Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 611, 612, 613, 614, 615, 616, 617 ... 1303  Volgende
Bericht Geplaatst op 17 feb 2013 19:29 
 

Wout1997 schreef:
En-er-gy schreef:
Mezelf, omdat ik de shout gesloopt had. en wout die me niet moet.

Moet je de shout maar niet slopen -.- :$

had jij niet een waarschuwing gekregen? :P
Bericht Geplaatst op 17 feb 2013 19:33 
 
Hardtraxx Veteran

En-er-gy schreef:
Wout1997 schreef:
En-er-gy schreef:
Mezelf, omdat ik de shout gesloopt had. en wout die me niet moet.

Moet je de shout maar niet slopen -.- :$

had jij niet een waarschuwing gekregen? :P

nee :)
Bericht Geplaatst op 17 feb 2013 19:36 
 

Ik ook niet.


Irritatiemoment: De Corona is op, mn tray PET flessen Bavaria is op....... :(
Bericht Geplaatst op 17 feb 2013 19:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

alleen ik, door wout
Bericht Geplaatst op 17 feb 2013 20:02 
 
Hardtraxx Veteran

teupie schreef:
alleen ik, door wout

't Komt wel goed schatje. :kiss:
Bericht Geplaatst op 17 feb 2013 20:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chicken schreef:
teupie schreef:
alleen ik, door wout

't Komt wel goed schatje. :kiss:

Afbeelding
Bericht Geplaatst op 18 feb 2013 00:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hoop het ja
Bericht Geplaatst op 18 feb 2013 14:25 
 

School na vakantie en het verlies van Inter (wat eigenlijk onmogelijk is).
Bericht Geplaatst op 18 feb 2013 14:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nerazzurro93 schreef:
School na vakantie en het verlies van Inter (wat eigenlijk onmogelijk is).

Hahaha xd
Bericht Geplaatst op 18 feb 2013 14:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Onmogelijk, maar wel 4-1 waarbij de Inter goal in blessuretijd viel, en de waarschijnlijkheid op een grotere uitslag geen kleine was (oa een gigantische misser van El Hamdaoui op de 5-0). Maar voor onze levensgenieter: http://www.freefullmatchesonline.com/fi ... 7-02-2013/
Bericht Geplaatst op 18 feb 2013 14:52 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Afspraak met mn vriendin gemaakt, dat we naar Heerenveen - Twente gingen (haar favo tegen mijne). Is dat dit weekend, en is ze nog op vakantie >.<
Bericht Geplaatst op 18 feb 2013 16:24 
 

Steffnov schreef:
Onmogelijk, maar wel 4-1 waarbij de Inter goal in blessuretijd viel, en de waarschijnlijkheid op een grotere uitslag geen kleine was (oa een gigantische misser van El Hamdaoui op de 5-0). Maar voor onze levensgenieter: http://www.freefullmatchesonline.com/fi ... 7-02-2013/

In mijn belevenis was een nederlaag onmogelijk, maar dat zal je niet verbazen. Verder speelt Fiorentina uitstekend dit jaar. Dit is natuurlijk geen excuus voor deze schandalige nederlaag, maar toch hadden velen dit niet zien aankomen.
Bericht Geplaatst op 18 feb 2013 16:46 
 

Dafuq, krijgt El Hamlapwie wel speelminuten op Fiorentina? :lol:
Bericht Geplaatst op 18 feb 2013 16:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JEFSKIII schreef:
Dafuq, krijgt El Hamlapwie wel speelminuten op Fiorentina? :lol:

Doet het daar niet onaardig als vaste invaller.
Bericht Geplaatst op 18 feb 2013 17:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

vuiltje in je oog hebben wat er niet uit wil
Bericht Geplaatst op 18 feb 2013 18:27 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Sommige mensen hebben gewoon geen vrije dagen :(
Bericht Geplaatst op 18 feb 2013 18:34 
 
Hardtraxx Veteran

Zenda schreef:
Sommige mensen hebben gewoon geen vrije dagen :(

Niet klagen jij. :list: Ik heb helemaal geen schoolvakanties meer.
Bericht Geplaatst op 18 feb 2013 18:39 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

chicken schreef:
Zenda schreef:
Sommige mensen hebben gewoon geen vrije dagen :(

Niet klagen jij. :list: Ik heb helemaal geen schoolvakanties meer.

Had je maar geen kip moeten worden -.-
Bericht Geplaatst op 18 feb 2013 18:40 
 
Hardtraxx Veteran

Mij hoor je ook niet klagen hoor. Heb het prima naar m'n zin. Morgen maar weer eens een dagje thuiswerken. :P
Bericht Geplaatst op 18 feb 2013 19:20 
 

Lekker de hele dag op je dikke luie reet zitten ja, plofkip
Bericht Geplaatst op 18 feb 2013 19:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leerkrachten die je eruit zetten terwijl iemand anders iets doet :mad:
Bericht Geplaatst op 18 feb 2013 19:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ohja.. Naar veronica kijken en dan zien/horen dat YOS op tv is bij een reclame blok :thumbdown:
Bericht Geplaatst op 18 feb 2013 19:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

HardstyleForEvah schreef:
Ohja.. Naar veronica kijken en dan zien/horen dat YOS op tv is bij een reclame blok :thumbdown:


Tsssss en dat noemt zichzelf 'HardstyleForEvah'..
Bericht Geplaatst op 18 feb 2013 23:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
HardstyleForEvah schreef:
Ohja.. Naar veronica kijken en dan zien/horen dat YOS op tv is bij een reclame blok :thumbdown:


Tsssss en dat noemt zichzelf 'HardstyleForEvah'..

Tsssss, hoe durft ie!
Geef hem een ip ban!
Bericht Geplaatst op 18 feb 2013 23:21 
 
Hardtraxx Veteran

HardstyleForEvah schreef:
Leerkrachten die je eruit zetten terwijl iemand anders iets doet :mad:


Dan is degene die het doet de bitch, niet de leerkracht ...
Vorige  1 ... 611, 612, 613, 614, 615, 616, 617 ... 1303  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic