Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 15 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
A
Dakpan wrote:12 januari kan Chris Two eindelijk naar het Tikibad.
Auti-Doe-Dag helemaal vdk
F
Hardtraxx Veteran
6062 posts member since 2010
last seen 2 days ago
Chris Two wrote:
Daveytl wrote:Leuk dat je een goed doel wat gunt, maar als ik je tweet zie en je bericht hier dan vind ik je echt een complete mafkees dat je je ouders het kwalijk neemt dat ze jou wat geven.

En cadeaus krijgen is ongeveer het beste wat er is vind ik :cool:
Het beste, ja, ok, op verjaardagen. Maar ik ben daar heel moeilijk in, ik vind het niet prettig als ik iets krijg wat ik niet verwacht. En ben meer het type van: heb ik het nodig, dan koop ik het wel zelf.

Teer ook niet graag op andere...
Ik snap dat je er door jouw situatie wat moeilijk mee om kan gaan, maar vind je dan écht niet, als je er rationeel naar kijkt, dat je een beetje raar bezig bent?
Hardtraxx Crew
30636 posts member since 2010
last seen 15 hours ago
Ik moest je zin 5 keer lezen maar nog steeds snap ik niet hoe je bij zo'n gebaar van je ouders zo kunt reageren.....
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
JVDM wrote:Ja Jezus wat irritant. Site spaced hem helemaal.
Idd, moet elke pagina 2 keer refreshen voordat ie t een keer doet. :(
J
Chris Two laten we samen een keer Stratum rocken op een zaterdagavond met een paar blonde dames en ik betaal je bier
J
Een van die dames.
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 6 days ago
JEFSKIII wrote:Een van die dames.
Nee want dat verwacht hij niet, en hij is een autist snapje. Die kunnen niet zo goed tegen verrassingen weetje, structuur enzoooooo. Daarom vind hij het niet fijn, alles moet gestructureerd overkomen bij hem. Hij heeft ook veel liever dat je die dames weggeeft enzo, autisten hebben namelijk moeite met het binden aan mensen weetje, dus je kunt beter iets aan het goede doel geven enzo, is veel fijner enzo geeft meer structuur enzo
J
Als hij een van die dames afwijst, dan ben je homo.

Die zijn niet af te wijzen :cry:
Hardtraxx Elite
2282 posts member since 2011
Wow... Zelfs met kerst moeten jullie mensen afzeiken. Toffe pappi's hoor! (L)
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Jeff3rd wrote:Wow... Zelfs met kerst moeten jullie mensen afzeiken. Toffe pappi's hoor! (L)
Oh ja vergeten man, kerst is alles gezellig.
Wat een onzin zeg >.<
K
Geen cadeau gekregen van mijn kut ouders. Nu krijg ik hem blijkbaar vrijdag pas. nou flikker dan een tief eind op ik kom verdorie meer dan 75% nuchter thuis en dan krijg je dit gezeik? Jezus.
F
Hardtraxx Veteran
last seen 2 days ago
Jeff3rd wrote:Wow... Zelfs met kerst moeten jullie mensen afzeiken. Toffe pappi's hoor! (L)
Hahahaha aldus ons kerstengeltje, alsjeblieft zeg ...
M
Hardtraxx Addict
1379 posts member since 2011
last seen Jun 2023
Firetrap wrote:
:lol:
J
Er is een kieneke geboren ......
B
Hardtraxx Addict
1622 posts member since 2012
last seen Jan 2014
Wat een liefde hier zeg. (L)

OT: Ik HAAT kerst omdat ik altijd een cadeau krijg. Ik stuur hem wel naar een goed doel ...
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
Ik heb zojuist alle truien/kleding die ik van mijn ouders heb gehad in de kledingbak voor polen en zwervers gegooid. Zij kunnen het veel beter gebruiken dan ik.
M
Hardtraxx Addict
1379 posts member since 2011
last seen Jun 2023
Socializerz wrote:Waarom snappen mijn ouders niet dat ik al blij ben zonder die cadeau's?
Gvd de mijne gaven me ook van alles, heb ze 5 cent gegeven en ben boos het huis uit gelopen
J
Zijn jullie nu helemaal gek geworden !?
F
Hardtraxx Veteran
last seen 2 days ago
De grap is er allang vanaf ....
C
JEFSKIII wrote:Chris Two laten we samen een keer Stratum rocken op een zaterdagavond met een paar blonde dames en ik betaal je bier
Ben 3x op stratum geweest en vond er 3x niks aan..
En val totaal niet op blond, ben allang blij dat mijn vriendin d'r haar naar donker gekleurd heeft :P
A
Firetrap wrote:
HAhaahhaha
Hardtraxx Veteran
3800 posts member since 2011
last seen May 2022
Chris Two wrote:
JEFSKIII wrote:Chris Two laten we samen een keer Stratum rocken op een zaterdagavond met een paar blonde dames en ik betaal je bier
Ben 3x op stratum geweest en vond er 3x niks aan..
En val totaal niet op blond, ben allang blij dat mijn vriendin d'r haar naar donker gekleurd heeft :P
Was je dus wel op een blonde gevallen :P
Hardtraxx Veteran
4724 posts member since 2009
last seen 16 days ago
radical redemption die weer wat beukgeweld bracht in ons lokale discotheekje en de standaard dj's(dj kairo & dj messy) die er weer een zooitje van maken... :(
beetje openen met bolivia en my way en running late remix draaien, en niet te vergeten, Dj Ease My Mind. allemaal redelijk leuke plaatjes, ALS OPENER! alhoewel bolivia me nog meeviel.
B
Hardtraxx Addict
1622 posts member since 2012
last seen Jan 2014
nvm
D
Hardtraxx Veteran
4969 posts member since 2012
Een zus die YOS in haar youtube playlist heeft staan >.<