Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 28 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 hour ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago

Wil jij een electro/house sectie?

Ja, onder andere muziek een overzichtelijke sectie voor electro/house.
26
34%
Nee, ik ben koppig.
50
66%

Total votes: 76

S
Althans ik toch.
Wil jij ook een Electro/house sectie naast het hardstyle,hardcore... Gedeelte?
Reageer dan hier!
Last edited by Spablauw on , edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
4354 posts member since 2011
last seen Jan 2016
Thepump wrote:Nee, het gaat over de hardere stijlen. Rot dan lekker op naar andere fora of ga naar "andere muziek"
ja rot lekker op. jij dus thepump.

Lijkt mij een fijn plan, aangezien het genre toch zo samensmelt in sommige gevallen lijkt het mij geen overbodige luxe. Als is het maar in andere muziek waar niet alle toppics op 1 plek moeten.
S
Of degene die het niet willen lezen erover heen. Ik denk dat het bezoekersaantal op HT fel zal stijgen = meer inkomsten...
S
Even een poll maken...

Iets van 'oogkleppen' en 'jammer'.
Last edited by Spablauw on , edited 2 times in total.
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 1 day ago
Mag je in de "andere muziek" sectie houden. Dit forum is toegewijd aan de hardere stijlen, electro/house is hier geen onderdeel van. Anders kun je zeggen dat een boyband sectie het bezoekersaantal fel zal doen stijgen.

Oftewel nee, want ongerelateerd.
Hardtraxxer
122 posts member since 2013
last seen May 2013
Spablauw wrote:Gelieve enkel serieuze reacties. Autistisch gedrag draagt niets bij.
Denk jij nou serieus dat HT hier op zit te wachten? Hooguit een enkeling die het eventueel wel fijn zo vinden. Het oprichten van een compleet nieuw forum zou nog altijd een beter idee zijn. De stijlen passen echt niet bij elkaar. Deze site is overigens alleen voor de hardere stijlen waar house niet bij hoort. Daarnaast is eroverheen lezen zo'n slap argument om het wel te doen. Daarbij denk ik dat de vaste garde, misschien wel naar harderstate o.i.d. verhuist.
Hardtraxx Beheerder
6141 posts member since 2008
last seen 28 minutes ago
Spablauw wrote:Of degene die het niet willen lezen erover heen. Ik denk dat het bezoekersaantal op HT fel zal stijgen = meer inkomsten...
Er zijn ook andere manieren om daar voor te zorgen en dan hoeven we niet eens af te wijken van waar Hardtraxx voor is.
Wij willen een Electro/house sectie op Hardtraxx
Wij niet. :thumbup:
Steffnov wrote:Mag je in de "andere muziek" sectie houden. Dit forum is toegewijd aan de hardere stijlen, electro/house is hier geen onderdeel van. Anders kun je zeggen dat een boyband sectie het bezoekersaantal fel zal doen stijgen.

