Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4  Volgende

Wil jij een electro/house sectie?
Ja, onder andere muziek een overzichtelijke sectie voor electro/house. 34%  34%  [ 26 ]
Nee, ik ben koppig. 66%  66%  [ 50 ]
Totaal aantal stemmen : 76
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 17:50 

Althans ik toch.
Wil jij ook een Electro/house sectie naast het hardstyle,hardcore... Gedeelte?
Reageer dan hier!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 17:54 

Hardtraxx Veteran

Thepump schreef:
Nee, het gaat over de hardere stijlen. Rot dan lekker op naar andere fora of ga naar "andere muziek"

ja rot lekker op. jij dus thepump.

Lijkt mij een fijn plan, aangezien het genre toch zo samensmelt in sommige gevallen lijkt het mij geen overbodige luxe. Als is het maar in andere muziek waar niet alle toppics op 1 plek moeten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 17:56 

Of degene die het niet willen lezen erover heen. Ik denk dat het bezoekersaantal op HT fel zal stijgen = meer inkomsten...
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 18:00 

Even een poll maken...

Iets van 'oogkleppen' en 'jammer'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 18:02 

Hardtraxx Veteran

Mag je in de "andere muziek" sectie houden. Dit forum is toegewijd aan de hardere stijlen, electro/house is hier geen onderdeel van. Anders kun je zeggen dat een boyband sectie het bezoekersaantal fel zal doen stijgen.

Oftewel nee, want ongerelateerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 18:05 

Hardtraxxer

Spablauw schreef:
Gelieve enkel serieuze reacties. Autistisch gedrag draagt niets bij.

Denk jij nou serieus dat HT hier op zit te wachten? Hooguit een enkeling die het eventueel wel fijn zo vinden. Het oprichten van een compleet nieuw forum zou nog altijd een beter idee zijn. De stijlen passen echt niet bij elkaar. Deze site is overigens alleen voor de hardere stijlen waar house niet bij hoort. Daarnaast is eroverheen lezen zo'n slap argument om het wel te doen. Daarbij denk ik dat de vaste garde, misschien wel naar harderstate o.i.d. verhuist.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 18:05 

Hardtraxx Beheerder

Spablauw schreef:
Of degene die het niet willen lezen erover heen. Ik denk dat het bezoekersaantal op HT fel zal stijgen = meer inkomsten...

Er zijn ook andere manieren om daar voor te zorgen en dan hoeven we niet eens af te wijken van waar Hardtraxx voor is.

Citaat:
Wij willen een Electro/house sectie op Hardtraxx

Wij niet. :thumbup:

Steffnov schreef:
Mag je in de "andere muziek" sectie houden. Dit forum is toegewijd aan de hardere stijlen, electro/house is hier geen onderdeel van. Anders kun je zeggen dat een boyband sectie het bezoekersaantal fel zal doen stijgen.

Oftewel nee, want ongerelateerd.

En dit dus ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 18:09 

Hardtraxx Veteran

Thepump schreef:
Spablauw schreef:
Gelieve enkel serieuze reacties. Autistisch gedrag draagt niets bij.

Denk jij nou serieus dat HT hier op zit te wachten? Hooguit een enkeling die het eventueel wel fijn zo vinden. Het oprichten van een compleet nieuw forum zou nog altijd een beter idee zijn. De stijlen passen echt niet bij elkaar. Deze site is overigens alleen voor de hardere stijlen waar house niet bij hoort. Daarnaast is eroverheen lezen zo'n slap argument om het wel te doen. Daarbij denk ik dat de vaste garde, misschien wel naar harderstate o.i.d. verhuist.

volgens mij is van de vaste allang een deel weg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 19:02 

Hardtraxx Addict

Bedoelt meneer spablauw niet de stijl a la Geck-e, ACTI, Subground en Qult?
Die muziek wordt nu in de hardtrancesectie besloten terwijl dat mijns inziens niet helemaal klopt. Een aparte sectie daarvoor zou niet verkeerd zijn vind ik. Alhoewel de naam hardtrance gaat veranderen in harddance, als ik het goed heb? In dat geval is een nieuwe sectie niet meer nodig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 19:14 

Hardtraxx Veteran

Qz. schreef:
Die muziek wordt nu in de hardtrancesectie besloten terwijl dat mijns inziens niet helemaal klopt. Een aparte sectie daarvoor zou niet verkeerd zijn vind ik. Alhoewel de naam hardtrance gaat veranderen in harddance, als ik het goed heb? In dat geval is een nieuwe sectie niet meer nodig.

nee hij doelt echt op house... progressive big room electro etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 19:15 

Hardtraxx Veteran

Jor-D schreef:
Spablauw schreef:
Citaat:
Wij willen een Electro/house sectie op Hardtraxx

Wij niet. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 19:16 

Hardtraxx Veteran

Ik wel :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 19:18 

Hardtraxx Addict

teupie schreef:
Qz. schreef:

nee hij doelt echt op house... progressive big room electro etc.

Oké, dat vind ik ook niet op HT passen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 19:19 

Hardtraxx Veteran

Ach jeugd als jor-d het niet wil zal het weinig uitmaken helaas... Is het niet gewoon mogelijk om 'andere muziek'wat uit te bereiden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 19:48 

Bierkoning

Flikker alsjeblieft een pleuriseind op Spablauw.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 19:53 

Hardtraxx Addict

Ik wil ook wel zoiets, al is het alleen maar in de andere muziek sectie, daar staan zoveel stijlen door elkaar, terwijl ik me langzaam ook wat meer verdiep in de house scene :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 19:57 

Hardtraxx Veteran

Kom op zeg. Het is een Harder Styles Forum. Geen EDM forum..

Voor degene die House willen, er is een mooi topic in het andere muziek gedeelte: andere-muziek/dirty-club-house-t16320.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 20:09 

Hardtraxx Veteran

Gewoon nee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 20:11 

Hardtraxx Veteran

HARDtraxx

Nee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 20:19 

Hardtraxx Veteran

Rik schreef:
HARDtraxx

Nee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 20:47 

Hardtraxxer

Misschien moeten ze maar SOFTtraxx beginnen :P

Is nog vrij xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 20:56 

Hardtraxx Veteran

Donovanray schreef:

Is nog vrij xd

Als ik een beetje into ict was had ik het gedaan, maar helaas heb er geen verstand van -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 21:10 

Er is gewoon geen deftig house forum als dit forum en dat is jammer. Maar gewoon in het andere muziek topic mag ook, gewoon een overzichtelijk plekje waar we het nieuws en de releases enzo bij kunnen houden...
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 21:12 

Hardtraxxer

teupie schreef:
Donovanray schreef:

Is nog vrij xd

Als ik een beetje into ict was had ik het gedaan, maar helaas heb er geen verstand van -.-

even naar http://www.hostnet.nl

URL aanvragen eerste jaar 1,95 daarna 9.95 volgens mij (ex btw dacht ik)
Host pakket aanvragen voor dat url. En dan gewoon 1tje voor Wordpress die is 3 euro per maand. Wordpress is dan al geïnstalleerd. Even een mooie template zoeken op internet en even rommelen in de admin. Wat plugins voor wordpress installeren net welke je nodig hebt. En klaar :) Hardtraxx is volgens mij ook met wordpress gemaakt als ik me niet vergis.

Succes :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 21:20 

Of gewoon een house sectie onder andere muziek :cool:
1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen