Auti-Doe-Dag helemaal vdkwrote:12 januari kan Chris Two eindelijk naar het Tikibad.
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
A
-
FHardtraxx Veteran
- 6062 posts member since 2010
- last seen 2 days ago
Ik snap dat je er door jouw situatie wat moeilijk mee om kan gaan, maar vind je dan écht niet, als je er rationeel naar kijkt, dat je een beetje raar bezig bent?wrote:Het beste, ja, ok, op verjaardagen. Maar ik ben daar heel moeilijk in, ik vind het niet prettig als ik iets krijg wat ik niet verwacht. En ben meer het type van: heb ik het nodig, dan koop ik het wel zelf.wrote:Leuk dat je een goed doel wat gunt, maar als ik je tweet zie en je bericht hier dan vind ik je echt een complete mafkees dat je je ouders het kwalijk neemt dat ze jou wat geven.
En cadeaus krijgen is ongeveer het beste wat er is vind ik
Teer ook niet graag op andere...
Ik moest je zin 5 keer lezen maar nog steeds snap ik niet hoe je bij zo'n gebaar van je ouders zo kunt reageren.....
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Idd, moet elke pagina 2 keer refreshen voordat ie t een keer doet.wrote:Ja Jezus wat irritant. Site spaced hem helemaal.
-
J
Chris Two laten we samen een keer Stratum rocken op een zaterdagavond met een paar blonde dames en ik betaal je bier
-
J
Een van die dames.
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 6 days ago
Nee want dat verwacht hij niet, en hij is een autist snapje. Die kunnen niet zo goed tegen verrassingen weetje, structuur enzoooooo. Daarom vind hij het niet fijn, alles moet gestructureerd overkomen bij hem. Hij heeft ook veel liever dat je die dames weggeeft enzo, autisten hebben namelijk moeite met het binden aan mensen weetje, dus je kunt beter iets aan het goede doel geven enzo, is veel fijner enzo geeft meer structuur enzowrote:Een van die dames.
-
J
Als hij een van die dames afwijst, dan ben je homo.
Die zijn niet af te wijzen
Die zijn niet af te wijzen
Wow... Zelfs met kerst moeten jullie mensen afzeiken. Toffe pappi's hoor! 
Oh ja vergeten man, kerst is alles gezellig.wrote:Wow... Zelfs met kerst moeten jullie mensen afzeiken. Toffe pappi's hoor!
Wat een onzin zeg
-
K
Geen cadeau gekregen van mijn kut ouders. Nu krijg ik hem blijkbaar vrijdag pas. nou flikker dan een tief eind op ik kom verdorie meer dan 75% nuchter thuis en dan krijg je dit gezeik? Jezus.
-
FHardtraxx Veteran
- last seen 2 days ago
Hahahaha aldus ons kerstengeltje, alsjeblieft zeg ...wrote:Wow... Zelfs met kerst moeten jullie mensen afzeiken. Toffe pappi's hoor!
-
MHardtraxx Addict
- 1379 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
wrote:Hahahaha aldus ons kerstengeltje, alsjeblieft zeg ...wrote:Wow... Zelfs met kerst moeten jullie mensen afzeiken. Toffe pappi's hoor!
-
J
Er is een kieneke geboren ......
-
BHardtraxx Addict
- 1622 posts member since 2012
- last seen Jan 2014
Wat een liefde hier zeg.
OT: Ik HAAT kerst omdat ik altijd een cadeau krijg. Ik stuur hem wel naar een goed doel ...
OT: Ik HAAT kerst omdat ik altijd een cadeau krijg. Ik stuur hem wel naar een goed doel ...
Ik heb zojuist alle truien/kleding die ik van mijn ouders heb gehad in de kledingbak voor polen en zwervers gegooid. Zij kunnen het veel beter gebruiken dan ik.
-
MHardtraxx Addict
- 1379 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
Gvd de mijne gaven me ook van alles, heb ze 5 cent gegeven en ben boos het huis uit gelopenwrote:Waarom snappen mijn ouders niet dat ik al blij ben zonder die cadeau's?
-
J
Zijn jullie nu helemaal gek geworden !?
-
FHardtraxx Veteran
- last seen 2 days ago
De grap is er allang vanaf ....
-
C
Ben 3x op stratum geweest en vond er 3x niks aan..wrote:Chris Two laten we samen een keer Stratum rocken op een zaterdagavond met een paar blonde dames en ik betaal je bier
En val totaal niet op blond, ben allang blij dat mijn vriendin d'r haar naar donker gekleurd heeft
-
A
HAhaahhahawrote:Hahahaha aldus ons kerstengeltje, alsjeblieft zeg ...wrote:Wow... Zelfs met kerst moeten jullie mensen afzeiken. Toffe pappi's hoor!
Was je dus wel op een blonde gevallenwrote:Ben 3x op stratum geweest en vond er 3x niks aan..wrote:Chris Two laten we samen een keer Stratum rocken op een zaterdagavond met een paar blonde dames en ik betaal je bier
En val totaal niet op blond, ben allang blij dat mijn vriendin d'r haar naar donker gekleurd heeft
radical redemption die weer wat beukgeweld bracht in ons lokale discotheekje en de standaard dj's(dj kairo & dj messy) die er weer een zooitje van maken... 
beetje openen met bolivia en my way en running late remix draaien, en niet te vergeten, Dj Ease My Mind. allemaal redelijk leuke plaatjes, ALS OPENER! alhoewel bolivia me nog meeviel.
beetje openen met bolivia en my way en running late remix draaien, en niet te vergeten, Dj Ease My Mind. allemaal redelijk leuke plaatjes, ALS OPENER! alhoewel bolivia me nog meeviel.
-
BHardtraxx Addict
- 1622 posts member since 2012
- last seen Jan 2014
nvm
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
Een zus die YOS in haar youtube playlist heeft staan