kun je veranderenwrote:dat er bij msn mensen onderaan in mn lijst staan, waardoor ik ze niet meteen zie
helemaal naar beneden scrollen om te checken of iemand online is
Active topics in Off-Topic
Moderators
hele dag net doen alsof je het leuk heb op een verjaardag terwijl ik hier sterf van de koppijn 
vandaar die foto die je hebt geplaatstwrote:..een klote hond die hele tijd blaft
haha ja :p ik zocht een plaatje waar een hond een headshot kreeg, zodat ik die hier kon plaatsen. Maar kwam die tegen, dus plaatste die bij funny picswrote:vandaar die foto die je hebt geplaatstwrote:..een klote hond die hele tijd blaft
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
wrote:haha ja :p ik zocht een plaatje waar een hond een headshot kreeg, zodat ik die hier kon plaatsen.
wrote:wrote:haha ja :p ik zocht een plaatje waar een hond een headshot kreeg, zodat ik die hier kon plaatsen.![]()
-
RHardtraxx Veteran
btw, robertt als je bij googogogglelelelel ''shot dog'' intypt is het eerste plaatje een hond met een headshot, dus kan jij wel zoeken? 
Uuh jah, datgene wat me het meest irriteert tot nu toe is denk toch echt; dat schaap van tele2.. Als ik weet wie er voor die reclame verantwoordelijk is, ga ik naar de dierenarts om een spuitje voor hem te halen.
frankwrote:Uuh jah, datgene wat me het meest irriteert tot nu toe is denk toch echt; dat schaap van tele2.. Als ik weet wie er voor die reclame verantwoordelijk is, ga ik naar de dierenarts om een spuitje voor hem te halen.
-
RHardtraxx Veteran
maandag... arrrrrghhh
"Nieuw. Internet dat het doet, als internet het niet doet, dus mocht de verbinding weg vallen, dan blijft het toch werken."
Huh?!?
Huh?!?
-
G
wrote:"Nieuw. Internet dat het doet, als internet het niet doet, dus mocht de verbinding weg vallen, dan blijft het toch werken."
Huh?!?
Op school hebben we een kwartier lang proberen er achter te komen hoe dat nou zit.wrote:wrote:"Nieuw. Internet dat het doet, als internet het niet doet, dus mocht de verbinding weg vallen, dan blijft het toch werken."
Huh?!?
-
G
als ik pindakaas wil pakken en de pot leeg is 
hahahahahahahahahawrote:als ik pindakaas wil pakken en de pot leeg is
dan sla ik me pa meestalwrote:als ik pindakaas wil pakken en de pot leeg is
Ik erger me tegenwoordig aan de korte mixintro's van een webrelease. Zo wordt je eigenlijk gedwongen om op maar 1 manier te mixen.
Loop je naar de koffie automaat, wil iemand je niet even voorlaten terwijl je maar één bekertje nodig hebt. En die andere bezig is met een heel dienblad. 
-
M
Dat m'n hond is overleden

Ah das mooi klote man! Sterkte.wrote:Dat m'n hond is overleden![]()
![]()
![]()
![]()
hhahaaa spacerdwrote:Op school hebben we een kwartier lang proberen er achter te komen hoe dat nou zit.wrote:wrote:"Nieuw. Internet dat het doet, als internet het niet doet, dus mocht de verbinding weg vallen, dan blijft het toch werken."
Huh?!?Want als het het niet doet, dan merk je het niet, omdat het het altijd doet. Maar als het het altijd doet, doet hij het nooit niet. Dus kunnen ze beter zeggen internet dat niet weg valt. Maar misschien gebeurt dat wel, maar merk je dat niet omdat je altijd internet hebt, ookal heb je geen internet.
![]()
-
RHardtraxx Veteran
wrote:wrote:"Nieuw. Internet dat het doet, als internet het niet doet, dus mocht de verbinding weg vallen, dan blijft het toch werken."
Huh?!?
'smeerbare roomboter' die niet smeerbaar is 
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Mensen die 90 rijden op de snelweg!