De Graafschap
KUT
KUT
Jawel, alleen college.wrote:Meen jij dat? Toch niet alleen college? Toch zeker wel begeleide studie ofzo.
Ik zie YOS niet als HS hoor.. (kijk tweet van coone over yos "wat luister je behalve Hardstyle? YOSwrote:Tsssss en dat noemt zichzelf 'HardstyleForEvah'..wrote:Ohja.. Naar veronica kijken en dan zien/horen dat YOS op tv is bij een reclame blok
Ik wil niet dat je aan de hasj gaatwrote:Jawel, alleen college.wrote:Meen jij dat? Toch niet alleen college? Toch zeker wel begeleide studie ofzo.
En om 14.15 pas pauzeMaar scheelt dat ik de rest van de week weinig uren heb.
Vandaag 3 (waar ik niet heen ga), morgen 3 en vrijdag 4. Donderdagavond lekker hasj roken en uitgaan in Nijmegen
Nee, dat is een andere vriendin van d'r. Deze is nog een stuk mooierwrote:Dat ene meisje wat jou dus leuk vind/vond?
Nope. Ik ga niet nog een vriendin van m'n ex proberen nuwrote:Gooi je charmes in de strijd, alles kan kapot
Klank veranderd voor mij wel want ik lees dan weurd als in microsoft word dus.wrote:Weet ik het wanneer je +t schrijft, boeit me geen fuck, klank veranderd niet dus yolo
wrote:Komt omdat jij in een provincie woont die van mij part afgestaan mag worden aan de noordzee