Oftewel nee, want ongerelateerd.
En dit dus ^^
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2016
Thepump wrote:
Spablauw wrote:Gelieve enkel serieuze reacties. Autistisch gedrag draagt niets bij.
Denk jij nou serieus dat HT hier op zit te wachten? Hooguit een enkeling die het eventueel wel fijn zo vinden. Het oprichten van een compleet nieuw forum zou nog altijd een beter idee zijn. De stijlen passen echt niet bij elkaar. Deze site is overigens alleen voor de hardere stijlen waar house niet bij hoort. Daarnaast is eroverheen lezen zo'n slap argument om het wel te doen. Daarbij denk ik dat de vaste garde, misschien wel naar harderstate o.i.d. verhuist.
volgens mij is van de vaste allang een deel weg.
Hardtraxx Addict
1038 posts member since 2009
last seen Aug 2026
Bedoelt meneer spablauw niet de stijl a la Geck-e, ACTI, Subground en Qult?
Die muziek wordt nu in de hardtrancesectie besloten terwijl dat mijns inziens niet helemaal klopt. Een aparte sectie daarvoor zou niet verkeerd zijn vind ik. Alhoewel de naam hardtrance gaat veranderen in harddance, als ik het goed heb? In dat geval is een nieuwe sectie niet meer nodig.
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2016
Qz. wrote:Bedoelt meneer spablauw niet de stijl a la Geck-e, ACTI, Subground en Qult?
Die muziek wordt nu in de hardtrancesectie besloten terwijl dat mijns inziens niet helemaal klopt. Een aparte sectie daarvoor zou niet verkeerd zijn vind ik. Alhoewel de naam hardtrance gaat veranderen in harddance, als ik het goed heb? In dat geval is een nieuwe sectie niet meer nodig.
nee hij doelt echt op house... progressive big room electro etc.
Hardtraxx Veteran
3622 posts member since 2013
last seen Jul 2015
Jor-D wrote:
Spablauw wrote:
Wij willen een Electro/house sectie op Hardtraxx
Wij niet. :thumbup:
Hardtraxx Veteran
3210 posts member since 2011
last seen 8 hours ago
Ik wel :thumbup:
Hardtraxx Addict
1038 posts member since 2009
last seen Aug 2026
teupie wrote:
Qz. wrote:Bedoelt meneer spablauw niet de stijl a la Geck-e, ACTI, Subground en Qult?
nee hij doelt echt op house... progressive big room electro etc.
Oké, dat vind ik ook niet op HT passen.
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2016
Ach jeugd als jor-d het niet wil zal het weinig uitmaken helaas... Is het niet gewoon mogelijk om 'andere muziek'wat uit te bereiden?
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 28 days ago
Flikker alsjeblieft een pleuriseind op Spablauw.
N
Hardtraxx Addict
1519 posts member since 2012
last seen 4 days ago
Ik wil ook wel zoiets, al is het alleen maar in de andere muziek sectie, daar staan zoveel stijlen door elkaar, terwijl ik me langzaam ook wat meer verdiep in de house scene :)
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Kom op zeg. Het is een Harder Styles Forum. Geen EDM forum..

Voor degene die House willen, er is een mooi topic in het andere muziek gedeelte: (Progressive/Electro)House
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
Gewoon nee.
Hardtraxx Veteran
4939 posts member since 2009
last seen Oct 2014
HARDtraxx

Nee.
D
Hardtraxx Veteran
4969 posts member since 2012
Rik wrote:HARDtraxx

Nee.
Hardtraxxer
89 posts member since 2009
last seen Oct 2013
Misschien moeten ze maar SOFTtraxx beginnen :P

Is nog vrij xd
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2016
Donovanray wrote:Misschien moeten ze maar SOFTtraxx beginnen :P

Is nog vrij xd
Als ik een beetje into ict was had ik het gedaan, maar helaas heb er geen verstand van -.-
S
Er is gewoon geen deftig house forum als dit forum en dat is jammer. Maar gewoon in het andere muziek topic mag ook, gewoon een overzichtelijk plekje waar we het nieuws en de releases enzo bij kunnen houden...
Hardtraxxer
89 posts member since 2009
last seen Oct 2013
teupie wrote:
Donovanray wrote:Misschien moeten ze maar SOFTtraxx beginnen :P

Is nog vrij xd
Als ik een beetje into ict was had ik het gedaan, maar helaas heb er geen verstand van -.-
even naar http://www.hostnet.nl

URL aanvragen eerste jaar 1,95 daarna 9.95 volgens mij (ex btw dacht ik)
Host pakket aanvragen voor dat url. En dan gewoon 1tje voor Wordpress die is 3 euro per maand. Wordpress is dan al geïnstalleerd. Even een mooie template zoeken op internet en even rommelen in de admin. Wat plugins voor wordpress installeren net welke je nodig hebt. En klaar :) Hardtraxx is volgens mij ook met wordpress gemaakt als ik me niet vergis.

Succes :thumbup:
S
Of gewoon een house sectie onder andere muziek :cool: