maandag ochtend.
+ middagwrote:maandag ochtend.
Logisch? Als je onderbemand bent mag je wel onbestraft een persoon, die al voor pampus op de grond ligt, een ontzettend lang en onnodig pak slaag geven? ik vind het prima dat dergelijke figuren die zich niet kunnen gedragen aangepakt wordt, maar het lijkt wel dat de ME eindelijk weer blij is om is flink van zich af te kunnen slaan, bahwrote:Logisch. De ME staat zwaar onderbemand, dan kun je dus niet als een debiel naar voren rennen. Ik heb meermalen als trainingspartner van de ME gefungeerd. Die gasten weten wel wat ze doen.
Moet je daar maar niet zijn met je stoere voorkomen, groot gelijk dat de ME nog even duidelijk maakt dat je maar moet wegwezen, en anders de consequenties duidelijk zijnwrote:Logisch? Als je onderbemand bent mag je wel onbestraft een persoon, die al voor pampus op de grond ligt, een ontzettend lang en onnodig pak slaag geven? ik vind het prima dat dergelijke figuren die zich niet kunnen gedragen aangepakt wordt, maar het lijkt wel dat de ME eindelijk weer blij is om is flink van zich af te kunnen slaan, bahwrote:Logisch. De ME staat zwaar onderbemand, dan kun je dus niet als een debiel naar voren rennen. Ik heb meermalen als trainingspartner van de ME gefungeerd. Die gasten weten wel wat ze doen.
OV of STUFI problemen?wrote:DUO. Bah wat een misselijk makende instantie.
shit man als je zakt kun je geen chickies mee nemen in je autowrote:Heel de dag al ziek zijn. Terwijl ik morgen rijexamen heb.
Ben jij ooit wel nuchter?wrote:Nou
Ik ben nog steeds niet nuchter
320gb is ook wel erg weinigwrote:nog maar 1.8 gig over op mn laptop
Waarom.wrote:320gb is ook wel erg weinigwrote:nog maar 1.8 gig over op mn laptop
wrote:320 gig voor een laptop is zat joh.
Ik heb van betrouwbare bronnen vernomen dat die knul laatst een vriendin had, en afgelopen zondag wakker werd naast 2 dames. Zoiets geloof je toch niet?!wrote:shit man als je zakt kun je geen chickies mee nemen in je autowrote:Heel de dag al ziek zijn. Terwijl ik morgen rijexamen heb.
Wow wat een beestwrote:Ik heb van betrouwbare bronnen vernomen dat die knul laatst een vriendin had, en afgelopen zondag wakker werd naast 2 dames. Zoiets geloof je toch niet?!wrote:shit man als je zakt kun je geen chickies mee nemen in je autowrote:Heel de dag al ziek zijn. Terwijl ik morgen rijexamen heb.
Dat is volledig correct! Maar het was net 4 dagen uit met mijn vriendin. Dus daar maar meteen goed gebruik van gemaakt.wrote:Ik heb van betrouwbare bronnen vernomen dat die knul laatst een vriendin had, en afgelopen zondag wakker werd naast 2 dames. Zoiets geloof je toch niet?!wrote:shit man als je zakt kun je geen chickies mee nemen in je autowrote:Heel de dag al ziek zijn. Terwijl ik morgen rijexamen heb.