een broer die hetzelfde heeft.wrote:Een zus die YOS in haar youtube playlist heeft staan
Een zusje die Sludge in haar afspeellijst heeft.
een broer die hetzelfde heeft.wrote:Een zus die YOS in haar youtube playlist heeft staan
wrote:Ik ken het 'probleem'. M'n zussen maken al jaren m'n muziek belachelijk, maar hebben wel regelmatig beneden Lose My Mind op staan.
pics van zussenwrote:Ik ken het 'probleem'. M'n zussen maken al jaren m'n muziek belachelijk, maar hebben wel regelmatig beneden Lose My Mind op staan.
opbouwen kunnen ze wel redelijk maar afsluiten absoluut nietwrote:radical redemption die weer wat beukgeweld bracht in ons lokale discotheekje en de standaard dj's(dj kairo & dj messy) die er weer een zooitje van maken...
beetje openen met bolivia en my way en running late remix draaien, en niet te vergeten, Dj Ease My Mind. allemaal redelijk leuke plaatjes, ALS OPENER! alhoewel bolivia me nog meeviel.
Klopt want LYM staat gelijk aan raw nummers .....wrote:wrote:Ik ken het 'probleem'. M'n zussen maken al jaren m'n muziek belachelijk, maar hebben wel regelmatig beneden Lose My Mind op staan.Als je dan op hebt zeggen ze zet die kutmuziek uit. Terwijl ze het nu zelf luisteren.
Dit meestal staan er oude italiaantjes of Scantraxx Silver op dat soort hardstyle.wrote:Ik luister thuis vrij weinig raw.
WTF man, wat voor een ouders heb jij?wrote:Heb gister cadeautjes gekregen voor kerst. Echt wtf man, zomaar geven mn ouders me dat. :S:S:S:S:S Ben echt kwaad op ze nu, heb nog zo gezegd dat ze het beter aan Somaliers en Kenianen konden geven maar ze gaven het aan mij, echt dom.
Jezus man, als ik jou was zou ik een boos bericht over ze tweeten op twitter.wrote:Heb gister cadeautjes gekregen voor kerst. Echt wtf man, zomaar geven mn ouders me dat. :S:S:S:S:S Ben echt kwaad op ze nu, heb nog zo gezegd dat ze het beter aan Somaliers en Kenianen konden geven maar ze gaven het aan mij, echt dom.
Ik zou het tweeten op hyves.wrote:Jezus man, als ik jou was zou ik een boos bericht over ze tweeten op twitter.wrote:Heb gister cadeautjes gekregen voor kerst. Echt wtf man, zomaar geven mn ouders me dat. :S:S:S:S:S Ben echt kwaad op ze nu, heb nog zo gezegd dat ze het beter aan Somaliers en Kenianen konden geven maar ze gaven het aan mij, echt dom.
Dat heet krabbelenwrote:Ik zou het tweeten op hyves.wrote:Jezus man, als ik jou was zou ik een boos bericht over ze tweeten op twitter.wrote:Heb gister cadeautjes gekregen voor kerst. Echt wtf man, zomaar geven mn ouders me dat. :S:S:S:S:S Ben echt kwaad op ze nu, heb nog zo gezegd dat ze het beter aan Somaliers en Kenianen konden geven maar ze gaven het aan mij, echt dom.
wrote: Dat heet krabbelen

wrote:Jezus man, als ik jou was zou ik een boos bericht over ze tweeten op twitter.wrote:Heb gister cadeautjes gekregen voor kerst. Echt wtf man, zomaar geven mn ouders me dat. :S:S:S:S:S Ben echt kwaad op ze nu, heb nog zo gezegd dat ze het beter aan Somaliers en Kenianen konden geven maar ze gaven het aan mij, echt dom.
Ik ben er zo eentje:wrote:Hey BvG50,
Wat ben jij voor mongool?
De trend is gezetwrote:haha wow
wrote:BvG, vroeger, voordat jij geboren was, hadden we een hele leuke smiley voor mensen zoals jij. Ik presenteer:
Doe eens niet zo grappig want iedereen denkt ook zo over jou.wrote:wrote:BvG, vroeger, voordat jij geboren was, hadden we een hele leuke smiley voor mensen zoals jij. Ik presenteer:die smiley mag van mij part weer terugkeren in de smilies database van hardtraxx..
Ik kan bij deze comment de spiegel hanteren. Ik ben niet de enige waar menig HT'r zo over denkt. Ook over jou en je irritante/hatelijke/nutteloze opmerkingen.wrote:Doe eens niet zo grappig want iedereen denkt ook zo over jou.