Nice bro, nice.wrote:Vijftig tinten grijs discussie naast me in de trein net. Is dat een nieuwe huisvrouw met korte pittige kapseltje hype ofzo''Er zit iets over anaal in hihihihihihihi spannend' :') deze gezicht trok ik eerlijk'. Flikker godverdomme toch op alsof er een gozer in nuchtere staat zon frigide lijk als die meid zou geve en je pik erin steke waarvan lijkt alsof ze 20 jaar dood heb ligge rotte in een veen. alsof iemand dat zouw geve. Kokhalsend de trein uit gelope.
Liet me even gaan, sorry xwrote:Nice bro, nice.wrote:Vijftig tinten grijs discussie naast me in de trein net. Is dat een nieuwe huisvrouw met korte pittige kapseltje hype ofzo''Er zit iets over anaal in hihihihihihihi spannend' :') deze gezicht trok ik eerlijk'. Flikker godverdomme toch op alsof er een gozer in nuchtere staat zon frigide lijk als die meid zou geve en je pik erin steke waarvan lijkt alsof ze 20 jaar dood heb ligge rotte in een veen. alsof iemand dat zouw geve. Kokhalsend de trein uit gelope.
S
Valt niets uit op te maken uit je tekst. Anaal zag ik staan.
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 9 days ago
Ach, het is schijnbaar hip om als straattuig te spreken tegenwoordig hier op het forumwrote:Valt niets uit op te maken uit je tekst. Anaal zag ik staan.
duh, je weet, als je niet als ekte boyki die takkie zet kan je bent loesoe gaan. -_-
G
Fuckin hipsters...wrote:Ach, het is schijnbaar hip om als straattuig te spreken tegenwoordig hier op het forumwrote:Valt niets uit op te maken uit je tekst. Anaal zag ik staan.
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Vingers snijden aan het sluitwerk van de deur

Ik heb mijn naam ooit van FUZZYLOGiC naar Fzzylogic laten veranderen maar ik ben 100% heterowrote:Alleen mensen die hun nickname veranderen op hardtraxx zijn homo.wrote:Ga je homo worden?
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Niet eens naar xX oO zZ HT | FU22YL0GiiCzz Zz Oo Xxwrote:Ik heb mijn naam ooit van FUZZYLOGiC naar Fzzylogic laten veranderen maar ik ben 100% heterowrote:Alleen mensen die hun nickname veranderen op hardtraxx zijn homo.wrote:Ga je homo worden?
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
Inderdaad. Ik vind het ook niks. Nouja, zal wel net als youtube een tijd geleden een kwestie van wennen zijn.
A
Ja, echt ielbahwrote:Nieuwe design van Tweakers
G
eindelijk eens een wat rustiger designwrote:Nieuwe design van Tweakers
maar ik gebruik het ook nooit dus verder dan dat ken ik et ook niet...
Mijn middelvinger zwaar gekneust hebben.
Het is e rniet beter op geworden...wrote:Nieuwe design van Tweakers
Nee dat wou ik eigenlijk doen maar daar was ik niet mooikwaaiboy genoeg voor snap jewrote:Niet eens naar xX oO zZ HT | FU22YL0GiiCzz Zz Oo Xxwrote:Ik heb mijn naam ooit van FUZZYLOGiC naar Fzzylogic laten veranderen maar ik ben 100% heterowrote: Alleen mensen die hun nickname veranderen op hardtraxx zijn homo.![]()
nu nog voor een orginele avatar zorgen
ont.
lezen wie qlimax anthem gemaakt heeft.......
ont.
lezen wie qlimax anthem gemaakt heeft.......
S
Heel de zondag achter de laptop hangen, wordt je suf van 
A
Die reclame's op TV waarbij het volume ineens kenserhard omhoog schiet. Zit rustig natgeo te kijken komt er ineens die WNF reclame voorbij BLAZEN. Fuck die shit man. Schrik me helemaal de touwtyfus elke keer
Haha herkenbaar. Krebsmomentjes idd.
K
Hardtraxx Addict
1848 posts member since 2011
last seen Aug 2023
Die van IFAW is nog erger, dat is 5 minuten lang ellende van dieren.
Ja weet je hoe fucking duur die spotjes zijn
Geld kunnen ze beter in andere dingen investeren dan zo'n lang spotje...
Over een half uurtje moeten werken tot een uur of 23:30 vanavond terwijl ik morgen weer gewoon 07:00 op moet staan en m'n kuiten en schouders/armen nog compleet naar de klote zijn door Radical afgelopen zaterdag. 
A
Gewoon een illie droppen
G
wrote:Gewoon een illie droppen
echt disturbing trouwes dat plaatje, die lijkt echt op een gozer die ik ken
waar is dat plaatje van?