Eigen volk eerst!!!!!!!!!!!!!!wrote:Wahed neppe Moncler alles, dan sta je ferskuttttttt
Wat een teringvolk is het ook dat Marokanen, met ze Joden uitroeien.
Laat de burgeroorlog hier maar uitbreken, dan roeien we de islam uit in NEDERLAND ONS LAND.
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
WHardtraxx Veteran
- 4162 posts member since 2012
- last seen Aug 2013
-
J
Bondkraag van mama's schaamhaar vers geskoren met moederdagcadeautje du skeerapparaat monsieurrrrr
-
J
Hulde voor Stone Island
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Sneeuw.
Wachten op de bus in de sneeuw in Rotterdam. Dat zijn dus die klachten:
Wachten op de bus
Sneeuw
Rotterdam.
Gr.
Wachten op de bus
Sneeuw
Rotterdam.
Gr.
Wat is daar dan irritant aan...wrote:aangenomen worden
-
E
Nee jonge, flipkees, hij zegt dat hij 'cinematische' muziek maakt. "Ik maak een soort filmmuziek, Q-Dance verzorgt de film"wrote: Hij vindt dat hij filmmuziek maakt
Dus niet dat hij ECHT filmmuziek maakt, maar dat hij muziek maakt waar je allerlei beelden bij kan verzinnen, en die beelden kan Q blijkbaar goed verzorgen...
Beetje luisteren naar hoe hij het zegt en wat hij bedoelt doet wonderen
-
E
klopt, de verwerking ervan wordt een grote puzzel en dan weet ik al niet meer wat ik gehoord hebwrote:Nee jonge, flipkees, hij zegt dat hij 'cinematische' muziek maakt. "Ik maak een soort filmmuziek, Q-Dance verzorgt de film"wrote: Hij vindt dat hij filmmuziek maakt
Dus niet dat hij ECHT filmmuziek maakt, maar dat hij muziek maakt waar je allerlei beelden bij kan verzinnen, en die beelden kan Q blijkbaar goed verzorgen...
Beetje luisteren naar hoe hij het zegt en wat hij bedoelt doet wonderen
gelukkig soms, alhoewel, sinds ik hier ben is dat wat vaker
-
BHardtraxx Addict
- 1622 posts member since 2012
- last seen Jan 2014
Soundcloud.
Al de hele avond is de server onbereikbaar...
-
J
Ziek zijn
Omdat ik het idee had dat het gesprek echt slecht gingwrote:Wat is daar dan irritant aan...wrote:aangenomen worden
Tis een mega bedrijf met 1900 werknemers ofzo. En meerdere panden op de site. (waarschijnlijk wel dus af en toe in zo'n elektrisch karretje rond mogen karren
-
CHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2026
Klinkt helemaal niet slecht tbh. 
Vertraging bij bussen, drie kwartier in de kou staan wachten en toen maar naar huis gegaan, zwaar verkleumd nu...
Hier ook 35 minuten vertraging, fietste net weg bij de bushalte toen de bus kwam, uiteindelijk 20 minuten te laat op school waardoor ik meer dan de helft van hele belangrijke uitleg heb gemist 
Alles uitgesteld voor school waardoor ik nu teringdruk ben om alles af te krijgen en ik moet ook nog leren voor tentamens.
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 14 days ago
Herkenbaarwrote:Alles uitgesteld voor school waardoor ik nu teringdruk ben om alles af te krijgen en ik moet ook nog leren voor tentamens.
Opbouwende frustratie door dit klote getyp op school.
Heb de neiging om met tafels te gooien.
-
CHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2026
Als je het maar wel laat filmen als het daadwerkelijk zover komt. 
-
E
Blufwrote:Opbouwende frustratie door dit klote getyp op school.