Levering van Bax-Shopt vertraagd door sneeuw 
Active topics in Off-Topic
Moderators
Nog steeds op school zitten. Een tafel is al gesneuveld.
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026

Retailmarketing en MVO studeren... Pff had toch beter eerder kunnen beginnen met studeren 
N-Vitral of Detest?wrote:15 jarige vmbo'erts achterin de bus die eerst gangnam style remuxx aanzetten en daarna alleen nog maar droeloevette hiphop etc. Vraag je of de muziek zachter kan gaan ze je uitlachen :'). Shotgun pleaseee
-
WHardtraxx Veteran
- 4162 posts member since 2012
- last seen Aug 2013
wrote:N-Vitral of Detest?wrote:15 jarige vmbo'erts achterin de bus die eerst gangnam style remuxx aanzetten en daarna alleen nog maar droeloevette hiphop etc. Vraag je of de muziek zachter kan gaan ze je uitlachen :'). Shotgun pleaseee
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Stage helemaal zat zijn, gelukkig nog maar 2 weken. Dan valt er een enorme last van mijn schouders. 
Art of Fighterswrote:N-Vitral of Detest?wrote:15 jarige vmbo'erts achterin de bus die eerst gangnam style remuxx aanzetten en daarna alleen nog maar droeloevette hiphop etc. Vraag je of de muziek zachter kan gaan ze je uitlachen :'). Shotgun pleaseee
Ja die aub.wrote:Art of Fighterswrote:N-Vitral of Detest?wrote:15 jarige vmbo'erts achterin de bus die eerst gangnam style remuxx aanzetten en daarna alleen nog maar droeloevette hiphop etc. Vraag je of de muziek zachter kan gaan ze je uitlachen :'). Shotgun pleaseee
De dag dat je je herexamen Nederlands hebt, zie je op de site met je examenpunten staan dat je punten voor dat bepaald vak aangepast zijn en dat ik dus een voldoende had
Al dat werk voor 't herexamen voor niet
De dag dat je je herexamen Nederlands hebt, zie je op de site met je examenpunten staan dat je punten voor dat bepaald vak aangepast zijn en dat ik dus een voldoende had
Mensen die bepaalde muziek luisteren omdat het 'in' is 
-
J
Dus aan mensen die ineens Hardstyle gaan luisteren omdat ze Year Of Summer, Lessons in Love Remix horen?wrote:Mensen die bepaalde muziek luisteren omdat het 'in' is
...en die dan denken overal over mee te kunnen pratenwrote:Dus aan mensen die ineens Hardstyle gaan luisteren omdat ze Year Of Summer, Lessons in Love Remix horen?wrote:Mensen die bepaalde muziek luisteren omdat het 'in' is
Een uur over doen om op school te komen (kut prorail/NS) en er dan achter komen dat je leraar er niet is. Dus maar weer naar huis....
-
J
Ben jij nou een echte Helmonder? 9/10 Helmonders blijven thuis als ze sneeuw zien liggen.wrote:Een uur over doen om op school te komen (kut prorail/NS) en er dan achter komen dat je leraar er niet is. Dus maar weer naar huis....
Dan ben ik blijkbaar die ene helmonder, want daarvoor blijf ik niet thuis 
Waarschijnlijk is m'n verzending van Bax-Shop weeral vertraagd 
-
CHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2026
Maatschappelijk verantwoord ondernemen?wrote:Retailmarketing en MVO studeren... Pff had toch beter eerder kunnen beginnen met studeren
Ja wat een gezeik zeg, maargoed best simpel eigenlijkwrote:Maatschappelijk verantwoord ondernemen?wrote:Retailmarketing en MVO studeren... Pff had toch beter eerder kunnen beginnen met studeren
Leerkracht projectmanagement... gedurende heel zijn powerpoints woorden gebruiken die dan in de laatste slide worden uitgelegd 
-
CHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2026
Op m'n werk hebben we ook een MVO-afdeling, maar ik vraag me nog steeds af wat ze daar nou eigenlijk doen, lol.wrote:Ja wat een gezeik zeg, maargoed best simpel eigenlijkwrote:Maatschappelijk verantwoord ondernemen?wrote:Retailmarketing en MVO studeren... Pff had toch beter eerder kunnen beginnen met studeren
Mensen die na en naar verschillend en verkeerd gebruiken 
-
J
Het jeuken na het scheren, vervelend