Ik om 10 over 9wrote:Ik was al om half 8 wakkerwrote:Om 10 uur al wakker zijn..
Active topics in Off-Topic
Moderators
Maandagochtend: "ik ga niet te veel drinken en ik ga iedere dag sporten".wrote:vrijdagmiddag: "ik ga ni teveel drinken en op tijd naar huis straks"
04:30 --> volledig lam
4 keer in de kroeg gezeten (waarvan 2 keer tot 4.00) en 3 keer gesport
-
N
View on YouTube
Allemaal een kogel aub. De voornaamste reden waarom dit zo gruwelijk irritant is, is omdat dat kutfilmpje zich de hele tijd op de voorgrond pleurt
Allemaal een kogel aub. De voornaamste reden waarom dit zo gruwelijk irritant is, is omdat dat kutfilmpje zich de hele tijd op de voorgrond pleurt
-
J
PSV dat gewonnen heeft 
-
G
wrote:View on YouTube
-
J
Uit eindelijk niet opstap geweest omdat de gene kapot was van het voetballen en niet meer wou gaan 
Ten eerste: gaywrote:Uit eindelijk niet opstap geweest omdat de gene kapot was van het voetballen en niet meer wou gaan
Ten tweede: je hebt maar 1 vriend?
-
J
Hij zei rond half 12 dat ie niet meer ging, en de rest ging ergens anders heen of bleef thuiswrote:Ten eerste: gaywrote:Uit eindelijk niet opstap geweest omdat de gene kapot was van het voetballen en niet meer wou gaan
Ten tweede: je hebt maar 1 vriend?
BALEN!wrote:Uit eindelijk niet opstap geweest omdat de gene kapot was van het voetballen en niet meer wou gaan
-
J
Maargoed, aankomende 2 weken, 3 feesten 
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
3 verslagen voor school maken..
Laatste dag vakantie. En vandaag al het werk voor school doen

plastic verpakkingen waarbij je een halfuur bezig bent om ze open te krijgen met grof geweld
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
SC Heerenveen. 
-
B
Standaardsituaties.
wrote:Mijn vakantie begint nuwrote:Laatste dag vakantie. En vandaag al het werk voor school doen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
-
G
ik had geen vakantiewrote:wrote:Mijn vakantie begint nu
Geen vakantie omdat ik stage loop
en de rest me maar uitlachen.
-
N
Zeer klote idd.wrote:Laatste dag vakantie. En vandaag al het werk voor school doen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
+1wrote:Geen vakantie omdat ik stage loopen de rest me maar uitlachen.
+2wrote:+1wrote:Geen vakantie omdat ik stage loopen de rest me maar uitlachen.
mn lenzen die stoer doen en niet lekker zitten
-
E
Mezelf, omdat ik de shout gesloopt had. en wout die me niet moet.
-
WHardtraxx Veteran
- 4162 posts member since 2012
- last seen Aug 2013
Moet je de shout maar niet slopenwrote:Mezelf, omdat ik de shout gesloopt had. en wout die me niet moet.