Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 4 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 9 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 14 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 days ago
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
JEFSKIII wrote:Hou als aub je meules dicht man, je hebt zelf nog nooit een mossel mogen ontleden, blij zijn dat je de tetten van je moeder hebt mogen zien vroeger toen ze je in bad stopte met haar badjas open
Waddup :lol:
G
een faking kk uur met die hoerentoetsenborden van apple kloten om ze proberen te laten connecten met me macbook
3 draadloze toetsenborden verder en geen enkele wil connecten.
tyfus troep
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
KSwoosh wrote:kk apple tyfus troep
Heb je dan eindelijk de juiste conclusie getrokken?
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 12 days ago
Met dit weer college hebben...
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
DHL. :')

Vrijdag en gisteren zijn ze 's ochtends voorbij gekomen om te proberen iets af te leveren. Nu ben ik vandaag de hele dag ziek en zit ik dus al heel de dag beneden, zal je zien dat ze 's middags gaan komen. Geen relaxt bedrijf voor particulieren...
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
KSwoosh wrote:kk apple tyfus troep
Ik denk dat die picknick snel moet gaan gebeuren
J
Je gejatte fiets tegen komen op het station, denk je hem terug te nemen zit die vast aan een kettingslot, godspleuris
Hardtraxx Veteran
3622 posts member since 2013
last seen Jul 2015
JEFSKIII wrote:Je gejatte fiets tegen komen op het station, denk je hem terug te nemen zit die vast aan een kettingslot, godspleuris
Meen je dit? En je bleef er niet bij staan/belde de politie?
B
Hardtraxx Addict
1401 posts member since 2012
last seen Jan 2021
JEFSKIII wrote:Je gejatte fiets tegen komen op het station, denk je hem terug te nemen zit die vast aan een kettingslot, godspleuris
Koop snel een eigen slot en leg hem vast :thumbup: Dan wachten met een paar vrienden tot de "eigenaar" eraan komt
Last edited by Bas on 28 May 2013 16:19, edited 1 time in total.
J
HardstyleForEvah wrote:
Meen je dit? En je bleef er niet bij staan/belde de politie?
Politie? Nooit van me leven dat ik de politie nodig heb, die doen geen flikker, en als je zelfs iets doet, word je gepakt
Hardtraxx Veteran
3622 posts member since 2013
last seen Jul 2015
Waarom voer je Bas z´n suggestie/idee niet uit ? Gwn paar maten opbellen als je denkt dat je t wel zelf af kan handelen (wat ook zou kunnen), of heb je dit ook gedaan?
B
Scriptie :mad:
J
HardstyleForEvah wrote:Waarom voer je Bas z´n suggestie/idee niet uit ? Gwn paar maten opbellen als je denkt dat je t wel zelf af kan handelen (wat ook zou kunnen), of heb je dit ook gedaan?
Ja ik ga eventjes wachten tot die gene terug komt, god weet hoelang ik soieso moet wachten, en heb inmiddels alweer een nieuwe fiets maar mocht hij een keer los staan, dan hou ik me niet in nee.
Hardtraxx Veteran
14127 posts member since 2008
last seen 17 hours ago
Ik was die van mij 2 dagen nadat ie gejat was tegengekomen onderweg naar school, daar zaten twee kettingsloten op, maar zat niet vast aan de stalling. Dus toen snel mn moeder gebeld en de fiets achter in de auto geladen, en thuis die sloten er af geslepen. Zag er waarschijnlijk heel verdacht uit maar het was gewoon mijn fiets :P (het dat hier tijdje terug al gepost).
D
Hardtraxx Veteran
4969 posts member since 2012
Delt-A wrote:Ik was die van mij 2 dagen nadat ie gejat was tegengekomen onderweg naar school, daar zaten twee kettingsloten op, maar zat niet vast aan de stalling. Dus toen snel mn moeder gebeld en de fiets achter in de auto geladen, en thuis die sloten er af geslepen. Zag er waarschijnlijk heel verdacht uit maar het was gewoon mijn fiets :P (het dat hier tijdje terug al gepost).
Dacht al, ik herken dit verhaal :P
B
Hardtraxx Addict
1372 posts member since 2011
last seen May 2022
Da's idd het mooiste, fiets terug jatten.
D
Hardtraxx Veteran
Mijn avatar die gejat is.. :cry:
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Destination wrote:Mijn avatar die gejat is.. :cry:
Potverdorie zeg, ga je dit wel overleven?
D
Hardtraxx Veteran
Daveytl wrote:
Potverdorie zeg, ga je dit wel overleven?
Ik hoop het! :cry:
Hardtraxx Veteran
3470 posts member since 2010
last seen Sep 2018
hij is ook zo exclusief pff echt zonde man
B
Hardtraxx Addict
1401 posts member since 2012
last seen Jan 2021
Goh, ik wist helemaal niet dat er Theracords fanboys op deze site zaten! Jeetje.
D
Hardtraxx Veteran
Basss27 wrote:
Goh, ik wist helemaal niet dat er Theracords fanboys op deze site zaten! Jeetje.
Image
J
OV naar de mallemoeren #dat #is #erg #vervelend
Hardtraxx Veteran
4056 posts member since 2009
last seen Nov 2018
zo schandalig dat het bijna grappig is :/

http://lifetoday.be/2013/05/gas-boetes/
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
Delt-A wrote:Ik was die van mij 2 dagen nadat ie gejat was tegengekomen onderweg naar school, daar zaten twee kettingsloten op, maar zat niet vast aan de stalling. Dus toen snel mn moeder gebeld en de fiets achter in de auto geladen, en thuis die sloten er af geslepen. Zag er waarschijnlijk heel verdacht uit maar het was gewoon mijn fiets :P (het dat hier tijdje terug al gepost).
Heb je geluk dat je niet gepakt bent voor diefstal dan.