15:31 
 
Hardtraxx Veteran

HardstyleForEvah schreef:
JEFSKIII schreef:
HardstyleForEvah schreef:
Snap je m nou echt niet, Jefskii?


Happende Peijnenburg


:huh:

Jij bent focking dom.
Bericht Geplaatst op 03 jun 2013 18:34 
 

G-Shock - Demons (Promo Remix) en Ophidian - Butterfly VIP horen terwijl je van het festival terrein naar je auto loopt :(, deze ramp gebeurde mij zaterdag.
Bericht Geplaatst op 03 jun 2013 18:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JVDM schreef:
Jij bent focking dom.


Ik heet namelijk 'Pijnenburg' met mn achternaam, als je t niet gelooft vraag t maar aan Tijn/Job, dus dacht mss weet ie dat :P, aangezien dit ooit in de shout voorbij is gekomen.
Bericht Geplaatst op 03 jun 2013 18:38 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Op tv een programma zitten kijken over geweld op straat (in dit geval in brabant) waarbij een jongen 1,5 jaar geleden in elkaar is geslagen. Z'n jukbeenderen moesten nu nog met een metalen plaatje bij elkaar gehouden houden. En die dader had een boete van €150. Toen ze vroegen wat het slachtoffer er van vond begon ie gewoon te janken. Welkom in Nederland.
Bericht Geplaatst op 03 jun 2013 20:26 
 


wat een grafplaat xd
Bericht Geplaatst op 03 jun 2013 20:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahahaha echt een SUPER random melodie :lol:
Vorige  1 ... 660, 661, 662, 663, 664, 665, 666 ... 1303  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic