Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 589, 590, 591, 592, 593, 594, 595 ... 1303  Volgende
Bericht Geplaatst op 14 jan 2013 12:26 
 
Hardtraxx Veteran

JEFSKIII schreef:
Wahed neppe Moncler alles, dan sta je ferskuttttttt

Wat een teringvolk is het ook dat Marokanen, met ze Joden uitroeien.
Laat de burgeroorlog hier maar uitbreken, dan roeien we de islam uit in NEDERLAND ONS LAND.

Eigen volk eerst!!!!!!!!!!!!!!
Bericht Geplaatst op 14 jan 2013 12:29 
 

Bondkraag van mama's schaamhaar vers geskoren met moederdagcadeautje du skeerapparaat monsieurrrrr
Bericht Geplaatst op 14 jan 2013 13:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



stone island brother
Bericht Geplaatst op 14 jan 2013 13:26 
 

Hulde voor Stone Island
Bericht Geplaatst op 14 jan 2013 14:30 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Typen, typen, typen. -.-

Deadlines.
Bericht Geplaatst op 14 jan 2013 16:32 
 
Hardtraxx Veteran

Sneeuw.
Bericht Geplaatst op 14 jan 2013 16:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

aangenomen worden :thumbdown:
Bericht Geplaatst op 14 jan 2013 16:46 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

chicken schreef:
Sneeuw.
Bericht Geplaatst op 14 jan 2013 17:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wachten op de bus in de sneeuw in Rotterdam. Dat zijn dus die klachten:
Wachten op de bus
Sneeuw
Rotterdam.

Gr.
Bericht Geplaatst op 14 jan 2013 18:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

livinforthemusic schreef:
aangenomen worden :thumbdown:

Wat is daar dan irritant aan... :/
Bericht Geplaatst op 14 jan 2013 18:07 
 



Hij vindt dat hij filmmuziek maakt :')
Bericht Geplaatst op 14 jan 2013 19:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En-er-gy schreef:
Hij vindt dat hij filmmuziek maakt

Nee jonge, flipkees, hij zegt dat hij 'cinematische' muziek maakt. "Ik maak een soort filmmuziek, Q-Dance verzorgt de film"

Dus niet dat hij ECHT filmmuziek maakt, maar dat hij muziek maakt waar je allerlei beelden bij kan verzinnen, en die beelden kan Q blijkbaar goed verzorgen...

Beetje luisteren naar hoe hij het zegt en wat hij bedoelt doet wonderen :x
Bericht Geplaatst op 14 jan 2013 20:30 
 

The Skribbler schreef:
En-er-gy schreef:
Hij vindt dat hij filmmuziek maakt

Nee jonge, flipkees, hij zegt dat hij 'cinematische' muziek maakt. "Ik maak een soort filmmuziek, Q-Dance verzorgt de film"

Dus niet dat hij ECHT filmmuziek maakt, maar dat hij muziek maakt waar je allerlei beelden bij kan verzinnen, en die beelden kan Q blijkbaar goed verzorgen...

Beetje luisteren naar hoe hij het zegt en wat hij bedoelt doet wonderen :x

klopt, de verwerking ervan wordt een grote puzzel en dan weet ik al niet meer wat ik gehoord heb :P
gelukkig soms, alhoewel, sinds ik hier ben is dat wat vaker :x Drugs?
Bericht Geplaatst op 14 jan 2013 22:39 
 
Hardtraxx Addict

Soundcloud. :/ Al de hele avond is de server onbereikbaar...
Bericht Geplaatst op 14 jan 2013 23:38 
 

Ziek zijn
Bericht Geplaatst op 15 jan 2013 00:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
livinforthemusic schreef:
aangenomen worden :thumbdown:

Wat is daar dan irritant aan... :/

Omdat ik het idee had dat het gesprek echt slecht ging :P en ik niet weet of ik me daar wel zie werken.
Tis een mega bedrijf met 1900 werknemers ofzo. En meerdere panden op de site. (waarschijnlijk wel dus af en toe in zo'n elektrisch karretje rond mogen karren xd )
Bericht Geplaatst op 15 jan 2013 09:19 
 
Hardtraxx Veteran

Klinkt helemaal niet slecht tbh. ;)
Bericht Geplaatst op 15 jan 2013 11:07 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Vertraging bij bussen, drie kwartier in de kou staan wachten en toen maar naar huis gegaan, zwaar verkleumd nu...
Bericht Geplaatst op 15 jan 2013 11:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hier ook 35 minuten vertraging, fietste net weg bij de bushalte toen de bus kwam, uiteindelijk 20 minuten te laat op school waardoor ik meer dan de helft van hele belangrijke uitleg heb gemist :thumbdown:
Bericht Geplaatst op 15 jan 2013 14:16 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Alles uitgesteld voor school waardoor ik nu teringdruk ben om alles af te krijgen en ik moet ook nog leren voor tentamens.
Bericht Geplaatst op 15 jan 2013 14:32 
 
Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Alles uitgesteld voor school waardoor ik nu teringdruk ben om alles af te krijgen en ik moet ook nog leren voor tentamens.

Herkenbaar :P
Bericht Geplaatst op 15 jan 2013 16:51 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Opbouwende frustratie door dit klote getyp op school.

Heb de neiging om met tafels te gooien.
Bericht Geplaatst op 15 jan 2013 17:17 
 
Hardtraxx Veteran

Als je het maar wel laat filmen als het daadwerkelijk zover komt. :)
Bericht Geplaatst op 15 jan 2013 17:26 
 

Broken Balance schreef:
Opbouwende frustratie door dit klote getyp op school.

Heb de neiging om met tafels te gooien.

Bluf :corn:
Bericht Geplaatst op 15 jan 2013 17:34 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

En-er-gy schreef:
Broken Balance schreef:
Opbouwende frustratie door dit klote getyp op school.

Heb de neiging om met tafels te gooien.

Bluf :corn:


Al een keer gedaan :P dus is weinig bluf aan. Bij onze minor is iedereen wel zo raar :P
Vorige  1 ... 589, 590, 591, 592, 593, 594, 595 ... 1303  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic