Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 5 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 9 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 14 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 days ago
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
http://www.gelderlander.nl/regio/wijche ... -1.3834677

Kansloze zielen ook, hooligans. Afspreken om op een festival te gaan matten. Bewust dus het feest voor anderen willen verpesten. Nekschot a.u.b. :thumbdown:
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
50 euro de man betalen voor een locatie om te kunnen matten :lol:
G
chicken wrote:http://www.gelderlander.nl/regio/wijchen-beuningen/knokpartij-hooligans-op-emporium-voorkomen-1.3834677

Kansloze zielen ook, hooligans. Afspreken om op een festival te gaan matten. Bewust dus het feest voor anderen willen verpesten. Nekschot a.u.b. :thumbdown:
tja dat heb je met die house tjappies he
F
Hardtraxx Veteran
6061 posts member since 2010
last seen 13 days ago
Zijn vaak geen house-mensen die hooligans :P
Hardtraxx Veteran
9476 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Net anderhalve week beter nadat ik bijna 2 weken ziek ben geweest, toen kreeg ik van de week ineens heftige pijn in mijn lies en nu heb ik sinds gisteravond ineens weer 40 graden koorts...Zit iets absoluut niet goed en moet vanmiddag meteen langs in het ziekenhuis :/
C
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2026
Verdomme. Ziek gemeld voor vandaag. Al sinds ik uit m'n nest kom een ondragelijke nekpijn. Zometeen afspraak bij de fysio. :thumbdown:
Hardtraxx Veteran
7976 posts member since 2013
last seen 6 hours ago
Fuzzylogic wrote:Net anderhalve week beter nadat ik bijna 2 weken ziek ben geweest, toen kreeg ik van de week ineens heftige pijn in mijn lies en nu heb ik sinds gisteravond ineens weer 40 graden koorts...Zit iets absoluut niet goed en moet vanmiddag meteen langs in het ziekenhuis :/
Aii, sterkte en hopen dat er niet veel aan de hand is :(
G
Fuzzylogic wrote:Net anderhalve week beter nadat ik bijna 2 weken ziek ben geweest, toen kreeg ik van de week ineens heftige pijn in mijn lies en nu heb ik sinds gisteravond ineens weer 40 graden koorts...Zit iets absoluut niet goed en moet vanmiddag meteen langs in het ziekenhuis :/
klinkt niet goed man
sterkte!
H
Hardtraxx Elite
2954 posts member since 2013
last seen Jul 2026
De Heijse pest ? Haha
Hardtraxx Veteran
3622 posts member since 2013
last seen Jul 2015
SL8492 wrote:
Aii, sterkte en hopen dat er niet veel aan de hand is :(
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Sterkte..
D
Hardtraxx Veteran
4969 posts member since 2012
Dat is niet zo best helaas! Ik hoop het beste voor je! :(
E
Hard4Us wrote:
De Heijse pest ? Haha
xd

hmm, ontsteking? of een uitzaaiing ergens van?
E
chicken wrote:Verdomme. Ziek gemeld voor vandaag. Al sinds ik uit m'n nest kom een ondragelijke nekpijn. Zometeen afspraak bij de fysio. :thumbdown:
jezelf proberen te pijpen kun je alleen als je 1 of 2 ribben breekt en verwijderd.

of heb je gister in een kutpositie gebeft?
J
Hou als aub je meules dicht man, je hebt zelf nog nooit een mossel mogen ontleden, blij zijn dat je de tetten van je moeder hebt mogen zien vroeger toen ze je in bad stopte met haar badjas open
E
JEFSKIII wrote:Hou als aub je meules dicht man, je hebt zelf nog nooit een mossel mogen ontleden, blij zijn dat je de tetten van je moeder hebt mogen zien vroeger toen ze je in bad stopte met haar badjas open
:"""""""""""""""""""""""")
Hardtraxx Veteran
7976 posts member since 2013
last seen 6 hours ago
Hele dag verheugd op TMS met Geck-o, gaat het niet door :cry:
J
En-er-gy wrote:
JEFSKIII wrote:Hou als aub je meules dicht man, je hebt zelf nog nooit een mossel mogen ontleden, blij zijn dat je de tetten van je moeder hebt mogen zien vroeger toen ze je in bad stopte met haar badjas open
:"""""""""""""""""""""""")
Je komt echt wat tekort he
Hardtraxx Veteran
6661 posts member since 2010
last seen Nov 2024
JEFSKIII wrote:Als een marokkaan je fiets steelt en je steel terug bij dat volk, dus?

Van me spullen afblijven gewoon, klaar, punt.
Kerel...

Stel, een of andere Marokkaan steelt een fiets bij een nette Nederlandse jongen die net zo slecht kan nadenken over deze situatie als jij en hij besluit om zelf ook maar een fiets te stelen. Dit is jouw fiets. Vervolgens steel jij een fiets die van een of andere jongen blijkt te zijn die nog nooit in zijn leven iets mis heeft gedaan. Natuurlijk is het dan allemaal de schuld van de Marokkanen en heb jij al het recht om die jongen zijn fiets te stelen.... >.<
B
Hardtraxx Addict
1401 posts member since 2012
last seen Jan 2021
En-er-gy wrote:
chicken wrote:Verdomme. Ziek gemeld voor vandaag. Al sinds ik uit m'n nest kom een ondragelijke nekpijn. Zometeen afspraak bij de fysio. :thumbdown:
jezelf proberen te pijpen kun je alleen als je 1 of 2 ribben breekt en verwijderd.

of heb je gister in een kutpositie gebeft?
Image

Anyway, heb ik ook een keer gehad Chickz. Ik werd wakker en had niet normale nekpijn. Heb een heel weekend met m'n kop gewoon serieus scheef gelopen. :P Na die 3 dagen had ik er geen last meer van.
J
Draidy wrote:
JEFSKIII wrote:Als een marokkaan je fiets steelt en je steel terug bij dat volk, dus?

Van me spullen afblijven gewoon, klaar, punt.
Kerel...

Stel, een of andere Marokkaan steelt een fiets bij een nette Nederlandse jongen die net zo slecht kan nadenken over deze situatie als jij en hij besluit om zelf ook maar een fiets te stelen. Dit is jouw fiets. Vervolgens steel jij een fiets die van een of andere jongen blijkt te zijn die nog nooit in zijn leven iets mis heeft gedaan. Natuurlijk is het dan allemaal de schuld van de Marokkanen en heb jij al het recht om die jongen zijn fiets te stelen.... >.<
Zucht :lol:
C
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2026
Socializerz wrote:
Basss27 wrote:Anyway, heb ik ook een keer gehad Chickz. Ik werd wakker en had niet normale nekpijn. Heb een heel weekend met m'n kop gewoon serieus scheef gelopen. :P Na die 3 dagen had ik er geen last meer van.
Laatst nog gehad, precies hetzelfde gedaan als bas. Goed warmhouden helpt ook :)
Daar heb ik dus nu ook last van, met een scheve kop moeten lopen. :P Hoop inderdaad dat het binnen drie dagen weg is, met Intents voor de deur, al is het al kut genoeg dat ik nu niet kan werken. Had deze week alleen maar leuke afspraken voor werk. :(

Warm houden met een kruik o.i.d.? Tnx voor de tip. :)
C
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2026
Ah k, nice. Ga ik morgen eens proberen. :thumbup:
Hardtraxx Veteran
4683 posts member since 2012
last seen Mar 2026
Image
Hardtraxx Veteran
14127 posts member since 2008
last seen 18 hours ago
En-er-gy wrote:
Hier zit je dus fout.

Proberen kan iedereen.