Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 627, 628, 629, 630, 631, 632, 633 ... 1303  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2013 19:43 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Ik vind Scrubs en The Office ook wel leuk, en That 70's Show was wel leuk. En Tosh.O natuurlijk.
Verder ook alleen de tekenfilms, jammer dat ze The Simpsons niet meer uitzenden, al heel lang niet meer.

Wat vind je leuk aan Always Sunny In Philadelphia dan?


Oja The Office is geniaal haha.

Weet ik veel waarom ik het leuk vind, dat vind ik gewoon (mss is het die chaos altijd). Hoef ik me toch niet voor te verantwoorden. :P

chicken schreef:

Delt-A schreef:
En Tosh.O natuurlijk.

Dit snap ik dan weer niet. Dat mensen dit leuk kunnen vinden...


Dit ben ik met je eens, wat een kutprogramma. Vooral die presentator en dat er letterlijk na elke (niet grappige) zin zo'n lachend publiek wordt afgespeeld. God wat irritant.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2013 19:46 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

In een nutshell om even de grote shows te noemen.

Alle cartoons, Scrubs, Community, : Grappig

Psych, Friends, Chuck, That 70's show, Frasier, Reno 911, Graham Norton Show (ligt er aan wie er is) : Vermakelijk

Spin City, Californication, 30 Rock, The Office, The Daily Show : Af en toe leuk

Anger Management, Dharma & Greg, Go On, Married With Children, Melissa & Joey, Off Centre, SEINFELD (Grootste kutprogramma), Two Guys A Girl And A Pizza Place, Tosh.O, Al die roast zooi, It's Always sunny in Philadelphia : Stuk voor stuk of/en niet grappig, met mensen die slecht acteren, denken dat ze grappig zijn, mensen waaraan je je gaat irriteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2013 20:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Delt-A schreef:
Ik vind Scrubs en The Office ook wel leuk, en That 70's Show was wel leuk. En Tosh.O natuurlijk.
Verder ook alleen de tekenfilms, jammer dat ze The Simpsons niet meer uitzenden, al heel lang niet meer.

Wat vind je leuk aan Always Sunny In Philadelphia dan?


Oja The Office is geniaal haha.

Weet ik veel waarom ik het leuk vind, dat vind ik gewoon (mss is het die chaos altijd). Hoef ik me toch niet voor te verantwoorden. :P


Je hoeft je niet te verantwoorden en het is ook niet erg, was gewoon benieuwd :P


Verder wel redelijk eens met het lijstje van Broken Balance, ik zou zelf alleen The Office bij grappig zetten, Daily Show en Reno 911 en Californication bij de onderste categorie, Frasier, Friends en Psych bij Af en toe leuk.

Ik ben wel een beetje kritisch maarja, daar kan ik niks aan doen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2013 20:54 
 
Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Spin City

Oja, die was ik even vergeten. Daar kan ik altijd van genieten. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2013 20:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Blaren op m'n voeten, vanavond maar eens natte kranten in mijn voetbalschoenen stoppen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2013 21:14 
 

stefan_helmond schreef:
Blaren op m'n voeten, vanavond maar eens natte kranten in mijn voetbalschoenen stoppen.

Dit helpt ook meestal wel:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2013 00:22 
 

belastingsaangifte doen :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2013 09:35 
 
Hardtraxx Veteran

En gisteren was het nog je favoriete bezigheid voor de maandagavond. :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2013 17:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

telefoon update die echt alles weer moet veranderen en onoverzichtelijker maakt
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2013 17:42 
 
Hardtraxx Addict

Welke phone? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2013 17:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basss27 schreef:
Welke phone? :D


S2
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2013 17:49 
 
Hardtraxx Addict

Vind je alles anders geworden dan? Alleen de grijze status bar irriteert me nu :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2013 17:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basss27 schreef:
Vind je alles anders geworden dan? Alleen de grijze status bar irriteert me nu :huh:


k irriteer me nu aan alles xd

alles crasht bij mij.....standaard proggies die verdwenen zijn...
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2013 17:54 
 
Hardtraxx Addict

Dan moet je ff een factory reset doen, dan is alles verholpen! Moet eigenlijk met elke grote update.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2013 18:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basss27 schreef:
Dan moet je ff een factory reset doen, dan is alles verholpen! Moet eigenlijk met elke grote update.



heb m nu ff weer opnieuw gestart en loopt nu wel wat beter
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2013 18:09 
 
Hardtraxx Addict

Beste is om even een factory reset te doen hoor, ben je wel alles kwijt maar dat valt te backuppen. Nu blijft er onmundig veel zooi over van de 4.0 software in het geheugen, dat is ook de reden waarom het niet lekkel loopt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2013 18:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basss27 schreef:
Beste is om even een factory reset te doen hoor, ben je wel alles kwijt maar dat valt te backuppen. Nu blijft er onmundig veel zooi over van de 4.0 software in het geheugen, dat is ook de reden waarom het niet lekkel loopt.



ja probleem was dus ook dat ie voordat ie aan de update begon niet eens wilde back-uppen...dus k laat t nu wel lekker zo aangezien k dus echt niet wil dat k straks alles kwijt ben
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2013 20:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Domme mensen die op de Rebirth vraag over wie het anthem gemaakt heeft, Frontliner en Wildstylez zeggen. En als je het bericht goed leest en een klein beetje muziekkennis heb weet je dat het Scope DJ is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2013 23:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zusje op moeten halen van de hockeytraining, die ook nog eens dik uitloopt en daardoor zo ongeveer de hele tweede helft van manchester - real missen....
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2013 23:16 
 
Hardtraxx Veteran

HE-Fan schreef:
Domme mensen die op de Rebirth vraag over wie het anthem gemaakt heeft, Frontliner en Wildstylez zeggen. En als je het bericht goed leest en een klein beetje muziekkennis heb weet je dat het Scope DJ is.

huh
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2013 23:37 
 
Hardtraxx Veteran

Real Madrid :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2013 01:20 
 

De censuur (zo lijkt het) op youtube door The Thirdmovement op hun releases. Dan maar downloaden :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2013 12:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

3 dagen lang de longen uit mijn lijf geleerd voor een PW, resultaat: 2.3 :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2013 12:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

HardstyleForEvah schreef:
3 dagen lang de longen uit mijn lijf geleerd voor een PW, resultaat: 2.3 :mad:


dus heb je niet de longen uit je lijf geleerd :x

ont:

het geluk waarmee real gister won
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2013 18:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

AniThing schreef:
HardstyleForEvah schreef:
3 dagen lang de longen uit mijn lijf geleerd voor een PW, resultaat: 2.3 :mad:


dus heb je niet de longen uit je lijf geleerd :x

ont:

het geluk waarmee real gister won


Wel als je meerdere proefwerken per week hebt+ verslagen (4 of 5 gemiddeld per week)
Vorige  1 ... 627, 628, 629, 630, 631, 632, 633 ... 1303  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic