Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 576, 577, 578, 579, 580, 581, 582 ... 1303  Volgende
Bericht Geplaatst op 23 dec 2012 14:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ajax. 149 kansen en niet willen scoren
Bericht Geplaatst op 23 dec 2012 15:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuck... m'n oren :x
Bericht Geplaatst op 23 dec 2012 15:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

XtD schreef:
Ajax. 149 kansen en niet willen scoren

Verkeerde topic. Hoort in genietmomentjes.
Bericht Geplaatst op 23 dec 2012 21:31 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Eweka :thumbdown: :thumbdown:
Bericht Geplaatst op 23 dec 2012 22:21 
 

roberttt schreef:
Eweka :thumbdown: :thumbdown:

Stap over naar Powernews
Bericht Geplaatst op 24 dec 2012 00:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

d-block & s-te-fan die year of summer, wake up en lose my mind alledrie binnnen een uur draaien
Bericht Geplaatst op 24 dec 2012 02:00 
 
Hardtraxx Addict

roberttt schreef:
Eweka :thumbdown: :thumbdown:


Ik stap over 60 dagen over op extremeusenet... tering wat stom dat ik het met 60 dagen verlengd had :/
Bericht Geplaatst op 24 dec 2012 03:05 
 

deze melding krijgen als ik Funny Pics topic wil openen... :thumbdown:

Afbeelding
Bericht Geplaatst op 24 dec 2012 09:01 
 
Hardtraxx Veteran

Lol inderdaad. Ben benieuwd wie er naar een verkeerde site heeft gelinkt in dat topic. :P
Bericht Geplaatst op 24 dec 2012 11:50 
 
Hardtraxx Veteran

Hardtraxx is even niet bereikbaar, onze excuses voor het ongemak.

Wij hopen snel weer terug online te zijn.

Houd onze Twitter of Facebook pagina in de gaten voor eventuele updates!

Telkens wel telkens niet...
Bericht Geplaatst op 24 dec 2012 13:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb ik ook steeds :(
Bericht Geplaatst op 24 dec 2012 17:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
roberttt schreef:
Eweka :thumbdown: :thumbdown:

Stap over naar Powernews

Wat is er mis met eweka?
Bericht Geplaatst op 24 dec 2012 18:38 
 

Dat 3FM serious request, godsgruwelijk irritant op de radio als je aan het werken bent, gelukkig vanaf donderdag dus weer fatsoenlijke radio.
Bericht Geplaatst op 24 dec 2012 18:43 
 

Ouders, doen al jaren niks meer aan kerst... (geen cadeau's, wel wat eten).. komen ze in een keer aanzetten met een kado...

Heb ze voor 5 cent meegegeven en ze een fijne kerst gewenst, ik ga gamen... mafkezen
Bericht Geplaatst op 24 dec 2012 19:33 
 

Kerst is bij ons hetzelfde als soas in Afrika, we zijn er mee geboren en opgegroeit. :yay:
Bericht Geplaatst op 24 dec 2012 20:01 
 
Hardtraxx Veteran

Dat Hardtraxx eens normaal moet doen, en niet om de minuut offline moet gaan..
Bericht Geplaatst op 24 dec 2012 20:18 
 

Destination schreef:
Dat Hardtraxx eens normaal moet doen, en niet om de minuut offline moet gaan..

+63
Bericht Geplaatst op 24 dec 2012 20:37 
 
Hardtraxx Veteran

Ja Jezus wat irritant. Site spaced hem helemaal.
Bericht Geplaatst op 24 dec 2012 21:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chris Two schreef:
Ouders, doen al jaren niks meer aan kerst... (geen cadeau's, wel wat eten).. komen ze in een keer aanzetten met een kado...

Heb ze voor 5 cent meegegeven en ze een fijne kerst gewenst, ik ga gamen... mafkezen

Doe godverdomme normaal. Jij bent hier de mafkees.
Wat een vreselijke reactie op (waarschijnlijk) een mooie bedoeling van je ouders. Bah!!
Bericht Geplaatst op 24 dec 2012 22:00 
 

Een mooiere bedoeling had ik een donatie aan een goed doel gevonden. Iets waar ze van weten dat ik dat meer waardeer dan een cadeau.

Maar goed, zal wel weer een buitenbeentje zijn als ik dat zeg. Vind dat gebaar van geven aan een goed doel beter dan geven omdat het 'moet'
Bericht Geplaatst op 24 dec 2012 22:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuk dat je een goed doel wat gunt, maar als ik je tweet zie en je bericht hier dan vind ik je echt een complete mafkees dat je je ouders het kwalijk neemt dat ze jou wat geven.


En cadeaus krijgen is ongeveer het beste wat er is vind ik :cool:
Bericht Geplaatst op 24 dec 2012 22:05 
 

Daveytl schreef:
Leuk dat je een goed doel wat gunt, maar als ik je tweet zie en je bericht hier dan vind ik je echt een complete mafkees dat je je ouders het kwalijk neemt dat ze jou wat geven.


En cadeaus krijgen is ongeveer het beste wat er is vind ik :cool:


Het beste, ja, ok, op verjaardagen. Maar ik ben daar heel moeilijk in, ik vind het niet prettig als ik iets krijg wat ik niet verwacht. En ben meer het type van: heb ik het nodig, dan koop ik het wel zelf.

Teer ook niet graag op andere...
Bericht Geplaatst op 24 dec 2012 22:09 
 

www.autisme.nl




Wat een trage website
Bericht Geplaatst op 24 dec 2012 22:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

12 januari kan Chris Two eindelijk naar het Tikibad.
Bericht Geplaatst op 24 dec 2012 22:16 
 

Dakpan schreef:
12 januari kan Chris Two eindelijk naar het Tikibad.

nee sorry, te ver rijden + Euphoria
Vorige  1 ... 576, 577, 578, 579, 580, 581, 582 ... 1303  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic