Een wattes?wrote:Gewoon een illie droppen
A
View on YouTubewrote:wrote:Gewoon een illie droppen
echt disturbing trouwes dat plaatje, die lijkt echt op een gozer die ik ken
waar is dat plaatje van?
Een schijfwrote:Een wattes?
hahahahah
Eerst denk je woow wat een ogen, maar dan let je beter op en zie je hoe die lekker aan het schaatsen is

Eerst denk je woow wat een ogen, maar dan let je beter op en zie je hoe die lekker aan het schaatsen is
G
lijkt er wel verdacht veel op, maar gezien et uit 2005 is, no waywrote:filmpje[/youtube]wrote:wrote:Gewoon een illie droppen
echt disturbing trouwes dat plaatje, die lijkt echt op een gozer die ik ken
waar is dat plaatje van?
Je gaat één dag naar de efteling. een week later zit je nog met die kut liedjes in je hoofd... 
Is er weer zo'n kansloze actie voor borstkanker net als met die drankjes toen op Facebook ofzo?
Iedereen met z'n 'ik ga zoveel dagen naar dit of dat land' statussen...
Zooooo kansloos
Mensen die echt iets voor borstkanker willen doen maken wel geld over of kopen dingen bij bedrijven die (een gedeelte van) de opbrengst aan Pink Ribbon geven ofzo.
Mensen die echt iets voor borstkanker willen doen maken wel geld over of kopen dingen bij bedrijven die (een gedeelte van) de opbrengst aan Pink Ribbon geven ofzo.
E
jonge, niet zo ongezellig ik doe ook mee(wat de meesten niet weten, na de actie haal ik dat bericht gewoon weg :') )wrote:Is er weer zo'n kansloze actie voor borstkanker net als met die drankjes toen op Facebook ofzo?![]()
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
En op wat voor manier helpt het mee aan de strijd voor borstkanker 
Geen ideewrote:En op wat voor manier helpt het mee aan de strijd voor borstkanker
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
wrote:Geen ideesterker nog, zei net tegen een vriendin van me dat dat het domste is wat ik dit hele jaar zal lezen (en dat is een hele prestatie als je ook op Hardtraxx zit)
F
Hardtraxx Veteran
6063 posts member since 2010
last seen 2 hours ago
Wat heb jij een paupervriendin zeg
Bedankt voor het bevestigen wat ik al wistwrote:Wat heb jij een paupervriendin zeg
Keerl rustig...wrote:vrouwen zijn allemaaal hoeren
wrote:vrouwen zijn allemaaal hoeren
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
:
wrote:vrouwen zijn allemaaal hoeren
nee vrouwen zijn mooi en lieve wezens, ik ben blij dat zij op deze aardkloot rond lopen! Sommige niet natuurlijk, maar op elk potje pas een deksel!
Potten, die zijn het ergst inderdaad. Met van dat opgeschoren haar en zo'n tuinbroek aan.... gedverdemmewrote: nee vrouwen zijn mooi en lieve wezens, ik ben blij dat zij op deze aardkloot rond lopen! Sommige niet natuurlijk, maar op elk potje pas een deksel!
khoop op een universeel potje of dekseltjewrote:![]()
nee vrouwen zijn mooi en lieve wezens, ik ben blij dat zij op deze aardkloot rond lopen! Sommige niet natuurlijk, maar op elk potje pas een deksel!
Ja daar voel ik mij ook niet tot aangetrokken!!1
Gelukkig zijn er ook leuke meisjes die hetero zijn
Gelukkig zijn er ook leuke meisjes die hetero zijn
E
een pot is vaak leuker, lekkerder, en leiper.
en mocht je een deksel erbij vinden, have fun! ik kan je t alleen maar aanraden!
en mocht je een deksel erbij vinden, have fun! ik kan je t alleen maar aanraden!
De ervaringsdeskundige spreektwrote:een pot is vaak leuker, lekkerder, en leiper.