Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 658, 659, 660, 661, 662, 663, 664 ... 1303  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 00:32 

Hardtraxx Veteran

http://www.gelderlander.nl/regio/wijche ... -1.3834677

Kansloze zielen ook, hooligans. Afspreken om op een festival te gaan matten. Bewust dus het feest voor anderen willen verpesten. Nekschot a.u.b. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 00:35 

Hardtraxx Veteran

50 euro de man betalen voor een locatie om te kunnen matten :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 10:54 

chicken schreef:
http://www.gelderlander.nl/regio/wijchen-beuningen/knokpartij-hooligans-op-emporium-voorkomen-1.3834677

Kansloze zielen ook, hooligans. Afspreken om op een festival te gaan matten. Bewust dus het feest voor anderen willen verpesten. Nekschot a.u.b. :thumbdown:

tja dat heb je met die house tjappies he
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 23:45 

Hardtraxx Veteran

Zijn vaak geen house-mensen die hooligans :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 09:33 

Hardtraxx Veteran

Net anderhalve week beter nadat ik bijna 2 weken ziek ben geweest, toen kreeg ik van de week ineens heftige pijn in mijn lies en nu heb ik sinds gisteravond ineens weer 40 graden koorts...Zit iets absoluut niet goed en moet vanmiddag meteen langs in het ziekenhuis :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 10:08 

Hardtraxx Veteran

Verdomme. Ziek gemeld voor vandaag. Al sinds ik uit m'n nest kom een ondragelijke nekpijn. Zometeen afspraak bij de fysio. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 10:44 

Hardtraxx Veteran

Fuzzylogic schreef:
Net anderhalve week beter nadat ik bijna 2 weken ziek ben geweest, toen kreeg ik van de week ineens heftige pijn in mijn lies en nu heb ik sinds gisteravond ineens weer 40 graden koorts...Zit iets absoluut niet goed en moet vanmiddag meteen langs in het ziekenhuis :/

Aii, sterkte en hopen dat er niet veel aan de hand is :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 12:03 

Fuzzylogic schreef:

klinkt niet goed man
sterkte!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 14:07 

Hardtraxx Elite

Fuzzylogic schreef:

De Heijse pest ? Haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 14:48 

Hardtraxx Veteran

SL8492 schreef:
Fuzzylogic schreef:

Aii, sterkte en hopen dat er niet veel aan de hand is :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 15:01 

Hardtraxx Veteran

Sterkte..
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 18:35 

Hardtraxx Veteran

Fuzzylogic schreef:

Dat is niet zo best helaas! Ik hoop het beste voor je! :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 18:38 

Hard4Us schreef:
Fuzzylogic schreef:

De Heijse pest ? Haha

xd

hmm, ontsteking? of een uitzaaiing ergens van?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 18:39 

chicken schreef:
Verdomme. Ziek gemeld voor vandaag. Al sinds ik uit m'n nest kom een ondragelijke nekpijn. Zometeen afspraak bij de fysio. :thumbdown:

jezelf proberen te pijpen kun je alleen als je 1 of 2 ribben breekt en verwijderd.

of heb je gister in een kutpositie gebeft?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 19:04 

Hou als aub je meules dicht man, je hebt zelf nog nooit een mossel mogen ontleden, blij zijn dat je de tetten van je moeder hebt mogen zien vroeger toen ze je in bad stopte met haar badjas open
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 19:21 

JEFSKIII schreef:
Hou als aub je meules dicht man, je hebt zelf nog nooit een mossel mogen ontleden, blij zijn dat je de tetten van je moeder hebt mogen zien vroeger toen ze je in bad stopte met haar badjas open

:"""""""""""""""""""""""")
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 19:22 

Hardtraxx Veteran

Hele dag verheugd op TMS met Geck-o, gaat het niet door :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 19:52 

En-er-gy schreef:
JEFSKIII schreef:

:"""""""""""""""""""""""")

Je komt echt wat tekort he
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 20:17 

Hardtraxx Veteran

JEFSKIII schreef:
Als een marokkaan je fiets steelt en je steel terug bij dat volk, dus?

Van me spullen afblijven gewoon, klaar, punt.

Kerel...

Stel, een of andere Marokkaan steelt een fiets bij een nette Nederlandse jongen die net zo slecht kan nadenken over deze situatie als jij en hij besluit om zelf ook maar een fiets te stelen. Dit is jouw fiets. Vervolgens steel jij een fiets die van een of andere jongen blijkt te zijn die nog nooit in zijn leven iets mis heeft gedaan. Natuurlijk is het dan allemaal de schuld van de Marokkanen en heb jij al het recht om die jongen zijn fiets te stelen.... >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 20:49 

Hardtraxx Addict

En-er-gy schreef:
chicken schreef:

jezelf proberen te pijpen kun je alleen als je 1 of 2 ribben breekt en verwijderd.

of heb je gister in een kutpositie gebeft?

Afbeelding

Anyway, heb ik ook een keer gehad Chickz. Ik werd wakker en had niet normale nekpijn. Heb een heel weekend met m'n kop gewoon serieus scheef gelopen. :P Na die 3 dagen had ik er geen last meer van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 21:43 

Draidy schreef:
JEFSKIII schreef:
Als een marokkaan je fiets steelt en je steel terug bij dat volk, dus?

Van me spullen afblijven gewoon, klaar, punt.

Kerel...

Stel, een of andere Marokkaan steelt een fiets bij een nette Nederlandse jongen die net zo slecht kan nadenken over deze situatie als jij en hij besluit om zelf ook maar een fiets te stelen. Dit is jouw fiets. Vervolgens steel jij een fiets die van een of andere jongen blijkt te zijn die nog nooit in zijn leven iets mis heeft gedaan. Natuurlijk is het dan allemaal de schuld van de Marokkanen en heb jij al het recht om die jongen zijn fiets te stelen.... >.<

Zucht :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 21:48 

Hardtraxx Veteran

Socializerz schreef:
Basss27 schreef:
Anyway, heb ik ook een keer gehad Chickz. Ik werd wakker en had niet normale nekpijn. Heb een heel weekend met m'n kop gewoon serieus scheef gelopen. :P Na die 3 dagen had ik er geen last meer van.

Laatst nog gehad, precies hetzelfde gedaan als bas. Goed warmhouden helpt ook :)

Daar heb ik dus nu ook last van, met een scheve kop moeten lopen. :P Hoop inderdaad dat het binnen drie dagen weg is, met Intents voor de deur, al is het al kut genoeg dat ik nu niet kan werken. Had deze week alleen maar leuke afspraken voor werk. :(

Warm houden met een kruik o.i.d.? Tnx voor de tip. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 22:42 

Hardtraxx Veteran

Ah k, nice. Ga ik morgen eens proberen. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 23:19 

Hardtraxx Veteran

JEFSKIII schreef:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 23:26 

Hardtraxx Veteran

En-er-gy schreef:
chicken schreef:

Hier zit je dus fout.

Proberen kan iedereen.
Vorige  1 ... 658, 659, 660, 661, 662, 663, 664 ... 1303  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic