wrote:wrote:Bedankd mensen nu moed ie wel afgekeurt worden!!!!!1!
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
C
wrote:wrote:wrote:Bedankt* mensen nu moet* het*wel afgekeurt worden!!!!!1!
Als enige serieus proberen te verbeteren en dan 'afgekeurd' vergetenwrote:wrote:wrote:Bedankt* mensen nu moet* het*wel afgekeurt worden!!!!!1!
-
C
wil niet al het werk opeisen... andere mogen ook wel is wat doen 
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 6 days ago
Flikker toch op
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Balen. Moeders gaat een nieuwe versterker kopen, dus ik mag binnen afzienbare tijd mn speakers weer inleveren. Heb ze in bruikleen sinds de versterker beneden verrot ging.
Iemand suggesties voor goede 2.0 (actief of passief maakt niet uit) set? Budget is ong. 200 euries.
Iemand suggesties voor goede 2.0 (actief of passief maakt niet uit) set? Budget is ong. 200 euries.
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
Hahahawrote:Zit tevens een Brennan Heart lookalike in??
-
G
agreed, slaat echt helemaal nerges op die reclame
wrote:Balen. Moeders gaat een nieuwe versterker kopen, dus ik mag binnen afzienbare tijd mn speakers weer inleveren. Heb ze in bruikleen sinds de versterker beneden verrot ging.
Ik zou voor een logitech setje gaan... Nooit ontevreden over! Altijd mooi geluid.
-
A
http://tweakers.net/pricewatch/243528/l ... -z323.htmlwrote:Balen. Moeders gaat een nieuwe versterker kopen, dus ik mag binnen afzienbare tijd mn speakers weer inleveren. Heb ze in bruikleen sinds de versterker beneden verrot ging.
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Ik had het er bij moeten zetten. Logitech is not done en hout is een pré. 
-
A
Vodafone, grootste oplichters die er bestaan 

Meer hoef ik er niet echt over te zeggen denk ikwrote:Goed onderbouwd standpunt
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
Wilde het net zeggenwrote:Goed onderbouwd standpunt
Wat betreft dat 2.0 setje: ik heb nu een Bose setje van 100 euro, komt echt mooi, vol geluid uit. 
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
ik moet altijd weer lachen als ik die rockers op het einde zie.wrote:agreed, slaat echt helemaal nerges op die reclame
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
Ik niet, krijg er plaatsvervangende schaamte van.wrote:ik moet altijd weer lachen als ik die rockers op het einde zie.wrote:agreed, slaat echt helemaal nerges op die reclame
600 keer per dag op die Intents banner klikken.
beter richten joh!wrote:600 keer per dag op die Intents banner klikken.
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
Goed wakker worden: Word je wakker, kom je beneden, staat de TV op Serious Request, draaien ze YOS.