Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55 ... 1303  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 10:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Als je achter je werk pc een flesje spa rood openmaakt, en alles over je toetsenbord spuit >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 10:46 
 
Hardtraxx Veteran

Krijg je lekkere trage toetsen van! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 10:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Haha gelukkig hebben ze hier een hele voorraad met Dell toetsenbordjes :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 14:10 
 
Donateur

als er mensen op je school in 1 keer stoer tegen je aan beginnen te lullen als je ergens op moet wachten, en ik ze vervolgens vertel dat ze niet zo stoer moeten doen en het van die kampers blijken te zijn die meteen aggresief gaan doen.
:')
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 15:00 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

me kutburen die al de hele fucking ochtend & middag non-stop aan het timmeren & boren zijn :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 15:01 
 
Hardtraxx Veteran

droge en strakke gezichtshuid na het douchen :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 15:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
me kutburen die al de hele fucking ochtend & middag non-stop aan het timmeren & boren zijn :mad:

+1

Is hier al sinds oktober aan de gang :/ Dit weekend weer wat spullen van mijn badkamerschap gevallen door dat geboor :list: Even flink mijn gedacht gaan zeggen daar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 15:30 
 

tekstvelden die verdwijnen zonder reden in AS3
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 15:46 
 
Hardtraxx Veteran

Hoofdcoach schreef:
droge en strakke gezichtshuid na het douchen :mad:

Deja vu/toekomstige blik van mij of heb je dit al eens gepost :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 18:53 
 
Hardtraxx Veteran

dat HS.com veranderd is en nu zwaar kut werkt en egt f*cking onoverzichtelijk is :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 19:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat ik m'n account niet meer weet van OSM waarmee ik 6x achter elkaar 1e ben geworden met CF Belenenses in Portugal. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 19:18 
 
Hardtraxx Veteran

Kun je niet op 'Wachtwoord vergeten?' klikken op de site? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 19:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ramirez schreef:
Kun je niet op 'Wachtwoord vergeten?' klikken op de site? :P

Nee. Want ik weet gebruikersnaam ook niet meer. :P En ik weet niet op welk Email adres het was. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 19:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Ramirez schreef:
Kun je niet op 'Wachtwoord vergeten?' klikken op de site? :P

Nee. Want ik weet gebruikersnaam ook niet meer. :P En ik weet niet op welk Email adres het was. :P


[email protected]?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 19:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

djpatt schreef:
Parvuz schreef:
Ramirez schreef:
Kun je niet op 'Wachtwoord vergeten?' klikken op de site? :P

Nee. Want ik weet gebruikersnaam ook niet meer. :P En ik weet niet op welk Email adres het was. :P


[email protected]?

Dat kan nog best wel eens ja. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 19:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Dat ik m'n account niet meer weet van OSM waarmee ik 6x achter elkaar 1e ben geworden met CF Belenenses in Portugal. :P

Oja, die was jij altijd, met R... argh, hoe heet hij ook alweer. Zo'n Braziliaanse aanvaller volgens mij, die had jij altijd donders goed, en die scoorde vet veel. xd Iets met een R
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 19:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

katamaran schreef:
Parvuz schreef:
Dat ik m'n account niet meer weet van OSM waarmee ik 6x achter elkaar 1e ben geworden met CF Belenenses in Portugal. :P

Oja, die was jij altijd, met R... argh, hoe heet hij ook alweer. Zo'n Braziliaanse aanvaller volgens mij, die had jij altijd donders goed, en die scoorde vet veel. xd Iets met een R

Hoeveel Brazilianen beginnen er wel niet met een R. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 19:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
katamaran schreef:
Parvuz schreef:
Dat ik m'n account niet meer weet van OSM waarmee ik 6x achter elkaar 1e ben geworden met CF Belenenses in Portugal. :P

Oja, die was jij altijd, met R... argh, hoe heet hij ook alweer. Zo'n Braziliaanse aanvaller volgens mij, die had jij altijd donders goed, en die scoorde vet veel. xd Iets met een R

Hoeveel Brazilianen beginnen er wel niet met een R. :P

Ja ik weet het, kan ook een Portugees zijn, naam ligt op puntje van m'n tong. >.<

Edit:
Hahaha, ik weet hem weer, Roncatto. :P Die naam moet je herkennen, die had jij elk seizoen als topscorer volgens mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 19:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja die naam zegt me wel wat. Maar die is nu pas 24 volgens wikipedia. :P Die moet toen 20 zijn geweest. :P Zal ik wel elke keer heel goed hebben gehad. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 21:50 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

ik had volgens mij ook echt 10 accounts ofzo maar kweet er nog maar van 2 de gegevens >.<

ojah en die kutburen zijn gewoon nog steeds aan het timmeren >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 21:51 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
ojah en die kutburen zijn gewoon nog steeds aan het timmeren >.<


Is het niet je eigen muziek :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 21:54 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Pommer schreef:
ojah en die kutburen zijn gewoon nog steeds aan het timmeren >.<


Is het niet je eigen muziek :P


Nee dat dreunt nog veel harder :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 22:21 
 

geen bench hebben om thuis te kunnen fitnessen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 23:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Bah, kutmuggen, kutmuggenbulten, dacht dat ze het nog veel te koud vonden :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2011 00:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

modernization schreef:
Bah, kutmuggen, kutmuggenbulten, dacht dat ze het nog veel te koud vonden :(


Had er ook al een!
Vorige  1 ... 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55 ... 1303  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic