Worden jullie niet moe om altijd negatief/irritant te moeten doen? Of is het cool om over and over and over and over te zeggen dat tracks niet goed zijn?wrote:Tijdens fitness in een halfuur tijd Year Of Summer en Lessons In Love remix horen op de achtergrond. En dan de kicks niet horen omdat ze zo slap zijn
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
S
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Lose my mind is kut.
-
FHardtraxx Veteran
- 6062 posts member since 2010
- last seen 12 hours ago
Echt hè :')wrote:Worden jullie niet moe om altijd negatief/irritant te moeten doen? Of is het cool om over and over and over and over te zeggen dat tracks niet goed zijn?wrote:Tijdens fitness in een halfuur tijd Year Of Summer en Lessons In Love remix horen op de achtergrond. En dan de kicks niet horen omdat ze zo slap zijn
-
G
Alles kut enter
op sportscholen hangt ook het beste van het beste geluidsysteem.....wrote:Tijdens fitness in een halfuur tijd Year Of Summer en Lessons In Love remix horen op de achtergrond. En dan de kicks niet horen omdat ze zo slap zijn
+ van een normaal nummer hoor je ook geen flikker op een sportschool
wrote:Tijdens fitness in een halfuur tijd Year Of Summer en Lessons In Love remix horen op de achtergrond. En dan de kicks niet horen omdat ze zo slap zijn
Zul je opstap vanavond. zei de helft van je vrienden gister al af omdat ze naar een zuipkeet feest willen met nederlandstalige muziek.
zegt vandaag de andere helft af omdat ze geen zin meer hebben.
het moet snel maar weer zomer worden zodat ik naar festivals kan waar wel leuek mensen zijn....................
zegt vandaag de andere helft af omdat ze geen zin meer hebben.
het moet snel maar weer zomer worden zodat ik naar festivals kan waar wel leuek mensen zijn....................
-
E
oke, kom dan geile friese slet. 
Ik snap niet waarom bijna niemand van dit forum bij jou in de buurt wil komenwrote:oke, kom dan geile friese slet.
-
HHardtraxxer
- 71 posts member since 2013
- last seen Apr 2013
SL8492 gaat dacht ik bij hem in de auto
Klikspaanwrote:SL8492 gaat dacht ik bij hem in de auto
-
HHardtraxxer
- last seen Apr 2013
ok, mensen, SL8492 gaat niet bij En-er-gy in de auto
Ja man alles kut enter !!!!111111111!111111!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!wrote:Worden jullie niet moe om altijd negatief/irritant te moeten doen? Of is het cool om over and over and over and over te zeggen dat tracks niet goed zijn?wrote:Tijdens fitness in een halfuur tijd Year Of Summer en Lessons In Love remix horen op de achtergrond. En dan de kicks niet horen omdat ze zo slap zijn
hihihihihihi hahahahaha hihiihihiwrote:ok, mensen, SL8492 gaat niet bij En-er-gy in de auto
toch wel...wrote:ok, mensen, SL8492 gaat niet bij En-er-gy in de auto
-
CHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2026
Of toch niet? 
-
E
Sta je in het O zo rustige Zuidlaren niks vermoedend feest te genieten, gaat de auto niet meer open, de auto springt niet meer aan. de ANWB werkt voor 7 uur niet.
Dus die vuile vieze hoerige apenneukers van de ANWB bel je om 1 minuut over 7 terug met de vraag of ze met spoed naar Zuidlaren willen komen om mijn auto aan de gang te krijgen,(zie maar eens om 4 uur ochtends een neiuwe accu te krijgen)
Moet je lid van de ANWB worden om van hun diensten gebruik te maken.
Alles prima, kom je thuis aan:
boodschappen lijst maken op je eigenste verjaardag:
- Accu
- Benzine
- Smerige gewassen geld om de flikker van een ANWB te betalen.....
Dus die vuile vieze hoerige apenneukers van de ANWB bel je om 1 minuut over 7 terug met de vraag of ze met spoed naar Zuidlaren willen komen om mijn auto aan de gang te krijgen,(zie maar eens om 4 uur ochtends een neiuwe accu te krijgen)
Moet je lid van de ANWB worden om van hun diensten gebruik te maken.
Alles prima, kom je thuis aan:
boodschappen lijst maken op je eigenste verjaardag:
- Accu
- Benzine
- Smerige gewassen geld om de flikker van een ANWB te betalen.....
-
CHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2026

-
E
Nee, ik mag niet meer van mn pawrote:toch wel...wrote:ok, mensen, SL8492 gaat niet bij En-er-gy in de auto
Assassins Creed Revelations die op geen enkele manier wil opstarten.
Dan maar gelijk door naar III
Dan maar gelijk door naar III
-
HHardtraxxer
- last seen Apr 2013
Je vader heeft problemen met En-er-gy?wrote:Nee, ik mag niet meer van mn pawrote:toch wel...wrote:ok, mensen, SL8492 gaat niet bij En-er-gy in de auto
Wie nietwrote: Je vader heeft problemen met En-er-gy?
wrote:Wie nietwrote: Je vader heeft problemen met En-er-gy?