Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 508, 509, 510, 511, 512, 513, 514 ... 1303  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2012 10:57 

Hardtraxx Veteran

sommige mensen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2012 11:07 

Fuzzylogic schreef:
De ME treedt alleen hard op als er eentje alleen op de grond ligt en er in een straal van 10 meter omheen geen andere personen te zien zijn. Dat bevestigde de beelden bij Hart Van Nederland zojuist maar weer. Leuk man, met z'n vijfen of zessen op iemand inslaan en schoppen die op de grond ligt. :thumbdown:

en terecht.
stuk voor stuk kapotslaan die trieste lui die gister in Haren waren.

Daveytl schreef:
Er zijn ook mensen die gewoon zin in een feestje hebben. Als je hoort dat er artiesten geboekt zijn en dat soort dingen dan wil je best een kijkje nemen lijkt me. Zat zelf ook nog te twijfelen om te gaan, maar ben achteraf wel blij dat ik er niet geweest ben.

hoe fucking ultra retarded kan je zijn echt :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2012 11:08 

Hardtraxx Veteran

Jeff3rd schreef:
Ben je nu daadwerkelijk zo naïef? Het was al lang en breed bekend dat er geen alternatief feest zou komen.

Dan is de gemeente daar gewoon ontzettend stom geweest. Dit zag je al wel aankomen natuurlijk, maar dit hadden ze kunnen voorkomen.
20.000 mensen in een leeg dorp, logisch dat er dan wat gebeurt.

En ik had wel gedacht dat de mensen daar niet zo dom zouden zijn, maar blijkbaar zijn ze dat dus wel.
Nu lees ik dat er 20 aanhoudingen zijn geweest. 20!!!! Schandalig weinig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2012 11:28 

Hardtraxx Veteran

Baal er van dat ik er niet bij was :(. Had zelf ook graag een tuintje omgeploegd :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2012 12:04 

Henk-Jan schreef:
Baal er van dat ik er niet bij was :(. Had zelf ook graag een tuintje omgeploegd :D

je bent niet grappig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2012 12:06 

Hardtraxx Veteran

AniThing schreef:
Fuzzylogic schreef:
De ME treedt alleen hard op als er eentje alleen op de grond ligt en er in een straal van 10 meter omheen geen andere personen te zien zijn. Dat bevestigde de beelden bij Hart Van Nederland zojuist maar weer. Leuk man, met z'n vijfen of zessen op iemand inslaan en schoppen die op de grond ligt. :thumbdown:

daar hebben ze t anders zelf naar gemaakt

beetje hypocriet om zelf alles kort en klein te slaan en vervolgens gaan lopen janken dat meneer agent ze met een stok smackt...van mij had hij al die kindjes mogen meppen

Ik bedoel dat ze met een groepje ME'ers een hele groep proberen tegen te houden, ééntje van die hele groep ligt tussen de ME'ers in op de grond.
Laat hem dan door twee personen meegenomen worden naar een arrestatiebusje om vervolgens weer op de rest van de groep te richten en de rechter het laten afhandelen met die ene persoon. Maar nee, eerst met 6 man om die kerel die op de grond ligt heen gaan staan om lekker op hem in te slaan. Dat snap ik niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2012 12:06 

KSwoosh schreef:
Henk-Jan schreef:

je bent niet grappig.

jij bent Frontliner niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2012 12:08 

Hardtraxx Veteran

Dit is by the way wat ik bedoelde met dat de layout bij mij ineens is veranderd?

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2012 12:11 

Hardtraxx Veteran

Fuzzylogic schreef:
Maar nee, eerst met 6 man om die kerel die op de grond ligt heen gaan staan om lekker op hem in te slaan. Dat snap ik niet.

En terecht. Stenen gooien naar de ME/ politie? Dit is de straf. Prima, gewoon door blijven rammen zodat het nooit meer gebeurt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2012 12:12 

Hardtraxx Elite

Daveytl schreef:
Jeff3rd schreef:
Ben je nu daadwerkelijk zo naïef? Het was al lang en breed bekend dat er geen alternatief feest zou komen.

Dan is de gemeente daar gewoon ontzettend stom geweest. Dit zag je al wel aankomen natuurlijk, maar dit hadden ze kunnen voorkomen.
20.000 mensen in een leeg dorp, logisch dat er dan wat gebeurt.

En ik had wel gedacht dat de mensen daar niet zo dom zouden zijn, maar blijkbaar zijn ze dat dus wel.
Nu lees ik dat er 20 aanhoudingen zijn geweest. 20!!!! Schandalig weinig.

De gemeente is ook stom geweest. Ze hadden veel harder moeten optreden daar. Waarom laat je zoveel volk naar je gemeente komen? Afritten afzetten en toegangswegen blokkeren. En alleen Haren in komen als je ook daadwerkelijk in Haren woont. Anders direct weer terug. Grote bek tegen de politie? Gelijk meenemen en een week in de cel laten rotten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2012 12:14 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Fuzzylogic schreef:
Maar nee, eerst met 6 man om die kerel die op de grond ligt heen gaan staan om lekker op hem in te slaan. Dat snap ik niet.

En terecht. Stenen gooien naar de ME/ politie? Dit is de straf. Prima, gewoon door blijven rammen zodat het nooit meer gebeurt.

