Toen ik op de middelbare zat hadden we er 2 per dag in de proefwerkweek...wrote:Wel als je meerdere proefwerken per week hebt+ verslagen (4 of 5 gemiddeld per week)wrote:dus heb je niet de longen uit je lijf geleerdwrote:3 dagen lang de longen uit mijn lijf geleerd voor een PW, resultaat: 2.3
ont:
het geluk waarmee real gister won
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
-
HHardtraxxer
- 71 posts member since 2013
- last seen Apr 2013
HardstyleForEvah, misschien ligt de studie/opleiding buiten jou hersenniveau
Hehe iemand die er verstand van heeftwrote:HardstyleForEvah, misschien ligt de studie/opleiding buiten jou hersenniveau
Rebirth op facebook:wrote:huhwrote:Domme mensen die op de Rebirth vraag over wie het anthem gemaakt heeft, Frontliner en Wildstylez zeggen. En als je het bericht goed leest en een klein beetje muziekkennis heb weet je dat het Scope DJ is.
De man achter het anthem van dit jaar staat bekend om zijn opzwepende melodieën, strak sound design en dikke reversed bass! Denk jij te weten wie het is?
Laat in een reactie op dit bericht weten welke DJ het Rebirth Festival 2013 anthem maakt en maak kans op combi-kaarten voor Rebirth Festival!
En dan al die mensen die Wildstylez of Frontliner reageren...
Wat heeft scope DJ met opzwepende reverse basses te maken dan.
Oja hij heeft er 1 gemaakt in 2004
Je download je gegevens, blijft volgende klikken, soms een keer wat aanpassen en klaar. 2 minuten tijdwrote:belastingsaangifte doen
Was verder een genietmomentje voor me, had weinig verwacht maar is een stuk meer dan verwacht
Ik vind het nog dommer aangezien die 2 niet eens op Rebirth staan.wrote:En dan al die mensen die Wildstylez of Frontliner reageren...
-
G
laatste keer was 3 jaar terug, dus moest ff wennenwrote:Je download je gegevens, blijft volgende klikken, soms een keer wat aanpassen en klaar. 2 minuten tijdwrote:belastingsaangifte doen
Was verder een genietmomentje voor me, had weinig verwacht maar is een stuk meer dan verwacht
Ik raad je toch aan om z'n discografie wat nader te bekijkenwrote:Wat heeft scope DJ met opzwepende reverse basses te maken dan.
Hij heeft zelfs ooit een Scope DJ Loves The Reversed Bass-remix gemaakt
View on YouTube
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenland ... Meir.dhtml
Altijd leuk zo 500m van je deur af
triest volk dat hier rondloopt
Altijd leuk zo 500m van je deur af
Coolwrote:Kut plaat
Koufront dat er aankomt. Geef mij maar dit soort weer en dan eventueel nog een graad of 10 erbij.
Beetje voetballen achter het huis en op t veld nabij met huisgenoten.
wrote:http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenland/article/detail/1591602/2013/03/06/Harlem-Shake-loopt-uit-de-hand-op-Antwerpse-Meir.dhtml
Altijd leuk zo 500m van je deur aftriest volk dat hier rondloopt
zijn altijd weer die KUT BUITENLANDERSnegers die alles verpesten
nah voor t eerst een mix afgekeurd omdat er een ''copyright content track'' inzit
ook voor het eerst dat ze daar op letten op beat.nl
ook voor het eerst dat ze daar op letten op beat.nl
-
N
Naar school komen om te leren en dan zo'n slap lulverhaal krijgen over design.
ik hoor niks anders op schoolwrote:Naar school komen om te leren en dan zo'n slap lulverhaal krijgen over design.
on-topic: kapper die onverwachts dicht is, nog een weekend met dat oerwoud op men kop
de andere in de buurt zijn nogal onbekwaamwrote:er bestaan meer kappers
-
N
Een nest/oerwoud op je kop en de rest kort, dat is toch helemaal de shit tegenwoordig?
Of Vato Gonzalez (te zien in die Dancefair Aftermovie), meest retarded kapsel dat ik in mn leven heb gezien 
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Leip!wrote:Of Vato Gonzalez (te zien in die Dancefair Aftermovie), meest retarded kapsel dat ik in mn leven heb gezien