Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 642, 643, 644, 645, 646, 647, 648 ... 1303  Volgende
Bericht Geplaatst op 11 apr 2013 16:22 

Hardtraxx Veteran

fekete die hs op radio toppa sluit
Bericht Geplaatst op 11 apr 2013 16:30 

Hardtraxx Veteran

ErikZ schreef:

Je bent 14.. Je mag pas net zonder begeleiding op het internet :lol:

Jij bent 25 en jij bent volwassen genoeg om iemand op zijn leeftijd af te rekenen? En waar slaat die zin überhaupt op?
Bericht Geplaatst op 11 apr 2013 16:38 

Hardtraxx Veteran

En-er-gy schreef:
Sommige lui hier op het forum:

TC-artiesten draaien niet meer divers genoeg.....

adaro is belangrijker omdat je m maar op een bepaald feest tegenkomt en daarna nooit meer

ineens is alles kut enter hier :')

Soms is deze leven een bitch mattie maar je moet er boven staan tog rage against the machine alles
Bericht Geplaatst op 11 apr 2013 16:40 

Hardtraxx Veteran

tommetjeuh schreef:
En-er-gy schreef:

adaro is belangrijker omdat je m maar op een bepaald feest tegenkomt en daarna nooit meer

Soms is deze leven een bitch mattie maar je moet er boven staan tog rage against the machine alleZ

#FTS
Bericht Geplaatst op 11 apr 2013 17:13 

Hardtraxx Veteran

HardstyleForEvah schreef:
ErikZ schreef:

Je bent 14.. Je mag pas net zonder begeleiding op het internet :lol:

Jij bent 25 en jij bent volwassen genoeg om iemand op zijn leeftijd af te rekenen? En waar slaat die zin überhaupt op?

Hij heeft gelijk keel
Bericht Geplaatst op 11 apr 2013 17:19 

Hardtraxx Veteran

Beetje wel. :$
OT: het topic wegklikken waar het nummer in staat wat je luistert :(
Bericht Geplaatst op 11 apr 2013 17:47 

Hardtraxx Veteran

JVDM schreef:
OT: het topic wegklikken waar het nummer in staat wat je luistert :(

Heb ik ook knetters vaak last van :mad:
Bericht Geplaatst op 11 apr 2013 18:33 

Hardtraxx Veteran

En-er-gy schreef:

ineens alles kut enter? :D

volgens mij zitten er hier maar een paar mensen die de muziek echt waarderen de rest is alleen maar aan t bashen :lol:
Bericht Geplaatst op 11 apr 2013 19:11 

Hardtraxx Veteran

Kudt. Hij heeft ons door. :mad:
Bericht Geplaatst op 11 apr 2013 19:41 

Hardtraxx Veteran

https://twitter.com/Bassmoverz

Deze gast, hij reageert op elke tweet van een hardstyle/hardcore artiest. Ik zie hem overal staan.
Bericht Geplaatst op 11 apr 2013 19:50 

Hardtraxx Veteran

Lenny schreef:

Deze gast, hij reageert op elke tweet van een hardstyle/hardcore artiest. Ik zie hem overal staan.

Inderdaad ik zie ook overal die rode B staan :sleep:
Bericht Geplaatst op 11 apr 2013 19:52 

Hardtraxx Veteran

Doordat ik moe ben, ben ik niet geconcentreerd en druk ik tijdens het mixen op een verkeerde knop, mix mislukt gvd -.-
Bericht Geplaatst op 11 apr 2013 19:53 

Hardtraxx Addict

Lenny schreef:

Ook op facebook ja, zie je ook overal de naam Jack Sorensen voorbij komen
Bericht Geplaatst op 11 apr 2013 19:58 

Hardtraxx Veteran

Dan ben ik dus niet de enige, haha :P

Verder irriteer ik me ook mateloos aan de ING, lijerts zijn het echt. Nooit kan je bij je geld.
Bericht Geplaatst op 11 apr 2013 20:00 

Lenny schreef:
Verder irriteer ik me ook mateloos aan de ING, lijerts zijn het echt. Nooit kan je bij je geld.

