lolsneeuw?
Nederland bestaat uit meer dan Someren .....wrote:Huh alles is zo ongeveer wel weg ?
Hier ligt zeker wel een centimeter of 4.
Nederland bestaat uit meer dan Someren .....wrote:Huh alles is zo ongeveer wel weg ?
Bij ons in de achtertuin ligt nog wel zo'n 4 a 5 cm, maar daar heeft dan ook de gehele dag geen zon op gestaan. Voor is wel alles weg ja.wrote:Geen sneeuw meer in Helmond
Dat er maar 10x zoveel sneeuw mag vallen in die volksbuurt van jullie !!!!!wrote:Bij ons in de achtertuin ligt nog wel zo'n 4 a 5 cm, maar daar heeft dan ook de gehele dag geen zon op gestaan. Voor is wel alles weg ja.wrote:Geen sneeuw meer in Helmond
Neeje, dat het maar weer snel zomer mag zijn. Lekker in een korte broek op het terras zitten!!wrote:Dat er maar 10x zoveel sneeuw mag vallen in die volksbuurt van jullie !!!!!
Juist, lekker zonnen, mix drankjes drinken en naar tieten kijken bij de recreatieplassen, vooral Berkendonk!!!!wrote:Neeje, dat het maar weer snel zomer mag zijn. Lekker in een korte broek op het terras zitten!!wrote:Dat er maar 10x zoveel sneeuw mag vallen in die volksbuurt van jullie !!!!!
Amen.wrote:Neeje, dat het maar weer snel zomer mag zijn. Lekker in een korte broek op het terras zitten!!wrote:Dat er maar 10x zoveel sneeuw mag vallen in die volksbuurt van jullie !!!!!
wrote:Amen.wrote:Neeje, dat het maar weer snel zomer mag zijn. Lekker in een korte broek op het terras zitten!!wrote:Dat er maar 10x zoveel sneeuw mag vallen in die volksbuurt van jullie !!!!!
Beterschapwrote:4 jaar geleden voor het laatst ziek geweest. Nu ziek zijn
Vreselijk.wrote:Wachten op vervolgen van series.
Ja.wrote:Vreselijk.wrote:Wachten op vervolgen van series.
Ergens in februari begint het gelukkig weer allemaalwrote:Ja.wrote:Vreselijk.wrote:Wachten op vervolgen van series.
Ik ga er ongetwijfeld een waarschuwing voor krijgen, maar astu.wrote:Een discussie in het wjd die afgekapt wordt, ik wilde gvd nog zeggen dat ik Crypsis er juist enorm op vooruitgegaan vindt, ik vond het na Statement of Intent maar weinig vernieuwen, en saaie tracks maken, maar Cyrptology was juist weer vet, zowel de kwaliteit als de inhoud van de tracks.
Zo, nu is het er even uit