Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 6 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 9 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 15 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 days ago
E
dan moet je de bezorger even bellen :)

of de leverancier...
J
Dat me 3e fiets in 1 jaar tijd is gejat, pauperzooi

De troetelturkjes en de knuffelmarokaantjes konden hun handjes weer niet thuis houden, maar maakt niet uit ik haal er uit de Heistraat wel eentje weg ^^
B
Hardtraxx Addict
1401 posts member since 2012
last seen Jan 2021
JEFSKIII wrote:Dat me 3e fiets in 1 jaar tijd is gejat, pauperzooi

De troetelturkjes en de knuffelmarokaantjes konden hun handjes weer niet thuis houden, maar maakt niet uit ik haal er uit de Heistraat wel eentje weg ^^
Kijk uit met de lokfietsen he
Image
R
Hardtraxx Addict
1951 posts member since 2012
last seen Jan 2014
Nu al balen dat ik me kaartje voor Emporium verkocht heb, kan ik vanavond lekker vanuit me kamerraam alles horen .
J
Project 141 wrote:
JEFSKIII wrote:Dat me 3e fiets in 1 jaar tijd is gejat, pauperzooi

Dus jij gaat zelf een fiets jatten, maarrr fietsen jatten is marokkanen hun schuld.
Helmond hé, alles wat daar word gestolen is de schuld van de mokertjes, nee geen vooroordelen maar gewoon realisme

en Heistraat is een grote straat, vol met dat uitschot
J
Wellicht is dit de grootste belediging ooit
J
Ik wil er wel een jatten ja, maar wie weet doe ik het wel niet :cool:

Het was tevens maar een oude fiets van 20 jaar oud ofzo :lol:
N
Maakt je geen haar beter dan die Marokkanen. Ga jij ook maar het land uit dan.
J
Als een marokkaan je fiets steelt en je steel terug bij dat volk, dus?

Van me spullen afblijven gewoon, klaar, punt.
N
Oh dan heb ik niks gezegd als je er een van een Marokkaan terug steelt :thumbup: Ik moet je gelijk geven.
Hardtraxx Veteran
14127 posts member since 2008
last seen 18 hours ago
Maakt hem toch nog steeds niks beter? Als je er een van een andere marokaan steelt, dan gaat die er ook weer een stelen. (of misschien is het wel een heel brave jongen van wie jefskiii dan de fiets jat)
Alsof de hele marrokaanse bevolking in Nederland jouw fiets nu gejat heeft. :')
J
Ja
N
De kans is dan wel groter dat je een fiets jat van iemand die criminele activiteiten verricht. Dus ik zeg dat het ethisch verantwoord is.
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
Als iemand jouw konijn vermoordt, is het dan ook ethisch verantwoord om zijn konijn te vermoorden uit wraak?
N
Nee, want ik maak onderscheid tussen die gevallen. Maar als je het bijvoorbeeld hebt over iemand die in drugs handelt om aan zijn geld te komen, dan mag zijn fiets best gestolen worden. Nu weet je niet of je de fiets van zo iemand jat, maar ALS je dan een fiets gaat jatten, doe het dan van een Marokkaan want daarbij is de kans hoger dat het zo iemand is.
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 12 days ago
Een fiets jatten blijft een teringstreek, maakt niet uit van wie hij is. Ga nu niet downplayen alsof je uberhaupt al weet van wie de fiets is.
N
Eens.
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Een hele berg onnozelheid weer hier.

Gelukkig heeft Steffnov ze nog wel op een rijtje. Iemand zijn fiets/jas jatten is gewoon een kutstreek.
J
Jullie leven toch wel met me mee toch :(
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Ja tuurlijk
Hardtraxx Veteran
14127 posts member since 2008
last seen 18 hours ago
Daveytl wrote:Een hele berg onnozelheid weer hier.

Gelukkig heeft Steffnov ze nog wel op een rijtje. Iemand zijn fiets/jas jatten is gewoon een kutstreek.
Hey en ik dan? Ik voel me beledigd :P
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
Daveytl wrote:Een hele berg onnozelheid weer hier.
Welkom in de off-topic. ^^
Hardtraxx Veteran
6265 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Mijn fiets was eens gejat, toen zag ik hem een maand later gewoon op straat staan... tja, toen heb ik hem teruggejat... hoe zit dat dan, ethisch gezien? :x
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 12 days ago
The Skribbler wrote:Mijn fiets was eens gejat, toen zag ik hem een maand later gewoon op straat staan... tja, toen heb ik hem teruggejat... hoe zit dat dan, ethisch gezien? :x
Is geen jatten he. Is terugclaimen van wat ooit van jou was. Het werk doen wat de wouten niet doen. En het is moeilijk stelen van iemand die zonder toestemming (betalen is ook een vorm van toestemming) aan jouw fiets is gekomen.
F
Hardtraxx Veteran
6061 posts member since 2010
last seen 13 days ago
chicken wrote:Als iemand jouw konijn vermoordt, is het dan ook ethisch verantwoord om zijn konijn te vermoorden uit wraak?
Ja, wat mij betreft wel.