Zou best kunnen, zegt al genoeg hoe irritant het is iedere keerwrote:Deja vu/toekomstige blik van mij of heb je dit al eens gepostwrote:droge en strakke gezichtshuid na het douchen
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
-
M
Oh nee... die graf beesten komen er weer aan jawrote:Had er ook al een!wrote:Bah, kutmuggen, kutmuggenbulten, dacht dat ze het nog veel te koud vonden
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
neeeeeeewrote:Oh nee... die graf beesten komen er weer aan jawrote:Had er ook al een!wrote:Bah, kutmuggen, kutmuggenbulten, dacht dat ze het nog veel te koud vonden
-
RHardtraxx Veteran
wrote:vrouwen :')
doe mij maar een dubbele whiskeywrote:wrote:vrouwen :')
-
RHardtraxx Veteran
komt eraanwrote:doe mij maar een dubbele whiskeywrote:wrote:vrouwen :')
Een appelflap eten tijdens tv kijken en op drie kwart pas naar je appelflap kijken omdat ie een muffe smaak heeft en ontdekken dat ie vol schimmel zit 
en dan morgen goed ziek zijnwrote:Een appelflap eten tijdens tv kijken en op drie kwart pas naar je appelflap kijken omdat ie een muffe smaak heeft en ontdekken dat ie vol schimmel zit
beter dat dan beffen en dan halverwege merken dat ze ongesteld is
-
RHardtraxx Veteran
wrote:en dan morgen goed ziek zijnwrote:Een appelflap eten tijdens tv kijken en op drie kwart pas naar je appelflap kijken omdat ie een muffe smaak heeft en ontdekken dat ie vol schimmel zit![]()
Kerel :')wrote:wrote:vrouwen :')
-
C
Dat soms dingen zo moet cutten dat je halve stem hoort :S
-
C
Worde hard van!wrote:Een appelflap eten tijdens tv kijken en op drie kwart pas naar je appelflap kijken omdat ie een muffe smaak heeft en ontdekken dat ie vol schimmel zit
word vanzelf wel een waarschuwingwrote:Kerel :')wrote:wrote:vrouwen :')
Een echte schipper bevaart ook de rode zee.wrote:en dan morgen goed ziek zijnwrote:Een appelflap eten tijdens tv kijken en op drie kwart pas naar je appelflap kijken omdat ie een muffe smaak heeft en ontdekken dat ie vol schimmel zit![]()
die 3 dagen mag ze wat vaker door de knieenwrote:Een echte schipper bevaart ook de rode zee.wrote:en dan morgen goed ziek zijnwrote:Een appelflap eten tijdens tv kijken en op drie kwart pas naar je appelflap kijken omdat ie een muffe smaak heeft en ontdekken dat ie vol schimmel zit![]()
-
G
champignons zijn ook schimmel...
dus is het gezond!
homnomnom
gewoon dooreten dus!
goed voor je weerstand
dus is het gezond!
homnomnom
gewoon dooreten dus!
goed voor je weerstand
-
RHardtraxx Veteran
misschien ga je er nog van spacen ookwrote:champignons zijn ook schimmel...
dus is het gezond!
homnomnom
gewoon dooreten dus!
goed voor je weerstand
goed voor de darmenwrote:champignons zijn ook schimmel...
dus is het gezond!
homnomnom
gewoon dooreten dus!
goed voor je weerstand
spetterpoep
Interview met Justin Bieber terwijl de NBA-Allstars bezig is :') :')
dat over 6.5 uur de wekker weer gaat 
I love justin bieberwrote:Justin Bieber is in zijn algemeen al een irritatiemomentjewrote:Interview met Justin Bieber terwijl de NBA-Allstars bezig is :') :')
:')
en weer een reclame
ik koop bijna nooit dreft (×10)
-
G
moet je tv uitzetten, dan is er geen reclame meer!wrote:en weer een reclame