dan moet je de bezorger even bellen 
of de leverancier...
of de leverancier...
Kijk uit met de lokfietsen heJEFSKIII wrote:Dat me 3e fiets in 1 jaar tijd is gejat, pauperzooi
De troetelturkjes en de knuffelmarokaantjes konden hun handjes weer niet thuis houden, maar maakt niet uit ik haal er uit de Heistraat wel eentje weg

Helmond hé, alles wat daar word gestolen is de schuld van de mokertjes, nee geen vooroordelen maar gewoon realismeProject 141 wrote:Dus jij gaat zelf een fiets jatten, maarrr fietsen jatten is marokkanen hun schuld.JEFSKIII wrote:Dat me 3e fiets in 1 jaar tijd is gejat, pauperzooi
De troetelturkjes en de knuffelmarokaantjes konden hun handjes weer niet thuis houden, maar maakt niet uit ik haal er uit de Heistraat wel eentje weg
Hey en ik dan? Ik voel me beledigdDaveytl wrote:Een hele berg onnozelheid weer hier.
Gelukkig heeft Steffnov ze nog wel op een rijtje. Iemand zijn fiets/jas jatten is gewoon een kutstreek.
Welkom in de off-topic.Daveytl wrote:Een hele berg onnozelheid weer hier.
Is geen jatten he. Is terugclaimen van wat ooit van jou was. Het werk doen wat de wouten niet doen. En het is moeilijk stelen van iemand die zonder toestemming (betalen is ook een vorm van toestemming) aan jouw fiets is gekomen.The Skribbler wrote:Mijn fiets was eens gejat, toen zag ik hem een maand later gewoon op straat staan... tja, toen heb ik hem teruggejat... hoe zit dat dan, ethisch gezien?
Ja, wat mij betreft wel.chicken wrote:Als iemand jouw konijn vermoordt, is het dan ook ethisch verantwoord om zijn konijn te vermoorden uit wraak?