Daarom maandag gesprek bij de Rabobank om daar een rekening te openen.
Bericht Geplaatst op 11 apr 2013 20:01 

Hardtraxx Veteran

En-er-gy schreef:
Lenny schreef:

Daarom maandag gesprek bij de Rabobank om daar een rekening te openen.

Ik wil godverdomme een nieuwe PS3 controller halen, en alles loop vast. De tering hea...
Bericht Geplaatst op 11 apr 2013 20:26 

Hardtraxx Veteran

Lenny schreef:

:') Typisch voorbeeld van de huidige maatschappij. Altijd maar een zondebok willen aanwijzen. Je weet dat de ING hier niets aan kan doen?
Bericht Geplaatst op 11 apr 2013 20:29 

Hardtraxx Veteran

chicken schreef:
Lenny schreef:

:') Typisch voorbeeld van de huidige maatschappij. Altijd maar een zondebok willen aanwijzen. Je weet dat de ING hier niets aan kan doen?

Ligt eraan. Ze zijn sowieso deels verantwoordelijk voor de blijkbaar onvoldoende beveiliging. Ook zijn er aluhoedjes die beweren dat ING dit zelf veroorzaakt om andere gevoelige informatie te wissen, maar ja, aluhoedjes... :P
Bericht Geplaatst op 11 apr 2013 20:30 

Hardtraxx Veteran

Je kan je niet of nauwelijks beveiligen tegen DDOS, dat is het probleem juist. :P
Bericht Geplaatst op 11 apr 2013 20:36 

Hardtraxx Veteran

chicken schreef:
Je kan je niet of nauwelijks beveiligen tegen DDOS, dat is het probleem juist. :P

Maar DDoS aanvallen flooden je server zodat deze onbereikbaar wordt. Het feit dat er veranderde informatie aanwezig was (zoals veranderde banksaldo's) wordt níet veroorzaakt door een DDoS, dus dat is sowieso niet het enige.
Bericht Geplaatst op 11 apr 2013 20:37 

Hardtraxx Veteran

Klopt, het zaakje stinkt ook. Het is ook zeker niet voor niks dat de de gekkies hun aluhoedje weer op hebben gezet, maar vandaag is het 'gewoon' een ddos.
Bericht Geplaatst op 11 apr 2013 20:46 

Vandaag DDoS, Morgen kaas zonder gaten op de bankrekening?
Bericht Geplaatst op 11 apr 2013 20:47 

Hardtraxx Veteran

chicken schreef:
Klopt, het zaakje stinkt ook. Het is ook zeker niet voor niks dat de de gekkies hun aluhoedje weer op hebben gezet, maar vandaag is het 'gewoon' een ddos.

Tegen DDos kan je idd vrij weinig doen... Maar zoals dat ik geen geld heb en zogenaamd in de min sta, en dan op Twitter zeggen dan het mijn schuld is. Daar kunnen ze wel wat aan doen.

Maar ING heeft veel vaker storingen.
Bericht Geplaatst op 11 apr 2013 21:02 

Lenny schreef:
Tegen DDos kan je idd vrij weinig doen... Maar zoals dat ik geen geld heb en zogenaamd in de min sta, en dan op Twitter zeggen dan het mijn schuld is. Daar kunnen ze wel wat aan doen.

Maar ING heeft veel vaker storingen.

hahahahahaha helemaal niet xd
die storing bij het verwerken van de saldos was tijdelijk, ze wisten het en alles is netjes gefixt, dus wat zeur je nou xd
als je nou ook echt geld kwijt was fzo
en heb je te weinig geld om boodschappen te doen, dan moet je maar niet zon arme pauper zijn.

ik snap ook niet echt waarom iemand de servers wil DDoSen... wat schiet je daar mee op behalve downtime? je kan er geen servers mee hacken toch?
Bericht Geplaatst op 11 apr 2013 21:07 

Hardtraxx Veteran

Sowieso, DDoS aanvallen moet je gewoon makkelijk binnen een bepaalde tijd kunnen redirecten. Snap niet hoe dit, mocht het wel zuiver zijn, zo lang kan aanhouden.
Vorige  1 ... 642, 643, 644, 645, 646, 647, 648 ... 1303  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic