had jij niet een waarschuwing gekregen?wrote:Moet je de shout maar niet slopenwrote:Mezelf, omdat ik de shout gesloopt had. en wout die me niet moet.![]()
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
E
-
WHardtraxx Veteran
- 4162 posts member since 2012
- last seen Aug 2013
neewrote:had jij niet een waarschuwing gekregen?wrote:Moet je de shout maar niet slopenwrote:Mezelf, omdat ik de shout gesloopt had. en wout die me niet moet.![]()
-
E
Ik ook niet.
Irritatiemoment: De Corona is op, mn tray PET flessen Bavaria is op.......
Irritatiemoment: De Corona is op, mn tray PET flessen Bavaria is op.......
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
't Komt wel goed schatje.wrote:alleen ik, door wout
wrote:'t Komt wel goed schatje.wrote:alleen ik, door wout

-
N
School na vakantie en het verlies van Inter (wat eigenlijk onmogelijk is).
Hahahawrote:School na vakantie en het verlies van Inter (wat eigenlijk onmogelijk is).
Onmogelijk, maar wel 4-1 waarbij de Inter goal in blessuretijd viel, en de waarschijnlijkheid op een grotere uitslag geen kleine was (oa een gigantische misser van El Hamdaoui op de 5-0). Maar voor onze levensgenieter: http://www.freefullmatchesonline.com/fi ... 7-02-2013/
Afspraak met mn vriendin gemaakt, dat we naar Heerenveen - Twente gingen (haar favo tegen mijne). Is dat dit weekend, en is ze nog op vakantie 
-
N
In mijn belevenis was een nederlaag onmogelijk, maar dat zal je niet verbazen. Verder speelt Fiorentina uitstekend dit jaar. Dit is natuurlijk geen excuus voor deze schandalige nederlaag, maar toch hadden velen dit niet zien aankomen.wrote:Onmogelijk, maar wel 4-1 waarbij de Inter goal in blessuretijd viel, en de waarschijnlijkheid op een grotere uitslag geen kleine was (oa een gigantische misser van El Hamdaoui op de 5-0). Maar voor onze levensgenieter: http://www.freefullmatchesonline.com/fi ... 7-02-2013/
-
J
Dafuq, krijgt El Hamlapwie wel speelminuten op Fiorentina? 
Doet het daar niet onaardig als vaste invaller.wrote:Dafuq, krijgt El Hamlapwie wel speelminuten op Fiorentina?
vuiltje in je oog hebben wat er niet uit wil
Sommige mensen hebben gewoon geen vrije dagen 
-
CHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2026
Niet klagen jij.wrote:Sommige mensen hebben gewoon geen vrije dagen
Had je maar geen kip moeten wordenwrote:Niet klagen jij.wrote:Sommige mensen hebben gewoon geen vrije dagenIk heb helemaal geen schoolvakanties meer.
-
CHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2026
Mij hoor je ook niet klagen hoor. Heb het prima naar m'n zin. Morgen maar weer eens een dagje thuiswerken. 
-
J
Lekker de hele dag op je dikke luie reet zitten ja, plofkip
Leerkrachten die je eruit zetten terwijl iemand anders iets doet 
Ohja.. Naar veronica kijken en dan zien/horen dat YOS op tv is bij een reclame blok 
Tsssss en dat noemt zichzelf 'HardstyleForEvah'..wrote:Ohja.. Naar veronica kijken en dan zien/horen dat YOS op tv is bij een reclame blok
Tsssss, hoe durft ie!wrote:Tsssss en dat noemt zichzelf 'HardstyleForEvah'..wrote:Ohja.. Naar veronica kijken en dan zien/horen dat YOS op tv is bij een reclame blok
Geef hem een ip ban!
-
FHardtraxx Veteran
- 6062 posts member since 2010
- last seen 1 day ago
Dan is degene die het doet de bitch, niet de leerkracht ...wrote:Leerkrachten die je eruit zetten terwijl iemand anders iets doet