brak...

hoe kun jij nu brak zijn terwijl je niet naar thunderdome mag, je mag geen bier.....wrote:brak...![]()
Hoekun je brak zijn?
hoe kun jij nu brak zijn terwijl je niet naar thunderdome mag, je mag geen bier.....wrote:brak...![]()
Donderdag 9 augustus was Brennan Heart bij De Avondploeg in de studio. Hij is misschien wel de grootste DJ in de hardstyle scene op dit moment.
In de breedte ja.wrote:Donderdag 9 augustus was Brennan Heart bij De Avondploeg in de studio. Hij is misschien wel de grootste DJ in de hardstyle scene op dit moment.![]()
![]()
![]()
wrote:De grootste qua omvang misschien
En regisseur.wrote:Dringend een andere cameraploeg zoeken....
Oeiwrote:Komt ie ook nog is met zn apparaatje in beeld.
Dat jij er geen verstand van hebt maar ik zal het even voor jou vertalen.wrote:Oeiwrote:Komt ie ook nog is met zn apparaatje in beeld.
uMad?wrote:Laat maar sukkel, jij bent degene die het niet snapt.
wrote:Stage-opdracht die* vandaag niet volledig goed gekeurd is, waardoor ik nu dingen moet aanpassen terwijl ik ziek thuis zitaangezien ik hem morgen alweer moet inleveren
wrote:wrote:Stage-opdracht die* vandaag niet volledig goedgekeurd* is, waardoor ik nu dingen moet aanpassen terwijl ik ziek thuis zitaangezien ik hem morgen alweer moet inleveren
wrote:wrote:wrote:Stage-opdracht die* vandaag niet volledig goedgekeurd* is, waardoor ik nu dingen moet aanpassen terwijl ik ziek thuis zitaangezien ik hem morgen alweer moet inleveren.*

wrote:wrote:wrote:Stageopdracht die* vandaag niet volledig goedgekeurd* is, waardoor ik nu dingen moet aanpassen terwijl ik ziek thuis zitaangezien ik hem morgen alweer moet inleveren.*
wrote:Bedankd mensen nu moed ie wel afgekeurt worden!!!!!!!