Dude.wrote:Niet iedereen die een beetje vreemd is, is ook gelijk een troll.
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Sweeeeeet.wrote:Dude.wrote:Niet iedereen die een beetje vreemd is, is ook gelijk een troll.
-
FHardtraxx Veteran
- 6062 posts member since 2010
- last seen 1 day ago
En daar ben ik het wel mee eens ....wrote:Communicatie van leraren...
Ik was ziek. Ik heb vandaag een mondeling examen, dus ik mailde gisteravond of ze mij de tijd en de locatie kon smsen. Stuurt mn lerares een mailtje terug. Ja, die lees ik natuurlijk pas veel te laat....![]()
En dan durft ze nog te zeggen dat het mijn schuld is dat ik niet aanwezig was, omdat ik het te laat aan haar vroeg.
Wat slecht dat ze je niet even een wappje heeft gestuurd en dat ze pas zo laat die e-mail leestwrote:Communicatie van leraren...
Ik was ziek. Ik heb vandaag een mondeling examen, dus ik mailde gisteravond of ze mij de tijd en de locatie kon smsen. Stuurt mn lerares een mailtje terug. Ja, die lees ik natuurlijk pas veel te laat....![]()
En dan durft ze nog te zeggen dat het mijn schuld is dat ik niet aanwezig was, omdat ik het te laat aan haar vroeg.
Vroeg opstaan voor een vak..om erachter te komen dat je die al gehaald hebt toen het nog een andere naam had...
Godverdomme teringzooi
Wat de fuck moet ik nou?!
5 februari: Beperkte Whatsapp storing
Whatsapp heeft dinsdag ochtend (5 februari) last van een storing. Een beperkte groep gebruikers kan geen berichten of ontvangen, bij andere gebruikers werkt de dienst wel. Net als bij eerdere Whatsapp storingen gaat het om een wereldwijde storing.
Update 12:00 uur: de problemen lijken zich vooral voor te doen op het netwerk van T-Mobile. Ongeveer 36% van alle storingsmeldingen die Allestoringen.nl ontvangt komen van T-Mobile klanten. Heb jij ook problemen? Laat het ons weten in de redacties hieronder.
5 februari: Beperkte Whatsapp storing
Whatsapp heeft dinsdag ochtend (5 februari) last van een storing. Een beperkte groep gebruikers kan geen berichten of ontvangen, bij andere gebruikers werkt de dienst wel. Net als bij eerdere Whatsapp storingen gaat het om een wereldwijde storing.
Update 12:00 uur: de problemen lijken zich vooral voor te doen op het netwerk van T-Mobile. Ongeveer 36% van alle storingsmeldingen die Allestoringen.nl ontvangt komen van T-Mobile klanten. Heb jij ook problemen? Laat het ons weten in de redacties hieronder.
heb zelf t-mobile, maar ik heb werkelijk amper last van zoiets gehad... en dan doel ik niet op deze storing, maar wanneer andere wel storing hadden oid.
Erg tevreden!
Erg tevreden!
En toen was het ff terug...en weer weg 
-
FHardtraxx Veteran
- 6062 posts member since 2010
- last seen 1 day ago
Mijn Tmobile werkt 
-
JHardtraxx Veteran
- last seen May 2021
Hardtraxx is traag, ik moet werken wanneer Enzyme Records avond in de buurt is en het hagelt.
laat het dan maar lekker daar, hier hele dag zonnetje gehadwrote:Hardtraxx is traag, ik moet werken wanneer Enzyme Records avond in de buurt is en het hagelt.
-
JHardtraxx Veteran
- last seen May 2021
Die die die YEAH
Bij mij (hi) fokt hij het ook. Maar gwn het internet in algemeen ook.
-
J
Nergens last van gehad, is ze geraden ook
Wanneer gaan we nou eens eten
Honger gvd!
Hier doet ie het nog gewoonwrote:Whatsapp ligt eruit?
-
J
wrote:Hier doet ie het nog gewoonwrote:Whatsapp ligt eruit?
wrote:wrote:Hier doet ie het nog gewoonwrote:Whatsapp ligt eruit?
Spectral, Revelations en Different Kind Of Therapy die pas volgende week uitkomen, wil ze zo graag draaien zaterdag 
-
JHardtraxx Veteran
- last seen May 2021
Snap ik, maar voor mij is het een genietmomentje.wrote:Spectral, Revelations en Different Kind Of Therapy die pas volgende week uitkomen, wil ze zo graag draaien zaterdag
Heb het nou echt helemaal gehad met die schijtwinter....
Werd vanmorgen wakker, dikke pak sneeuw buiten, was een drama op de fiets vanmorgen. Nu niet veel beter, is allemaal vies en nat