Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 39 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 13 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
E
:corn:
B
Hardtraxx Addict
1622 posts member since 2012
last seen Jan 2014
Destination wrote:Wat een haat hier op HT..
Tsja, blame XtD, die hier opeens komt haten met zijn 'smiley', die ik trouwens ook heus wel ken
( ja zit hier al sinds 2010 op HT, eerst onder ander acc).

Ik moest gewoon reageren op dat zielige kneusje oftewel The Venator, die mij een 'mongool' noemt, zonder
enkele reden. En chris two, over jou ga ik maar niet beginnen...
Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 12 days ago
HAHA. kneusje zegtie :P
Hardtraxx Elite
2452 posts member since 2010
last seen Jul 2013
The Venator wrote:HAHA. kneusje zegtie :P
We kunnen ook voor onszelf lezen. Dankjewel.
B
Hardtraxx Addict
last seen Jan 2014
Jaman. Als je het mij vraagt, ben je echt een kneus als je andere mensen zomaar 'mongool' noemt.
Hardtraxx Crew
30636 posts member since 2010
last seen 13 hours ago
Wat een niveau weer de laatste dagen zeg......
Hardtraxx Beheerder
last seen 12 days ago
BvG50 wrote:
Jaman. Als je het mij vraagt, ben je echt een kneus als je andere mensen zomaar 'mongool' noemt.
Logisch als je je zo gedraagd. Maar ik had ook het woord kneus kunnen gebruiken. Of loser, of stakker.. moet ik doorgaan?
Hardtraxx Veteran
4295 posts member since 2010
last seen May 2016
BvG50 wrote:
Tsja, blame XtD, die hier opeens komt haten met zijn 'smiley', die ik trouwens ook heus wel ken
Blame me, is prima hoor. Maar ga eens kijken bij je eigen profiel, en dan bij alle reacties die je hebt geplaatst. Je past momenteel prima hier op Hardtraxx thuis. Maar dat is niet positief, want er zitten hier steeds meer en meer mensen die geen fatsoenlijk woord uit hun strot krijgen.

Dat andere hersenlozen zichzelf vervolgens niet aangesproken voelen onder de noemer 'mensen zoals jij' maar jou gaan uitlachen omdat ik jou aansprak is niet mijn probleem.
Last edited by XtD on , edited 1 time in total.
Hardtraxx Beheerder
last seen 12 days ago
XtD wrote:
BvG50 wrote:
Blame me, is prima hoor. Maar ga eens kijken bij je eigen profiel, en dan bij alle reacties die je hebt geplaatst. Je past momenteel prima hier op Hardtraxx thuis. Maar dat is niet positief, want er zitten hier steeds meer en meer mensen die geen fatsoenlijk woord uit hun strot krijgen.
Dit is dus wat ik bedoel met 'mongool'
B
Hardtraxx Addict
last seen Jan 2014
The Venator wrote: Logisch als je je zo gedraagd. Maar ik had ook het woord kneus kunnen gebruiken. Of loser, of stakker.. moet ik doorgaan?
Ik maakte gewoon een grapje over chris two? Waar bemoei jij je eigenlijk mee? Doe eens volwassen man.
A
Irritatiemomentjes
Hardtraxx Beheerder
last seen 12 days ago
BvG50 wrote:
The Venator wrote: Logisch als je je zo gedraagd. Maar ik had ook het woord kneus kunnen gebruiken. Of loser, of stakker.. moet ik doorgaan?
Ik maakte gewoon een grapje over chris two? Waar bemoei jij je eigenlijk mee? Doe eens volwassen man.
Welk grapje over Crhis Two? ik lees gewoon over het hele forum gigantisch kansloze opmerkingen die van jou afkomstig zijn.
B
Hardtraxx Addict
last seen Jan 2014
The Venator wrote: Dit is dus wat ik bedoel met 'mongool'
:'). Alsof jouw (meepratertjes)gedrag van zo'n groot niveau is, geen haar beter.
Last edited by BvG50 on , edited 2 times in total.
A
Irritatiemomentjes
B
Hardtraxx Addict
last seen Jan 2014
The Venator wrote: Welk grapje over Crhis Two? ik lees gewoon over het hele forum gigantisch kansloze opmerkingen die van jou afkomstig zijn.
Over chris two zijn 'ondankbare' tweet. Als je niet weet wat er speelt, bemoei je je er dan niet mee.
Last edited by BvG50 on , edited 1 time in total.
Hardtraxx Beheerder
last seen 12 days ago
BvG50 wrote:
The Venator wrote: Welk grapje over Crhis Two? ik lees gewoon over het hele forum gigantisch kansloze opmerkingen die van jou afkomstig zijn.
Over chris two zijn tweet. Als je niet weet wat er speelt, bemoei je je er dan niet mee.
Ik bemoei me nergens mee. ik zeg alleen wat ik van jou vind.
C
BvG50 wrote:
Over chris two zijn tweet. Als je niet weet wat er speelt, bemoei je je er dan niet mee.
Die heb je ook maar van Almighty uiteindelijk... en dan blijf je doorgaan over wat er op het forum staat...

Mongol, Gladiool, Idioot, Kakhoofd, Dorpsgek... ga wel door voor je hoor ;)
A
Deze pagina
Hardtraxx Veteran
4295 posts member since 2010
last seen May 2016
Almighty wrote:Deze pagina
doet me hieraan denken:

Irritatiemomentjes
Hardtraxx Beheerder
last seen 12 days ago
:lol: :lol:
B
Hardtraxx Addict
last seen Jan 2014
Chris Two wrote: Die heb je ook maar van Almighty uiteindelijk... en dan blijf je doorgaan over wat er op het forum staat...
Tsja, ik ben niet de enige, jongen. Blijkbaar vinden sommige HT'ers het leuk om er lang door over te zeveren.
Chris Two wrote:Mongol, Gladiool, Idioot, Kakhoofd, Dorpsgek... ga wel door voor je hoor ;)
:') Kom je lekker op voor je vriendje? Schattig.
Last edited by BvG50 on , edited 3 times in total.
C
Aangezien je toch mijn Twitter leest (zoals je eerder stelt, waar ik weer op stel dat jij dat van Almighty hebt), dan had je ook kunnen lezen dat ik een vriendin heb. :thumbup:

maar goed, 15 jaar, moet je niet gaan slapen, sesamstraat is al geweest
Hardtraxx Crew
30636 posts member since 2010
last seen 13 hours ago
Jongens kom op, ga alsjeblieft iets nuttigs doen.
K
Chris Two wrote:Aangezien je toch mijn Twitter leest (zoals je eerder stelt, waar ik weer op stel dat jij dat van Almighty hebt), dan had je ook kunnen lezen dat ik een vriendin heb. :thumbup:

k
Last edited by kaboem on , edited 1 time in total.
B
Hardtraxx Addict
last seen Jan 2014
Chris Two wrote:Aangezien je toch mijn Twitter leest (zoals je eerder stelt, waar ik weer op stel dat jij dat van Almighty hebt), dan had je ook kunnen lezen dat ik een vriendin heb. :thumbup:

Ik lees jouw twitter niet.