Op zo'm moment moet je eerst de rest van de groep aanpakken en die kerel lekker in een arrestatiebusje laten zitten, dan worden er ook meer arrestaties verricht en kun je later met die mafkezen afrekenen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2012 12:17 

Fuzzylogic schreef:
Dit is by the way wat ik bedoelde met dat de layout bij mij ineens is veranderd?

er missen wat lijntjes haha
probeer CTRL SHIFT R eens ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2012 12:20 

Hardtraxx Elite

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2012 12:22 

Hardtraxx Veteran

Ik heb een ander irritatiemoment :')
Dat iedereen in mn msnlijst offline is, terwijl ik zelf wel online ben en als ik dan via ebuddy online ga, wel mensen online zijn :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2012 12:25 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
Fuzzylogic schreef:

er missen wat lijntjes haha
probeer CTRL SHIFT R eens ;)

Thanks :worship: Ik vond het ook wel heeeeel veel op de 'oude' layout lijken, alleen dan een lelijke versie daarvan :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2012 12:28 

Hardtraxx Veteran

Ik ben WEL GRAPPIG
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2012 13:09 

Hardtraxx Beheerder

Fuzzylogic schreef:

...plaatje...

Ik heb wat dingetjes strak getrokken ja, niet een hele nieuwe layout hoor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2012 13:25 

Hardtraxx Beheerder

mensen die triest op facebook gaan reageren op het filmpje van haren wat je gepost hebt. van stuktv
:/
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2012 13:36 

Hardtraxx Veteran

WK wielrennen. Kutvolk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2012 13:38 

Hardtraxx Veteran

Fuzzylogic schreef:

Logisch. De ME staat zwaar onderbemand, dan kun je dus niet als een debiel naar voren rennen. Ik heb meermalen als trainingspartner van de ME gefungeerd. Die gasten weten wel wat ze doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2012 14:17 

Hardtraxx Elite

PierrePruuk schreef:
WK wielrennen. Kutvolk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2012 15:17 

Henk-Jan schreef:
Ik ben WEL GRAPPIG

Inderdaad. kom we gaan met buxusjes gooien
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2012 16:44 

Hardtraxx Veteran

Jor-D schreef:
Fuzzylogic schreef:

...plaatje...

Ik heb wat dingetjes strak getrokken ja, niet een hele nieuwe layout hoor :P

Ik volgde de tip van KSwoosh op en toen was het weer zoals eerst :lol:

Khadber schreef:
[quote="Fuzzylogic]Fuzzylogic schreef:
De ME treedt alleen hard op als er eentje alleen op de grond ligt en er in een straal van 10 meter omheen geen andere personen te zien zijn. Dat bevestigde de beelden bij Hart Van Nederland zojuist maar weer. Leuk man, met z'n vijfen of zessen op iemand inslaan en schoppen die op de grond ligt. :thumbdown: [/quote]
Logisch. De ME staat zwaar onderbemand, dan kun je dus niet als een debiel naar voren rennen. Ik heb meermalen als trainingspartner van de ME gefungeerd. Die gasten weten wel wat ze doen.[/quote]

Er staan er ook altijd een paar bij bij de andere groep die stoer willen doen en de 'leider' uit willen hangen en zo dicht mogelijk in de buurt proberen te komen zodat ze meer kans hebben dat ze ME'ers raken. Als ze die andere vent nou in een busje hadden gezet hadden ze deze klootzakken kunnen oppakken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2012 11:04 

Hardtraxx Veteran

Fuzzylogic schreef:
AniThing schreef:
Fuzzylogic schreef:

daar hebben ze t anders zelf naar gemaakt

beetje hypocriet om zelf alles kort en klein te slaan en vervolgens gaan lopen janken dat meneer agent ze met een stok smackt...van mij had hij al die kindjes mogen meppen

Ik bedoel dat ze met een groepje ME'ers een hele groep proberen tegen te houden, ééntje van die hele groep ligt tussen de ME'ers in op de grond.
Laat hem dan door twee personen meegenomen worden naar een arrestatiebusje om vervolgens weer op de rest van de groep te richten en de rechter het laten afhandelen met die ene persoon. Maar nee, eerst met 6 man om die kerel die op de grond ligt heen gaan staan om lekker op hem in te slaan. Dat snap ik niet.

snap ik wel

leer je dat tuig tenminste normaal doen, anders word je als ME'er alleen maar uitgelachen, met alleen meenemen en niks doen leert de jeugd tegenwoordig niks meer. gewoon zwaar aanpakken zodat ze er hopelijk zo hard van schrikken dat ze de volgende keer wel 2x nadenken voordat ze stoer iemands tuinkort en klein slaan en auto's in de fik steken...en doen ze t nog een keer dan sta ik gewoon achter meneer de ME'er en mag hij van mij helemaal los gaan om er bij die kindjes wat verstand erin te slaan.

en als je alleen achterblijft tussen de ME'ers kan je er ook vanuit gaan dat je vrienden niks voor je over hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2012 13:31 

Nou

Ik ben nog steeds niet nuchter

:beer:
Vorige  1 ... 508, 509, 510, 511, 512, 513, 514 ... 1303  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic