Presentatie is goed gegaan. 
wrote:Presentatie is goed gegaan.
Maar gratzIrritatiemomentjes
wrote:Presentatie is goed gegaan.
Maar gratzIrritatiemomentjes
toch maar eens op tijd beginnen dan?wrote:fucking deadlines, blij als het vrijdag is, nu al de 5e keer sinds vorige week dinsdag dat ik tot minstens 4 uur opblijf om aan school te werken. Welterusten, morgen er weer om 8 uur uit.
Heb ik ook gedaan, heb alleen m'n twee grootste vakken van een half jaar geleden moeten herkansen (beide 84 sbu). Uiteraard nu wel harder aan het werk dan aan het begin van de periode, maar ook toen was ik al aan mn huiswerk begonnenwrote:toch maar eens op tijd beginnen dan?wrote:fucking deadlines, blij als het vrijdag is, nu al de 5e keer sinds vorige week dinsdag dat ik tot minstens 4 uur opblijf om aan school te werken. Welterusten, morgen er weer om 8 uur uit.
hoofdkantoor Achmeawrote:Waar in Zeist moet je zijn Kasper?
wrote:wrote:twitter..
wrote:Barca...
Haha meen je niet. Had eff wat eerder gezegd.wrote:hoofdkantoor Achmeawrote:Waar in Zeist moet je zijn Kasper?
Dudewrote:Sommige lui hier op het forum:
TC-artiesten draaien niet meer divers genoeg.....
adaro is belangrijker omdat je m maar op een bepaald feest tegenkomt en daarna nooit meer
ineens is alles kut enter hier :')
Je bent 14.. Je mag pas net zonder begeleiding op het internetwrote:wrote:wrote:twitter..Zelf nooit op hyves, Twitter, facebook, instagram etc.. gezeten.
Ik raad je aan het probleem bij jezelf te zoeken, en niet bij anderen.wrote:Sommige lui hier op het forum:
TC-artiesten draaien niet meer divers genoeg.....
adaro is belangrijker omdat je m maar op een bepaald feest tegenkomt en daarna nooit meer
ineens is alles kut enter hier :')