MVO is zo 2010. 2013 is duurzaamheid.wrote:Retailmarketing en MVO studeren... Pff had toch beter eerder kunnen beginnen met studeren
Active topics in Off-Topic
Moderators
vriend van mij die gaat lopen fokken dat ie in augustus naar concert eminem gaat in dublin 
-
G
Mannenrokwrote:Marokkaanwrote:Nooit een marrokaan aanrijden duswrote:Fiets gejat.
Wanneer ik opeens niet meer muziek kan afspelen op YT. Ik moet dan iets downloaden en installeren. Heb ik het gedaan, is het nog niet goed, krijg ik weer de melding dat ik hetzelfde moet downloaden, nu heb ik geen muziek meer 
EDIT: Opgelost, YT doet het wel via Google Chrome
Het alsmaar weer verkloten van het "wist je dat topic..." omdat een aantal mensen zo graag discussiëren. En het komt altijd maar vaker voor.
Dimitri Vegas, Like Mike & Wolfpack - Ocarina die nog steeds geen release heeft 
-
MHardtraxx Addict
- 1379 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
Adobe flash player ofzo zeker? Bij m'n ouders hetzelfde gezeikwrote:Wanneer ik opeens niet meer muziek kan afspelen op YT. Ik moet dan iets downloaden en installeren. Heb ik het gedaan, is het nog niet goed, krijg ik weer de melding dat ik hetzelfde moet downloaden, nu heb ik geen muziek meer
Ja dat ja, kan nog steeds alleen via Coogle Chrome op YT en Songpopwrote:Adobe flash player ofzo zeker? Bij m'n ouders hetzelfde gezeikwrote:Wanneer ik opeens niet meer muziek kan afspelen op YT. Ik moet dan iets downloaden en installeren. Heb ik het gedaan, is het nog niet goed, krijg ik weer de melding dat ik hetzelfde moet downloaden, nu heb ik geen muziek meer
-
J
Die track met Coone toch ook nog niet? Madnesswrote:Dimitri Vegas, Like Mike & Wolfpack - Ocarina die nog steeds geen release heeft
Die is er al een maand of 2.wrote:Die track met Coone toch ook nog niet? Madness
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Gelekt ja, maar geen officiële release.wrote:Die is er al een maand of 2.wrote:Die track met Coone toch ook nog niet? Madness
Ik dacht dat er een officiele release waswrote:Gelekt ja, maar geen officiële release.wrote:Die is er al een maand of 2.wrote:Die track met Coone toch ook nog niet? Madness
-
J
Blijkbaar niet dus?
Link naar de FULL versie ervan?
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Dan ging ie normaal uitkomen ja, maar heb hem nergens gevonden.wrote: Ik dacht dat er een officiele release wasop 20 november volgens mij.
Nee hij is idd denk ik nog niet gereleased:wrote:Blijkbaar niet dus?
Bron: http://www.dimmak.com/dimitri-vegas-mik ... gas-recap/“Madness”, featuring the duo, Coone and Lil Jon is set to release early 2013 onDim Mak Records.
Hij is wel full te luisteren op YT
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026

kk lijers
Ik geloof het niet maar die is dan ook kutwrote:Die track met Coone toch ook nog niet? Madnesswrote:Dimitri Vegas, Like Mike & Wolfpack - Ocarina die nog steeds geen release heeft
Een heel dun laagje ijs op de ruiten van de auto,die je heel moeilijk eraf krijgt.. 
-
SHardtraxx Addict
- 1417 posts member since 2012
- last seen Jul 2015
Kan met m'n phone niet verbinden met wifi netwerk
.
-
G
een oordop kwijt geraakt zijn op BKJN gister... dus laatste 1.5 uur zonder moeten dus
deze week maar es ff langs schoonenberg om noizzez te halen
deze week maar es ff langs schoonenberg om noizzez te halen
Scrollfunctie die 't niet meer doet(laptop)
tot half 4 studeren en om 7 uur naar school vertrekken voor men examen 
-
NHardtraxx Addict
- 1519 posts member since 2012
- last seen 4 days ago
wrote:Klotesneeuw en wind.