wrote:Komt omdat jij in een provincie woont die van mij part afgestaan mag worden aan de noordzee
Active topics in Off-Topic
Moderators
vuile kut markeer alles als ongelezen button
die knop moeten ze verbannenwrote:vuile kut markeer alles als ongelezen button
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
hoezo ideaal ding man ja
-
J
Idd, erg fijn
Zo bedoelde ik het nietwrote:Haha true that, kan je altijd nog kijken wat het word
Heb gewoon zin in een avondje chillen.
vul eens 'lopen' of 'blijven' in dan zie je dat het niet klopt.. Bijvoorbeeld; het is klank veranderd met een T omdat het is; een klank loopt.wrote:Klank veranderd voor mij wel want ik lees dan weurd als in microsoft word dus.wrote:Weet ik het wanneer je +t schrijft, boeit me geen fuck, klank veranderd niet dus yolo
Niet een klank loop
-
J
Hey man, Oke man..
Heb je al gesolliciteerd als docent Nederlands?
-
N
Beetje niveau mag wel op dit forum.wrote:Hey man, Oke man..
-
J
Ja dus dan gaan we maar op spelfouten letten
-
J
En dan nog, passen wij liever het niveau op Hardtraxx aan aan dat van Internazionalewrote:Beetje niveau mag wel op dit forum.wrote:Hey man, Oke man..
-
WHardtraxx Veteran
- 4162 posts member since 2012
- last seen Aug 2013
Loop nou is niet zo te k*nk*ren op elkaar. Laat Nerazurro en de rest die misschien iets anders doen dan de rest.
Er continu op bashen is veel irritanter en maakt het forum nog minder leuk. Een keer iemand aanspreken op een fout is niet erg, maar continue op elke maar dan ook elke post weer negatief moeten reageren is gewoon erg zielig.
Er continu op bashen is veel irritanter en maakt het forum nog minder leuk. Een keer iemand aanspreken op een fout is niet erg, maar continue op elke maar dan ook elke post weer negatief moeten reageren is gewoon erg zielig.
-
J
Zo, jij hebt je olvarit nog niet gehad vandaag gok ik zo
-
WHardtraxx Veteran
- last seen Aug 2013
Dit zijn nou van die nutteloze reactieswrote:Zo, jij hebt je olvarit nog niet gehad vandaag gok ik zo
wrote:Loop nou is niet zo te k*nk*ren op elkaar. Laat Nerazurro en de rest die misschien iets anders doen dan de rest.
-
J
Je vraagt er zelf om met zo'n reactie en dan nog, ik was de gene met een spelfoutje en dan gaat er iemand op in, so clean your tears.wrote:Dit zijn nou van die nutteloze reactieswrote:Zo, jij hebt je olvarit nog niet gehad vandaag gok ik zo
Internet...
-
WHardtraxx Veteran
- last seen Aug 2013
Ben de'r wel eens op aangesproken door een mod. Dus dacht ik doe het zo maar anders komt hier toch niets duidelijk aan.wrote:Kanker verangen door k*nk*r maakt geen ene kanker uitwrote:Loop nou is niet zo te k*nk*ren op elkaar..
*a**e*!!!1!wrote:Kanker verangen door k*nk*r maakt geen ene kanker uitwrote:Loop nou is niet zo te k*nk*ren op elkaar..
De les programmeren vandaag

-
N
Ja, dat zeg ik toch.wrote:En dan nog, passen wij liever het niveau op Hardtraxx aan aan dat van Internazionalewrote:Beetje niveau mag wel op dit forum.wrote:Hey man, Oke man..
-
J
:')
wrote:Klank veranderd voor mij wel want ik lees dan weurd als in microsoft word dus.wrote:Weet ik het wanneer je +t schrijft, boeit me geen fuck, klank veranderd niet dus yolo
Whahahahahahahahahahahahhaaahahahahamauahahahahaaauahahahhihihihihihmuhhehehehahahehihihi wtf.......wrote:wrote:Klank veranderd voor mij wel want ik lees dan weurd als in microsoft word dus.wrote:Weet ik het wanneer je +t schrijft, boeit me geen fuck, klank veranderd niet dus yolo![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
kk dom